آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت چیست؟

در این میان ممکن است امکان تهیۀ پکیجهای آموزشی گرانقیمت برای بسیاری از کاربران فراهم نباشد و یا ممکن است عدهای از کاربران ترجیح بدهند یادگیری سئو را با یک پکیج آموزشی رایگان آغاز کرده و پس از یادگیری کامل، به سراغ پکیجهای پولی و تخصصیتر بروند. کلاس آموزش بهینه سازی سایت به شما کمک می کند که بازدید از سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و بازدهی سایت یا اپلیکیشن خود را بالا ببرید. در دنیای رقابت در فضای مجازی، اهمیت سئو و تولید محتوای با کیفیت بر کسی پوشیده نیست و در این راستا افراد بسیاری سعی در یادگیری و تقویت مهارت خود در تخصص سئو سایت دارند. اگر مخاطب دائمی راستانا هستید، قطعاً به دنبال آموزش سئو و بهینهسازی سایت هستید و از اهمیت سئو برای هر کسبوکار اینترنتی آگاهید؛ اما اگر بخواهیم در یک جملۀ کوتاه به آشنایی با سئو و سودی که میتواند برای کسبوکارها ایجاد کند اشارهکنیم، باید بگوییم که «سئو فرایندی است که به شما کمک میکند تا وبسایتتان را در کلمات کلیدی هدف به رتبههای اول موتورهای جستجو برسانید و از این طریق در معرض دید میلیونها کاربر که به دنبال محصولات/خدمات شما هستند قرار بگیرید». برچسبهای هدر (Header tags): هر محتوایی که تولید میشود قطعاً یکپارچه نبوده و شامل قسمتهای مختلفی است که هرکدام با سر تیترها و زیر تیترهایی مشخص خواهد شد، در زبان برنامهنویسی HTML هرکدام از این تیترها بر طبق اهمیت و مرتبه با عبارت H1 تا H6 مشخص خواهد شد که نحوه استفاده درست آن، تأکید بر روی کلیدواژه کانونی در تگ h1 و مترادفها و عناوین زیرین در تگهای دیگر است.

یادگیری سئو به صورت حرفه ای تا جایی اهمیت دارد که می توان موفقیت یک کسب و کار آنلاین را تا 80 درصد وابسته به آن دانست. برنامه نویسی و طراحی سایت براساس الگوریتم های جدید و نمایش مناسب سایت در موبایل، تولید محتوا براساس استاندار های جدید و لینک بیلدینگ حرفه ای با دریافت بک لینک دائمی فالو از طریق رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید، جزو مهمترین تکنیک های تاثیرگذار در سئو سایت هستند. رنک برین یکی از اجزای الگوریتم گوگل بر مبنای هوش مصنوعی است و به گوگل کمک می کند تا مقصود نهفته در پشت درخواست جستجو را بفهمد و با تکیه بر سیستم یادگیری ماشینی، مرتبط ترین نتایج را ارائه دهد. در این 6.5 ساعت فقط آموزش خالص ارائه میکنیم. اگر وقت کافی ندارید یا نمی خواهید خود را به زحمت بیاندازید ، می توانید از متخصصان یا آژانس های مختلفی برای مشاوره در زمینه سئو کمک بگیرید ، اما باید بدانید که این کار قطعاً برای شما گران تمام خواهد شد.

اگر از کاربران قدیمی راستانا هستید، قطعاً میدانید که هدف ما آموزش سئو به کاربران در جهت ارتقاء دانش سئو در وب فارسی و افزایش واقعی کیفیت وبسایتهایی است که در صفحه اول نتایج جستجوها قرار دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک دورۀ فوقالعاده مفید و جذاب آموزش رایگان سئو برای کاربران راستانا تهیهکرده و بهصورت تخصصی به بررسی مباحثی که لازم است روی وبسایت شما اعمال شود تا بتوانید وضعیت سئوی وبسایتتان را به حد استانداردی برسانید بپردازیم. آموزش سئو محتوا یکی از آموزشهایی محسوب میشود که بهتر است شما برای سئو سایت خود به آن بپردازید، چرا که محتوا یکی از بخشهای مهم در سئو سازی محسوب میشود. بهترین روش یادگیری سئو از نظر سئو هاب چیست؟ بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟ سئو چیست؟ سئو Search engine optimization (SEO) به پروسه ای گفته میشود که طی آن شخص سئوکار در مدت طولانی تلاش میکند که وب سایت مورد نظر را در کلمات و واژه های خاصی به رتبه اول جستجوی گوگل برساند. برای انتخاب پلتفرم مناسب کسب و کارتان در وهله ی اول باید نوع محتوایی که مناسب کارتان می باشد را تعیین کنید.

آموزش سئو یا SEO همیشه یکی از داغ ترین مباحث آموزشی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بوده و هست. البته میتوانستیم همین مطالب را در 10 یا 20 ساعت توضیح بدهیم و وقت بیشتری از شما بگیریم. شما باید گسترده تر فکر کنید و وبسایتی را توسعه دهید که که به طور طبیعی نیاز مشتریان را بدون اینکه اذیت شوند، تامین نماید. حالت ایده آل در این مرحله اینست که گوگل بدون توجه به ماهیت تصاویر، از محتوای آن آگاهی یابد. هر چقدر با برنامه نویسی HTML و CSS و JavaScript بیشتر آشنا باشید، در بهینه سازی سایت موفق تر خواهید بود ولی اگر با برنامه نویسی میانه خوبی ندارید باز هم در کلاس آموزش سئو می توانید با شیوه تولید محتوا صحیح، تبلیغات در گوگل ادوردز (سرویس تبلیغات در گوگل) و از همه مهمتر با گوگل سرچ کنسول آشنا خواهید شد و می توانید سایت خود را توسط آن آنالیز کرده و در صورتیکه رفع مشکلات سایتتان نیاز به برنامه نویسی داشت، از برنامه نویس کمک بگیرید. بطور میانگین در هر ثانیه 40000 جستجو در گوگل انجام می شود و این یعنی 3.5 میلیارد جستجو در روز فقط توسط کاربران گوگل صورت میگیرد.