آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار و نرم افزار – کامتک

9- آیا پس از اتمام دوره آموزش تعمیرات موبایل مدرک ارائه می شود؟ برای اطلاع از تعداد و زمان دقیق جلسات دوره تعمیر موبایل با همکاران ما تماس بگیرید. شناخت قطعات برد گوشی های موبایل و دانستن نحوه عملکرد آنها در تعمیر گوشی های همراه بسیار مفید و کاربردی می باشد. برای اینکه بتوانید گوشی های موبایل را به سادگی تعمیر کنید باید دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را گذرانده باشید. در انتهای دوره آموزش عملی تعمیرات موبایل، کارآموزان عیب یابی و تعمیر انواع گوشی را به صورت تخصصی یادگرفته و آماده ورود به بازار کار تعمیرات گوشی موبایل میشوند. مادربرد شبیه اندام داخلی ناقص است – جراح برای نجات گوشی باید عمل کند. 1. هزینه شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟ پس از آن باید هزینه دیگری را برای خرید تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل در نظر بگیرید . اول اینکه شاید کارآموز هزینه خریداری تمام تجهیزات را در ابتدای آموزش و قبل از ورود به بازار کار نداشته باشد و اصلا نیازی هم نباشد و دوم اینکه تعداد معدودی از کارآموزان ممکن است به هر دلیلی مایل نباشند بعد از یادگیری مهارتها وارد بازار کار شوند، در این صورت آنها میمانند و یه سری تجهیزات که روی دست آنها باد کرده و باید به نصف قیمت آنها را بفروشند.

در این مطلب، مروری بر هر یک از این قطعات الکترونیکی و تجهیزات مورد استفاده در الکترونیک خواهیم داشت. این قطعات الکترونیکی میتوانند انرژی را به صورت جریان یا ولتاژ ذخیره یا حفظ کنند. شاید بخش بزرگی از معایب این شغل را بتوان مربوط به مراحل شروعبهکار آن دانست که شامل صرف زمانی هرچند کوتاه برای یادگیری مهارت لازم و همچنین سرمایهای هرچند اندک برای گرفتن جا و خرید ابزار کار میباشد. این دوره برای افرادی که اشتیاق به یادگیری و استفاده از آموختههای خود برای کسب درآمد دارند بسیار مناسب است. افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل می توانند در این صفحه با مطالعه سر فصل های دوره های آموزشی اطلاعات لازم را در مورد این دوره ها کسب کنند و یا با شماره های درج شده در سایت با متخصصین ما تماس حاصل فرمایند. همان طور که در بالا مشاهده می کنید سر فصل های دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به طور کامل بیان شده است. پس از اتمام دوره های آموزشی شما یک تعمیرکار تعمیرات موبایل خواهید شد.

اما برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید نیاز به آموزش صحیح و اصولی خواهید داشت. در چنین شرایطی نیاز به وجود تعمیرکاران ماهر حوزه تعمیر موبایل بیشتر حس میشود. برای آشنایی بیشتر با این نوع رله، مطلب «رله حالت جامد – به زبان ساده» را مطالعه کنید. در شرایط کنونی و با بالا رفتن قیمت تلفن های همراه، در بسیاری از موارد تعمیر تلفن همراه بسیار به صرفه تر از تعویض آن است به همین دلیل تعمیرات تلفن همراه بازار پر رونقی پیدا کرده است لذا شرکت در دوره تعمیرات تلفن همراه می تواند علاقه مندان به این حوزه را به راحتی صاحب یک شغل پردرآمد کند. اساتید این دوره نیز همانند اساتید سایر دوره ها از میان متخصص ترین افراد و مهندسین انتخاب شده اند. اگر کارت SD از کار افتاده باشد، ممکن است نتوانید حتی در سایر پورت ها به آن دسترسی داشته باشید. برخی ممکن است در قالب مدارهای مجتمع یا همان آیسیها باشند که در آنها قطعات نیمههادی مختلفی یکپارچه شدهاند. ممکن است شخصی با دیدن قیمت های ما بگوید “اوه، چه گران. قیمت گذراندن دورهی آموزش تعمیرات موبایل به چه صورت است؟ امروزه با توجه به قیمت های بسیار بالای گوشی ها در اکثر موارد تعمیرات موبایل خیلی به صرفه تر از خرید یک موبایل جدید می باشد.

تعمیرات سخت افزاری گوشی یکی از حوزه های اصلی آموزش تعمیرات گوشی است که در مجتمع برق و الکترونیک به طور عملی آموزش داده میشود. تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی وجود دارند که برای ساخت مدارهای الکترونیکی از آنها استفاده میشود. برای یافتن مقدار آنها از اعداد و روشهای کدگذاری رنگ استفاده میشود و همچنین میتوان مقدار ظرفیت آنها را با LCRمتر پیدا کرد. طبقهبندی قطعات الکترونیکی را میتوان بر اساس اکتیو، پسیو و الکترومکانیکی بودنشان انجام داد. قطعات الکترونیکی پسیو که عمدتاً دو ترمینال دارند، شامل اجزایی مانند مقاومت، سلف، ترانسفورماتور و خازن هستند. مقاومت یک قطعه الکترونیکی پسیو با دو سر یا دو ترمینال است که برای مقابله یا محدود کردن جریان استفاده میشود. این مقاومتهای متغیر شامل یک عنصر مقاومت ثابت و یک لغزانه هستند که مقاومت را تغییر میدهند. در نتیجه، این قطعات نمیتوانند تقویت کنند، اگرچه میتوانند جریان یا ولتاژ را تغییر دهند. این قطعه برای تغییر انرژی از معمولاً مواد شیمیایی به الکتریکی به منظور تأمین برق دستگاههای مختلف الکترونیکی مانند تلفنهای همراه، چراغقوه، لپتاپ و… به طور کلی، قطعات الکترومکانیکی از جریان الکتریکی برای تشکیل یک میدان مغناطیسی استفاده میکنند تا حرکت فیزیکی ایجاد شود. در این دوره صفر تا صد مطالب موجود در تعمیرات موبایل آموزش داده می شود به طور مثال تعویض هارد و تعمیر cpu , شابلون زدن و عیب یابی و تعمیر انواع بردهای موبایل , آموزش تعمیرات موبایل رودهن تعویض ic به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.