اسپانیا: قرار ملاقات برای ویزای شینگن اسپانیا به طور کامل برای ماه آینده رزرو شده است

عجله برای سفر تابستانی به خارج از کشور و همراه با آن تقاضا برای ویزا نیز ادامه دارد. عقب ماندگی های بزرگ برای شینگن ویزای بازدیدکنندگان پس از همه گیری، همانطور که سال گذشته تجربه شد، در تابستان امسال کاهش یافته است. اما تقاضا همچنان قوی است. “به دلیل تقاضای بسیار بالا برای اسپانیاشيخار آگاروال، مديرعامل مشترك، مي گويد، قرار ملاقات هاي ويزاي شينگن به طور كامل براي ماه آينده رزرو شده است. BLS خدمات بین المللی با مسئولیت محدود
او اضافه می‌کند که تقاضای زیادی از سوی هند برای بازدید از اسپانیا در تابستان امسال برای دسته‌های ویزای کوتاه‌مدت وجود دارد که BLS هر ماه بیش از 10000 درخواست از مارس 2023 دریافت می‌کند. که مجوز ورود و اقامت برای مدت بیش از سه ماه و ویزای دانشجویی بلند مدت می باشد. ویزای ملی به دارندگان این امکان را می دهد که نه تنها در اسپانیا اقامت کنند، بلکه چندین فعالیت را نیز انجام دهند. شینگن اسپانیا ویزا را ممنوع می کند
اوایل این هفته، وزارت امور خارجه، اتحادیه اروپا و همکاری (MAEUEC) اسپانیا برای دومین بار متوالی قرارداد جهانی برون سپاری درخواست ویزا را به BLS International اعطا کرد.
این قرارداد شامل اروپا، آمریکا، آمریکای لاتین، کشورهای مستقل مشترک المنافع، آفریقا، خاورمیانه و APAC و سایر مناطق است. BLS International از سال 2016 به دولت اسپانیا خدمت می کند و در حال حاضر 122 مرکز درخواست ویزا (VAC) در 40 کشور جهان را اداره می کند.
BLS International، سالانه حدود 2 میلیون درخواست ویزای اسپانیا را رسیدگی می کند و بر اساس این انتشار، انتظار می رود این تعداد بیشتر افزایش یابد. دسته ویزای ملی نیز برای اولین بار برون سپاری می شود که منجر به افزایش بیشتر حجم و افتتاح دفاتر در مناطق جغرافیایی جدید می شود. به عنوان بخشی از قرارداد، BLS همچنین خدمات ارزش افزوده مختلفی مانند پیام کوتاه، خدمات پیک، بیومتریک موبایل و سالن ممتاز را ارائه خواهد کرد.
ما مفتخریم و احساس مفتخریم که بار دیگر قرارداد جهانی به ما اعطا شد، زیرا اعتمادی را که تلاش کرده‌ایم از طریق تعهدمان به کالاهای قابل تحویل به دولت اسپانیا ایجاد کنیم، بازگرداند. آگاروال گفت: این قرارداد ما را قادر می‌سازد تا در پیشبرد گسترش شبکه VAC در جهان برای اسپانیا نقش اساسی داشته باشیم و نقش مهمی در داستان رشد آنها داشته باشیم.
در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است که BLS International با بیش از 46 دولت مشتری از جمله ماموریت های دیپلماتیک، سفارت ها و کنسولگری ها کار می کند و از فناوری و فرآیندهایی استفاده می کند که امنیت داده ها را تضمین می کند. اکنون شبکه گسترده ای از بیش از 27000 مرکز در سراسر جهان با قدرت قوی بیش از 20000 کارمند و شریک دارد که خدمات کنسولی، بیومتریک و شهروندان را ارائه می دهد.
قرار ملاقات برای ویزای شینگن اسپانیا به طور کامل برای ماه آینده رزرو شده است