“آلمان در نیمه اول سال 2021 22 میلیارد یورو کمک Covid برای شرکت ها در نظر گرفته است”

برلین: افراد نزدیک به این موضوع گفتند ، آلمان انتظار می رود از ژانویه تا ژوئن 2021 22 میلیارد یورو (26 میلیارد دلار) به عنوان کمک کمکی Covid-19 به شرکت ها و افراد خود اشتغالی پرداخت کند ، زیرا تأثیر همه گیری در سال آینده گسترش می یابد .
آنها گفتند كه جداگانه ، بسته كمك به ويروس كرونا در ماه نوامبر در آلمان برای جبران خسارت به شركتهای متضرر از اقدامات قفل ، 14 میلیارد یورو خواهد بود. در ابتدا ، دولت انتظار داشت 10 میلیارد یورو پرداخت كند.
شورای مشاوران اقتصادی دولت آلمان پیش بینی می کند اقتصاد به لطف تابستان شدید امسال کمتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت کاهش یابد ، اما موج دوم همه گیری Covid-19 چشم انداز رشد برای سال 2021 را آلوده می کند.
به عنوان بخشی از اقدامات جدید کمک رسانی Covid-19 ، شرکت ها برای تأمین هزینه های ثابت مانند اجاره می توانند ماهیانه 200000 یورو دریافت کنند ، در حالی که کارآفرینان انفرادی می توانند تا 5000 یورو دریافت کنند.
اولاف شولز ، وزیر دارایی ، روز پنجشنبه گفت ، آلمان دارای قدرت آتش مالی کافی است تا در صورت لزوم اقدامات مقابله ای را برای مقابله با تأثیر همه گیر بر بزرگترین اقتصاد اروپا انجام دهد.
شولز گفت: آلمان در نظر دارد در سال جاری و بیش از 300 میلیارد یورو در مجموع وام بگیرد ، اما باید به دقت بررسی شود كه كدام اقدامات امدادی منطقی است.
اندیشکده بروگل مستقر در بروکسل اعلام کرد که کل میزان حمایت کامل و غیرقابل بازپرداخت آلمان توانسته است 8.3٪ از تولید اقتصادی خود را به شرکت ها و شهروندان ارائه دهد – چیزی که از رقم 9.1٪ در ایالات متحده فاصله ای ندارد.