استفاده از درمارولر برای رفع جای جوش و ترک پوستی

درمان میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر برای اسکارهای آکنه بسیار موثر می باشد. هنگامی که کانالهای ریزی با استفاده از درمارولر ایجاد میشود، این امر باعث میشود که درمانهای اصلاح کننده لکه ها با جلوگیری از تولید ملانین، به عمق پوست نفوذ کرده و کار خود را انجام دهند، که به طور قابل توجهی مشکل زخمهای آکنه و به طور کلی افزایش رنگدانه ها را کنترل و درمان می کند. سرم های بسیار خوب و کارآمدی وجود دارد که شما میتوانید تهیه کنید مانند کوکتل های آماده جوانسازی یا روشن کننده و ضدلک یا هیالارونیک اسید خالص . حالا وقت پاسخ دادن به این سوال بزرگ است که این وسیله چگونه زخم آکنه را درمان می کند.

این موضوع طبیعی است و یک روز بعد به حالت عادی برمی گردد. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از عوارض درمارولر قبل و بعد از استفاده آن را به خوبی ضدعفونی کنید. به مدت ۲۴ ساعت از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید اجتناب کرده و پس از آن حتماً از ضد آفتابهایی که دارای اس پی اف بالایی هستند، استفاده شود. همچنین مطالعه تأثیر میکرونیدلینگ بر اسکارهای آکنه آتروفیک نشان داد که بیماران پس از سه ماه درمان میکرونیدلینگ، بهبودی بالینی قابل ملاحظه ای را در ظاهر زخمهای خود پس از بروز آکنه تجربه کردند. به یه غلطک سوزن دار گفته میشه که با کشیدن اون بر روی صورت یا بدن، سوزنهای ریزش منافذ ریزی رو بدون اینکه آسیبی به پوست برسه بر روی لایه سطحی پوست ایجاد میکنند و این کار باعث میشه پوست تحریک بشه و شروع به کلاژن سازی کنه.

این موضوع در واقع به این معنی است: حرکت کردن سوزن های ریز (درمارولر) بر روی پوست دسته های کلاژن موجود در لایه بالایی درم را که باعث ایجاد زخمهای ناهموار می شوند، تجزیه می کند که با تقویت فوری تولید کلاژن بیشتر، روند ترمیم را تحریک می کند. درمارولر یک وسیله کوچک میکرونیدلر دستی است که شباهت زیادی به غلتک رنگی مینیاتوری دارد که با سوزن های ظریف پوشانده شده است. سوزن های پوستی به اندازه ۰٫۲ – ۰٫۳ میلی متر کوچک ترین سوزن های میکرونیدل غلتکی درما هستند.

۰٫۵ – ۰٫۱ میلی متر این اندازه های سوزن غلتکی درما برای درمان چین و چروکهای گود دار، علائم کشش، آسیب UV، و زخمهای جزئی و پر رنگ استفاده میشود. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر سایر مشکلات پوستی مانند تغییر رنگ علائم کشش، چین و چروک، خطوط ریز، رنگدانه های بعد از التهاب و حتی افتادگی پوست را برطرف می کند. بعد از انجام درمارولر پوست تا 20 دقیقه حالت قرمزی دارد اما نگران نباشید به زودی این التهاب قرمزی کم می شود و از بین می رود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد درمارولر اصل لطفا به بازدید از وب سایت ما.