اتحادیه اروپا از مرزهای دقیق تر و قوانین ترور آنلاین پشتیبانی می کند

بروکسل: وزرای اتحادیه اروپا روز جمعه موافقت کرد تا امنیت در مرزهای خارجی بلوک را تقویت کند و کنترل شدیدتری را بر خشونت ها اعمال کند افراط گرایی برخط.
دولت ها پس از آخرین حملات افراط گرایان اسلام گرا در فرانسه ، آلمان و اتریش برای بررسی برنامه های سیاست هماهنگ تر ضد تروریسم اتحادیه اروپا گرد هم آمدند.
وزرای کشور گفتند که آنها امیدوارند که مذاکرات با آنها را نهایی کنند کمیسیون اتحادیه اروپا و مجلس قانون جدیدی را برای کنترل محتوای آنلاین قبل از پایان سال ارائه دهد.
در بیانیه ای آمده است: “هدف این است كه بتوانیم صدور دستورهای حذف با اثر فرامرزی را ایجاد كنیم تا ابزاری جدید و سریع و م toثر برای مقابله با محتوای تروریستی بصورت آنلاین در عرض یك ساعت یا كمتر از گزارش آن ایجاد شود.”
و در حالی که آنها گفتند امنیت مرزی در نهایت بر عهده کشورهای عضو باقی خواهد ماند ، آنها تلاش برای ایجاد پایگاه داده های امنیتی هماهنگ اتحادیه اروپا را هک کردند.
“مقامات صالح باید بدانند چه کسی وارد این کشور می شود منطقه شینگن و چه کسی در آن سفر می کند “، آنها با اشاره به منطقه سفر بدون گذرنامه اروپا گفتند.
“ما باید به طور م bordersثر مرزهای خارجی خود را کنترل کنیم ، ورودی ها و خروج ها از منطقه شینگن را به صورت دیجیتال ثبت کنیم و برای مقابله با کشورهای ثالث همکاری نزدیکتر داشته باشیم. تهدیدهای تروریستی
منطقه شینگن بیشتر اعضای اتحادیه اروپا را شامل می شود ، نروژ ، ایسلند ، سوئیس و لیختن اشتاین.
برخی از کشورهای عضو ، به ویژه فرانسه و اتریش ، خواستار اقدام برای هدف گیری خاص افراط گرایی اسلام گرایانه – از جمله ایدئولوژی – به عنوان منبع خشونت اخیر هستند.
اما ، علیرغم اشاره به انگیزه اسلامگرایان از قتل معلم مدرسه ساموئل پاتی در فرانسه در ماه گذشته ، در بیانیه مشترک هیچ اعتقاد مذهبی خاصی را ذکر نکرد.
طبق گفته این كشورها ، اعضا “از بیان مذهبی كه هم صلح آمیز باشد و هم احترام به قوانینی كه كشورهای عضو ما پذیرفته اند ، محافظت می كنند. این امر به طور مساوی در مورد همه ادیان اعمال می شود.”
در این بیانیه آمده است: “مبارزه ما با تروریسم علیه هیچ اعتقادی مذهبی یا سیاسی نیست ، بلکه علیه افراط گرایی متعصبانه و خشن است.”
با این وجود ، “از مهاجران انتظار می رود که برای ادغام تلاش جدی کنند” و نقض قوانین و ارزشهای اروپا “مهم نیست که تحریک شود ، مهم نیست که انگیزه آنها باشد.”