با بدتر شدن کوید -19 ، فرانسه برای بازگرداندن قانون منع رفت و آمد در شب پاریس بازگردد

پاریس: گابریل آتال ، سخنگوی دولت روز سه شنبه گفت ، دولت فرانسه برای مقابله با چهره های وخیم تر Covid-19 ، یک قانون منع رفت و آمد عصرگاهی به پاریس و احتمالاً منطقه ایل دو فرانس در اطراف پایتخت را دوباره اعمال می کند.
اتل گفت ، مقررات منع رفت و آمد در شب در پاریس ، که از ساعت 9 شب آغاز می شود ، در محاصره قفل جدید ملی است که هفته گذشته توسط رئیس جمهور امانوئل مکرون اعمال شد.
عطال به تلویزیون BFM گفت: “ما می خواهیم برای پاریس ، و شاید ایل دوفرانس ، مقررات منع رفت و آمد را برقرار کنیم. وزارت کشور جزئیات آن را در روز مشخص می کند و حکمی صادر می شود.”
فرانسه رکورد 52،518 مورد جدید Covid-19 را در روز دوشنبه گزارش داد و تعداد بیماران بستری شده برای چهارمین بار در هشت روز بیش از 1000 نفر افزایش یافت ، زیرا همه گیری علیرغم قفل شدن جدید ، هیچ نشانه ای از فروکش ندارد.
در مقایسه با 231 افزایش در روز یکشنبه و هفت ماه بالاترین میزان متحرک 345 ، تعداد کشته های Covid-19 فرانسه با 416 افزایش به 37،435 افزایش یافت.
وزیر بهداشت اولیویه وران به رادیو RTL گفت که هر 30 ثانیه یک پاریسی به Covid-19 آلوده می شود ، در حالی که هر 15 دقیقه یک پاریسی با این بیماری در بیمارستان بستری می شود.