اختصاصی ETimes: اولین مصاحبه با برندگان Femina Miss India 2023 Nandini Gupta، Shreya Poonja و Thounaojam Strela Luwang


محبوب ترین مسابقه زیبایی هند، Femina Miss India اخیراً آخرین دوره خود را برگزار کرد و هند سه ملکه زیبایی جدید خود را دریافت کرد که اکنون نماینده هند در صحنه بین المللی هستند. ETimes با برندگان Femina Miss India 2023 Nandini Gupta، Shreya Poonja و Thounaojam Strela Luwang در یک گفتگوی اختصاصی صحبت کرد، جایی که آنها در مورد مسابقه، زندگی به طور کلی و موارد دیگر صحبت کردند. گزیده ای از این مصاحبه را می خوانید:

سوال: به شما تبریک می گویم، به ما بگویید اولین فکرتان بعد از قهرمانی چه بود، در ذهنتان چه می گذشت؟ ناندینی گوپتا: خب، این بیشتر احساسی بود که در واقع از ناکجاآباد بیرون آمد. آیا واقعا این اتفاق می افتد؟ می دانید، رویای چندین ساله و در واقع تحقق آن شب. این یک لحظه جادویی برای من بود، می‌دانید که کانفتی‌ها در حال پرواز بودند، مردم تشویق می‌کردند. آخرین غروب کل مسابقات 40 روزه بود. و بله، مثل یک لحظه بود.

شریا پونجا: خوب، چند ثانیه طول کشید تا در واقع متوجه شدم که آنها من را اعلام کرده اند و واکنش من، همانطور که قبلاً صحبت می کردید، آیا من آماده بودم، می دانید، آنجا و نمی توانستم نامی را بشنوم زیرا خیلی غرق شده بودم. حس قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر و من کف می زنم. اعلامیه ای اعلام شده است و جمعیت تشویق می کنند. صدای تشویق های بلند را می شنیدم و شروع کردم به کف زدن. و سپس همه روی صحنه به سمت من برگشتند و من شنیدم که یکی دارد دهلی می گفت و آن موقع بود که دو، سه ثانیه بعد فهمیدم که، باشه، احتمالاً من برنده شدم و آن موقع بود که قدم برداشتم و به سمت صحنه رفتم و فکر می کنم این احساس خیلی زیاد بود. خوب این هیجان انگیز، جادویی بود، واقعاً مثل این بود که می دانید رویای خود را زندگی می کنید.

سوال: استرلا، اولین کاری که بعد از قهرمانی انجام دادی چه بود؟ تونائوجام استرلا لووانگ: بعد از بردن تاج، گریه کردم. این یکی از خالص ترین اشکال احساسی بود که من واقعاً می توانستم از خودم بیرون بیاورم. و آن اشک ها چیزی بسیار ناب بود، می دانید، رویاهایی. رویایی که واقعا فکر می کردم دیدنش برایم غیر ممکن است. و بعد درست جلوی چشمم به حقیقت می پیوست. در حال آشکار شدن است. و من فکر می کنم آن احساسات واقعا خالص بودند.

سوال: با ما در مورد بعد از مهمانی که برای پست مسابقه گذاشته بودید صحبت کنید؟
ناندینی گوپتا: راستش آن شب جادویی بود. من روی این واقعیت دروغ نمی گویم. هر سه در شادی های خودمان بودیم، اول از همه برای هم جشن می گرفتیم و بعد خودمان را جشن می گرفتیم. همچنین، یک لحظه غرور بر پدر و مادر یکدیگر بود که، خوب، دختران آنها کاری انجام داده اند، آنها باعث افتخار آنها شده اند، در واقع نه تنها آنها، بلکه کل کشور. من از راجستان می آیم و مردم اکنون مرا الهام بخش خود می دانند. بنابراین بعد از مسابقه، بیشتر در آغوش گرفتن یکدیگر بود. انگار زمانی بود که این احساس را هضم کردی که، خوب، بالاخره این اتفاق افتاد.

سوال: واکنش خانواده شما چگونه بود؟
شریا پونجا: من می‌توانستم پدر و مادرم را از دور ببینم. و همانطور که آنها به سمت جمعیت رفتند، پدر و مادر ناندینی را قبل از پدر و مادرم در آنجا دیدم.

ناندینی گوپتا: و راستش من هیچ وقت گریه پدرم را ندیدم. و آن موقع بود که گریه اش را دیدم. و مادرم همیشه، می دانید، او این رویا را برای خودش داشت و آن را از طریق من زندگی کرد. اما پدرم، می‌دانی، پدرها همیشه کنار می‌روند. زیاد ازت تعریف نمیکنن آن روز، پدرم برای اولین بار در زندگی ام مرا در آغوش گرفت. اشک در چشمانش حلقه زده بود. و این باعث شد که احساس کنم به او افتخار کرده ام.

سوال: از نوع آماده سازی آن 40 روز برایمان بگویید، زیرا مطمئن هستم که چالش های زیادی وجود داشت و کار سخت زیادی وجود داشت.
تونائوجام استرلا لووانگ: بله، واقعاً کار سختی است. صبح زود ساعت تماس داشتیم و بعد خیلی دیر برمی گشتیم. البته تیم ما مطمئن شد که خواب کافی و غذای کافی داشته باشیم تا بتوانیم اجرا کنیم. با این حال، می دانید، گاهی اوقات وقتی استرس ذهنی دارید، با آن چالش هایی نیز مواجه می شوید که باید به تنهایی در رختخواب خود با آنها روبرو شوید. بنابراین ما مجبور شدیم با بسیاری از این موارد دست و پنجه نرم کنیم. اما از طرف دیگر، ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم که احساس می کردم لازم است، نه تنها برای مسابقه زیبایی، نه تنها برای این مسابقه، بلکه برای زندگی نیز. من باید از شریا چیزهای زیادی یاد بگیرم. من از ناندینی، از تمام 29 خواهرم، چیزهای زیادی یاد گرفتم. و فکر می‌کنم این چیزی بود که برای تمام زندگی‌ام آن را گرامی می‌داشتم و از آن استفاده می‌کردم.

سوال: استرلا، شما فردی هستید که خیلی علنی درباره سلامت روان صحبت کرده اید. چه چیزی باعث می شود در مورد آن صحبت کنید و چرا برای هر سه شما اینقدر مهم است؟
تونائوجام استرلا لووانگ: بنابراین مسئله این است که وقتی حدود 8 یا 9 ساله بودم، به صرع مبتلا شدم. اما، می دانید، وقتی واقعاً در حال مبارزه هستید و اطرافیان شما این تصور را دارند که شما این کار را برای جلب توجه انجام می دهید، بسیار متأسفانه، مجبور شدم با آن مقابله کنم. و بعد مردم به سمت من می آیند و وقتی تشنج می کردم شوخی می کردند، بچه هایشان جلوی من همین کار را می کردند و بعد می خندیدند، که با نگاه کردن به گذشته، فکر می کنم این فقط فکر بچه گانه ای بود که من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. توسط آن اما باز هم، می‌دانید، من به‌عنوان کسی که با آن مواجه شده‌ام، می‌توانم درک کنم که مردمی که واقعاً در حال حاضر با چه چیزی روبرو هستند، زیرا آنچه را که آنها دیده‌اند دیده‌ام. سقف اتاق خواب شما وقتی بی حرکت روی تخت خود دراز می کشید، به خودی خود دنیای بزرگی است. و من با ترسی که آنها در حال حاضر با آن روبرو هستند مواجه شده ام. و من فکر می کنم خیلی مهم است که کسی واقعاً در مورد آن صحبت کند. وقتی برای اولین بار حرفم را باز کردم خجالتی بودم، خیلی خیلی خجالتی. و بعد احساس کردم که مردم، می دانید، شروع به گفتن این جمله کردند، شما برای مدتی ناتوان بودید. و سپس، مورد تبعیض قرار گیرد. اما پس از آن پاسخی که تاکنون دریافت کردم فقط جنبه مثبت داشت. بنابراین من فکر می کنم برای ما بسیار مهم است که واقعاً در مورد این موضوع صحبت کنیم.

سوال: در مورد آینده با ما صحبت کنید. فیلم، سرگرمی، منتظر چه چیزی هستید؟

شریا پونجا: خب خیلی در معرفی خود در شب پایانی، من کار می کردم و دوربین به معنای واقعی عشق زندگی من است و هر کاری که می خواهم در زندگی انجام دهم به کلیت صنعت سرگرمی مربوط می شود. و می دانید، برنامه هایی نیز وجود دارد که روزی شرکت سرگرمی خود را داشته باشم. اما در حال حاضر، من واقعاً به دنبال تنوع بخشیدن به مهارت هایم، یادگیری، به دست آوردن فرصت های مناسب هستم، بدیهی است که بالیوود.

سوال: و اگر به شما حق انتخاب داده شود، اگر قرار باشد در یک فیلم با یک بازیگر بازی کنید، دوست دارید اولین بازی خود را با کدام بازیگر انجام دهید؟
شریا پونجا: بنابراین من فکر می کنم شاید آدیتیا روی کاپور و شاهرخ خان. مثلا بیا، چه کسی نمی خواهد در یک فیلم SRK بازی کند؟

ناندینی گوپتا: خب، شهید کاپور و رانبیر کاپور خواهند بود. و حالا بعد از فینال، کارتیک آریان.