این نکات را امتحان کنید تا لب های قرمز سکسی مانند آیشواریا رای باچان بدست آورید

یک رژ لب قرمز این قدرت را دارد که فوراً ظاهر شما را متحول کند. به نظر می رسد غربی یا قومی ، رنگ قرمز قرمز پررنگ می تواند با هر لباسی به خوبی کار کند. اگر می خواهید با این رنگ لب بیانیه دهید ، پس باید سایه قرمز مناسب را پیدا کنید و همچنین ترفندهای مناسب را دنبال کنید. این نکات را بررسی کنید و بیاموزید که چگونه لب های قرمز پررنگ مانند زیبایی بالیوود ، آیشواریا رای باچان را بیرون بیاورید:


سایه مناسب را پیدا کنید:
اگر تازه کار هستید که رنگ و پوست را می فهمید ، این ترفند را دنبال کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید یافتن سایه ای است که چهره شما را روشن تر و کسل کننده نشان دهد. و همچنین دندانهای شما! اگر رژ لب شما را کسل کننده نشان می دهد ، پس سایه مناسبی برای شما نیست!

از آستر استفاده کنید: سایه های پررنگ مانند این به راحتی لک می زند. برای جلوگیری از رژ لب لک شده ، حتما از خط لب استفاده کنید که بافت ضخیم تری دارد. این کمک می کند تا رژ لب شما ثابت بماند.

از رژ لب روی دندان خودداری کنید: رژ لب های کرمی و رنگ های پررنگ لب می توانند دندان های شما را لکه دار کنند. برای جلوگیری از این مسئله ، دهان خود را در اطراف انگشت خود یک “O” تشکیل دهید ، سپس انگشت را به آرامی بیرون بکشید. این ترفند عجیب و غریب تمام رنگ اضافی انگشت و نه دندان های شما را بدست می آورد.

بازی با بافت: اگر لب های پرتری دارید ، می توانید با بافت های مات آزمایش کنید. و برای کسانی که لب های نازک تری دارند می توانند سراغ بافت های براق بروند که به لب های شما حجم بیشتری می بخشد.