با این بچه های دیوالی شمع های مداد رنگی DIY درست کنید

حتی اگر جشن های جشن امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا محدود است ، اما روحیه به هیچ وجه پایین نیست. به خصوص وقتی صحبت از بچه ها می شود ، ما نمی خواهیم اشتیاق آنها را برای جشنواره های مثبت مانند دیوالی مانع کنیم. از این رو ، ما یکی از DIY های درخشان را برای شما به ارمغان می آوریم یعنی تبدیل مداد رنگی قدیمی به شمع های رنگارنگ جدید برای جشن دیوالی. این فعالیت اجازه نمی دهد که همه گیری هیستری و روحیه آنها را کاهش دهد.

شمع ها گرما و درخششی را به شما هدیه می کنند که زیبایی جشن را به این دیوالی اضافه می کنند. شما می توانید با کودک خود شمع های مداد رنگی درست کنید. بیشتر بچه ها مداد رنگی باقیمانده دارند که دیگر نمی توان از آنها استفاده کرد و دور ریختن آنها باعث درد می شود. اما ساختن شمع از آنها راهی عالی برای استفاده از رنگهای زائد و همچنین افزودن یک پیچ و تاب DIY به دیوالی بچه هایتان است.

روش ساخت شمع های مداد رنگی
ساخت شمع از مداد شمعی راهی سرگرم کننده برای مداد رنگی های قدیمی و شکسته است. با این حال ، از آنجا که موم مداد رنگی با موم شمع متفاوت است ، باید مقداری موم معمولی نیز به مخلوط اضافه کنید. اگر این کار را نکنید ، شمع ها خیلی روشن یا برای مدت طولانی نمی سوزند.

طراحی بدون عنوان (8)

راه اندازی
به اندازه کافی واکس اندازه گیری کنید تا نگهدارنده شمع خود را پر کنید ، به علاوه مقداری اضافی آن را کنار بگذارید. سعی کنید نوعی موم را تهیه کنید که به صورت پوسته پوسته یا گلوله باشد. خیلی زودتر ذوب می شود. اگر موم شما به صورت بلوکی درآمده است ، از کودک خود بخواهید که آن را با چاقوی کره به قطعات کوچکتر بریزد تا زودتر ذوب شود. شما همچنین می توانید از شمع های دست دوم قدیمی که در خانه خوابیده اند استفاده کنید ، مخصوصاً از آن شمع های تولد که با کیک تهیه می کنیم.

مداد رنگی را پوست بگیرید و بشکنید
اگر لفاف به راحتی از بین نمی رود ، می توانید از کودک خود بخواهید که با استفاده از تیغه کاردستی آن را قطع کند یا می توانید آنها را برای چند دقیقه در آب خیس کنید.

مداد شمعی را به قطعات کوچکتر خرد کرده و کنار بگذارید.

شما به ازای هر 1 فنجان (225 گرم) موم به 6 مداد رنگی نیاز دارید.

طراحی بدون عنوان (9)

با احتیاط یک فتیله برگه دار را در وسط نگهدارنده شمع شیشه ای قرار دهید و آن را با یک قطره موم داغ محکم کنید. همچنین می توانید از یک قطره چسب فوق العاده یا یک قطعه نوار دو طرفه استفاده کنید. همچنین می توانید دو چوب بستنی را در دو طرف فتیله قرار دهید تا ثابت بماند.

شمع های مداد رنگی


دیگ بخار دوتایی تنظیم کنید
یک قابلمه را با 1 تا 2 اینچ آب پر کنید. یک فنجان اندازه گیری شده با حرارت را درون گلدان قرار دهید. مداد شمعی ها را بچرخانید و داخل لیوان اندازه گیری شیشه قرار دهید. مداد رنگی و موم را روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید و مرتبا هم بزنید. این به ذوب شدن موم و مداد رنگی به میزان یکنواختی کمک می کند. برای هم زدن می توانید از قاشق استفاده کنید.

موم رنگ را درون قالب قرار دهید
موم رنگی را در قالب شمع بریزید. بگذارید لایه اول چند دقیقه خشک شود و سپس لایه های موم رنگی را درون هر شیشه بریزید ، مطمئن شوید که بین هر لایه خشک می شوند. از کودک خود بخواهید این روند را تکرار کند و همچنان به ریختن لایه هایی از موم با رنگ های مختلف در هر شیشه اجازه دهید تا به صورت جداگانه خشک شود.

و شمع های مداد رنگی زیبای شما آماده است!

ورودی های کوهو گوپتا ، بنیانگذار The K Junction