امکانات داخلی این کیوسک ها چیست؟

اما در حقیقت، آنها مثل پوستهيی خالی میمانند که باید با اموال و داراییمان پر شوند و آسایشی دوچندان خصوصاً با بهرهگیری از مزایای هوشمند سازی ساختمان برایمان فراهم کنند. در این مرحله از کار باید انتظارات پایه ای که از انجام این کار دارید را مشخص نمایید. هر حرکتی را خودتان باید در زمان مخصوص انجام بدهید. شاید فانتزی و تصور ما از آینده رباتهایی باشند که برایمان کارهای مختلفی انجام میدهند، کارهای خانه را میکنند، وسایل را خاموش و روشن میکنند و هر اتفاقی در خانه بیفتد ما را در جریان میگذارند. در کل لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را بهتر است از طریق نمایندگان و فروشندگان مخصوص شرکت تهیه نمود، چرا که هم با تنوع کامل مدل ها آشنایی دارند و هم از آخرین نرخ قیمت ها به صورت روزانه و حتی ساعتی باخبر می باشند، خانه هوشمند کرج یکی از شرکت هایی است که انواع قطعات و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان مسکونی و غیره را ارائه می دهد، قیمت انواع مدل ساختمان هوشمند کرج را می توان از این نمایندگی و نمایندگان مطرح در شهرهای مختلف به دست آورد. این شرکت ها با قیمت های مختلف به فروش انواع تجهیزات هوشمند سازی خانه می پردازند تا مشتریان زیادی را جذب خود کنند.

اگر شما نیز علاقمند هستید تا اطلاعات خود را درباره خانه های هوشمند بالا ببرید با ما همراه باشید. این تولیدکنندگان می کوشند محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه کنند و مشتری را راضی نگه دارند. به عنوان مثال کلیدهای نصب شده در هر اتاق، می توانند چراغ های موجود در آن اتاق را روشن و یا خاموش کنند و مستقل از اینکه نور تابیده شده از بیرون به چه میزان باشد، کلیه چراغ ها حداکثر نور خود را منتشر می کنند. امروزه با فراوان شدن جرایم و دزدی ها مردم با هوشمند سازی فروشگاه و هوشمند سازی اپارتمان و ادارات سعی می کنند آرامش و امنیت را برای خود برقرار سازند. دیجیتالی شدن همه چیز و ابزار بیشتر و بهتری که در اختیار داریم، از دلایل دیگریست که تمایل ما را برای ایجاد چیزی به نام خانه یا ساختمان هوشمند بیشتر کرده است. در این سناریو سیستم با خاموش نمودن کلیه چراغها(و روشن شده چراغ خواب) در خانه فقط اجازه تردد به ساکنین داخل خانه را می دهد و در صورت باز شدن درهای ورودی خانه و پارکنیگ باعث به صدا در آمدن آژیر می شود.

برخی از تلویزیونهای هوشمند همچنین شامل تشخیص صدا یا حرکت هستند. با نصب یک آیفون تصویری هوشمند و نصب اپلیکیشن مخصوص دستگاه روی گوشی موبایل خود، در صورتی که کسی زنگ خانه شما را به صدا در بیاورد، سریعا روی گوشی همراه خود نوتیفیکیشن (هشدار) دریافت کرده و بدین صورت بطور مثال هیچ بسته پستی را از دست ندهید. بدون خانه هوشمند، کارکرد هر دستگاهی منوط به اجازهی دستی از طرف انسان است. در کنترل هوشمند خانه به راحتی میتوانید دسترسی کودک از محتوای نامناسب تلویزیون یا کامپیوتر را محدود کنید و حتی از این که فرزند شما از چه کانالی چه فیلمی را مشاهده کرده، مطلع شوید. تمامی تجهیزات خانه هوشمند نستک از جمله ترموستاتهای هوشمند، به دلیل سازگار بودن با استاندارد سیمکشی ایران، به راحتی در قوطیهای برق موجود در بازار نصب میشوند. همین امر باعث راحتی تان می شود. و حتی محصول این کارخانجات به خارج هم صادر می شود. بطور مثال یک کیوسک فروشگاهی که برای فروش مطبوعات و مجله ساخته شده را نمی توان به عنوان سازه دست دوم برای فروش اغذیه خریداری کرد چرا که نیاز های سازه ای این دو کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و نمی توانند بجای یکدیگر استفاده شوند. با هوشمندسازی میتوان روشن و خاموش بودن همه وسایل را تحت کنترل قرار داد و از بیهوده روشن ماندن جلوگیری کرد.

توسط ماژول افزایشی CMK2000 میتوان با تجهیزات تولیدشده توسط سایر سازندگان در حوزه هوشمند سازی ساختمانها و از طریق پروتکل KNX ارتباط برقرار نمود. دارای قابلیت کنترل دمای خانه: یکی از مزیتهای خانههای هوشمند، کنترل دمای محیطی خانه است که با نصب یک گیرنده و ترموستات بیسیم به سیستم گرمایشی و سرمایشی، دما را میتوان تحت کنترل قرار داد. میزان سود شما با استفاده از یک ترموستات قابل برنامه ریزی – مانند Nest که حدود 250 دلار کار می کند – بسته به اندازه خانه و آب و هوای محلی شما متفاوت است. شما می توانید حتی وقتی که خانه نیستید درون خانه را ببینید، اگر بدون اطلاع شما در ورودی باز و بسته شد پیام دریافت کنید یا خانه تان را طوری برنامه ریزی کنید که وقتی کسی خانه نیست جوری به نظر برسد که انگار افراد زیادی در خانه حضور دارند! شما می توانید لیست شرکت های پخش کننده تجهیزات هوشمند در کشور را از طریق اینترنت جستجو کنید. برای پیدا کردن بهترین و مجهز ترین برندهای روز دنیا و همین طور برندهای ایرانی فعال می توانید به وسیله اینترنت جستجو کنید، اکثر این شرکت ها دارای برندهای معروف و مطرحی در ایران می باشند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هوشمند سازی لامپ های خانه لطفا از صفحه ما بخواهید.