آنوشکا شارما برای اولین بار در کن 2023 ظاهری مسحورکننده دارد

آنوشکا شارما بازیگر و تهیه کننده سینمای هند روز جمعه اولین حضور خود را در جشنواره کن انجام داد و ارزش انتظار را داشت! این هنرپیشه که نماینده یک برند مراقبت از مو در جشنواره کن است، در یک طرح عاج و نقره حیرت زده شد.
برای اولین حضورش، آنوشکا یک طرح نقره‌ای عاج با گل‌های رز حجیم که یقه را تزیین می‌کنند به همراه مهره‌های تزئین شده توسط طراح مد مستقر در لندن، ریچارد کوین، انتخاب کرد.
آنوشکا با استایل پریانکا کاپادیا بادانی، ظاهر خود را با جواهرات نفیس Chopard به پایان رساند.
لباس آنوشکا متعلق به مجموعه کوین پاییز زمستان 2023 است که بر اساس تم باغ ریچارد کوین ساخته شده و واجد شرایط لباس عروس است.
این بازیگر اغلب برای رویدادهای فرش قرمز لباس های پر زرق و برق و شیک را انتخاب می کند. او با لباس‌های زیبا در سبک‌های مختلف، مانند سیلوئت‌های متناسب، پارچه‌های ابریشمی یا ابریشمی روان، و تزیینات پیچیده دیده شده است. او تمایل دارد رنگ‌های کلاسیک مانند سیاه، سفید یا رنگ‌های پررنگ مانند قرمز را برای بیان یک بیانیه انتخاب کند.
یکی دیگر از چیزهایی که ما کاملاً در مورد این بازیگر دوست داریم این واقعیت است که او از آزمایش مد مدرن و هیجانی ترسی ندارد. او با لباس‌های نامتعارف با برش‌های منحصر به فرد، لبه‌های نامتقارن، طرح‌های پررنگ یا جزئیات غیرمنتظره دیده شده است. این لباس ها تطبیق پذیری و تمایل او را برای جابجایی مرزهای مد نشان می دهد.