آموزش تعمیرات موبایل

خبر خوب اینکه پس از شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنیسازان میتوانید با مدرک پایاندوره مربوطه برای جواز کسب اقدام کنید. شما میتوانید با هزینه بین ۲ تا ۳ میلیون در این دوره شرکت کنید و مدرک پایاندوره معتبر آن را کسب کنید. هزینه دوم و مهمتری که شما با آن روبرو میشوید اجاره کردن محلی برای شروعبهکار است. شما میتوانید با گذراندن یک دوره فشرده آموزش تعمیر موبایل حداکثر یک هفتهای در این موسسه، تمام مهارتهای مورد نیاز برای این شغل را فرا بگیرید. در این شغل به علت اینکه کار آزاد محسوب میشود، ساعات کاری شما نیز منعطف و به اختیار خودتان است. تعمیرات گوشی اپل به علت تکنولوژی و استانداردهای متفاوت شرکت سازنده، نسبت به گوشیهای معمولی بازار از اصول کمی متفاوت برخوردار است و کار با آنها مانند سایر گوشیها راحت نیست. ولی در شرایط امروز با سرعت روزافزون تکنولوژی و عوض شدن سبک کسب و کارها، دیگر این امکان وجود ندارد. شاید ۱۰ یا ۱۵ سال پیش امکان این وجود داشت که چند شغل مختلف را در مدت کم عوض کرد تا به شغل مورد علاقه خود رسید. در این حالت مجبورید حرفه خود را عوض کنید، از صفر شروع کنید و همین مقدار زمان را برای یادگیری یک حرفه دیگر صرف کنید.

تعویض ال سی دی و تاچ، تعویض باتری، تعویض بلندگو و بسیاری از موارد دیگر این چنینی همگی مشکلات رایج تعمیرات موبایل هستند که یک تعمیرکار ممکن است در طول روز بارها با آن مواجه شود. بسیاری از تعمیرگاه های موبایل به دنبال افرادی حرفه ای در این کار می باشند تا آنها را استخدام کرده و به صورت درصدی با آنها کار نمایند. شهر شیراز از جمله شهرهایی است که با توجه به جمعیت آن، موبایل فروشی های بسیاری را در دل خود جای داده است. در صورت امکان ، اگر بتوانیم تلفن های همراه را سریعتر تعمیر کنیم ، در این صورت می توانیم رضایت و درآمد بهتری از مشتریان مغازه های تلفن همراه بدست آوریم. بخش بزرگتری از مراجعات مشتریان به مغازه داران و تعمیرکاران موبایل مربوط به مشکلات نرم افزاری می شود. نباید فقط بخاطر اینکه دوستتان این شغل را پیشنهاد کرده و از آن تعریف کرده وارد آن بشوید. بنابرین باید در انتخاب شغل و حرفهای که تصمیم گرفتهاید وارد آن شوید به خوبی تحقیق کنید. برای شروع در بازار کار تعمیرات تلفن همراه شما باید حتما آموزش تعمیر موبایل را به طور تخصصی گذرانده باشید و در این آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای تهران کار متخصص شوید. شما در مرحله اول باید مهارتها و کار با ابزارها و تجهیزات تعمیرات تلفن همراه را فرا بگیرید.

، در این مرحله به تجزیه و تحلیل مدار ، نقشه خوانی ، عیب یابی و اندازه گیری ولتاژ می پردازیم. این گوشیها هم مثل همه گوشیهای اندروید در بازار مشکلات شایع سخت افزاری و نرم افزاری دارند که در دوره آموزش تعمیرات موبایل به شناخت، عیب یابی و تعمیر آنها پرداخته خواهد شد. در این دوره مواردی مانند الکترونیک، قرارگیری قطعات مختلف داخل مدار، آموزش نحوهی تعویض آی سی ها، آموزش کار با ابزارها، آموزش تست آمپر و نحوهی عیب یابی گوشی های مختلف، نقشه خوانی و … مشکلاتی نظیر فراموشی رمز و پسورد گوشی تلفن همراه که مشکلی به ظاهر ساده ولی دردسرساز است یا مشکلاتی نظیر نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن ها در تلفن گوشی های اپل با سیستم عامل ios . همه با هیتر انجام میشود. پس تا اینجا به این نیازها رسیدیم که هر شخصی باید به کاری که انجام میدهد علاقهمند باشد و از طرفی آن را ادامه دهد. ابزار کار جزء مهم ترین موارد در راه اندازی یک شغل می باشد و بدون وجود آنها کاری از دست فرد بر نمی آید. پس شما وقتی ندارید در آموزشگاه های بی فایده و غیر حرفه ای که تلاشی برای یادگیری شما نمی کنند هدر دهید.

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پر طرفدار ترین و پولسازترین مهارت های فنی در جهان است موبایلآباد با بیش از 100 نماینده فعال در سراسر کشور دارای «تخصصی ترین هیئت علمی» در زمینه تعمیرات تلفن همراه میباشد. با توجه به گسترش رو به رشد این ابزار ضروری در زندگی و افزایش نیازها و خدمات مرتبط با این وسیله، می توان گفت بازار کار بسیار خوبی برای این وسیله کاربردی کوچک و ظریف پیش بینی می شود. این روشهای درآمدزایی در بازار تلفن همراه که در زیر لیست شده اند خیلی رایج و پرسود هستند. اما مزایای این شغل لیست بلند و بالایی دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره میکنیم. این دستگاه یکی از مهمترین لوازم در تعمیر تلفن همراه است که میتوانیم به وسیله آن بورد گوشی را با بزرگنمایی بالایی ببینیم. این ساده ترین ابزاری است که در آموزش تعمیر موبایل با آن سروکار دارید. تعمیرات نرمافزاری وسایل زیادی لازم ندارد و شما میتوانید بیشتر از ۷۰ درصد مشکلات نرمافزاری را بدون نیاز به ابزاری خاص برطرف کنید. فرق نمیکند کدام حرفه باشد، درآمدزا باشد یا نه، نیاز به تحصیلات داشته باشد یا نه، در هر حرفه و تخصصی که پشت کار و ثبات قدم وجود داشته باشد امکان ندارد بعد از حدود ۱۰ سال به درآمد بالا و موفقیت عالی نرسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش تعمیرات موبایل ساری لطفا به بازدید از وب سایت ما.