با شیوع ویروس ، تعداد تخت های ICU ، کارکنان بیمارستان در اروپا کم است

پاریس: در ایتالیا خطوط آمبولانس در خارج از بیمارستان ها منتظر تختخواب هستند و در فرانسه برنامه ردیابی ویروس کرونا به طور برجسته ظرفیت مراقبت های ویژه ای را که بیماران COVID-19 از آن استفاده می کنند به نمایش می گذارد: 92.5 درصد و در حال افزایش.
در ICU در بارسلونا ، پزشکان و پرستارانی که قبلاً یکبار این را تحمل کرده اند ، پایانی ندارند.
مراقبت های ویژه آخرین خط دفاعی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا است و در حال اتمام اروپا است – تختخوابها و پزشکان و پرستاران برای کارکنان آنها.
در کشور پس از کشور ، بار مراقبت های ویژه بیماران COVID-19 نزدیک است و گاهی اوقات از حد اوج بهار گذشته فراتر می رود.
مقامات بهداشتی ، بسیاری از طرفداران بازگشت به قفل سختگیرانه تر ، هشدار می دهند که افزودن تخت هیچ فایده ای نخواهد داشت زیرا پزشکان و پرستاران کافی برای کارکنان آنها آموزش دیده اند.
در فرانسه ، بیش از 7000 کارگر بهداشت از بهار گذشته آموزش تکنیک های مراقبت های ویژه را گذرانده اند. به گفته وزیر بهداشت ، اولیویه وران ، دانشجویان پرستاری ، کارآموزان ، پیراپزشکان انتخاب شده اند.
وی هفته گذشته ، وقتی واحدهای ICU با 85 درصد ظرفیت پر شدند ، گفت: “اگر بسیج در آنجا خوب و واقعاً خوب باشد ، بی نهایت نیست.” “کافی نیست.”
طی چند روز ، 7 درصد دیگر جهش داشت و او هشدار داد که به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. و برخلاف موج اول بهار گذشته ، این ویروس اکنون در همه جای فرانسه وجود دارد و انتقال از منطقه ای به منطقه دیگر با قطار سریع را عملی تر می کند.
یک بیمارستان در شهر مارسی در جنوب جنوبی اخیراً پیش از افزایش ترس از مرگ ICU در آنجا ، با کامیون های اجاره ای یخچال دار چرخ زده است.
در ایتالیا ، فیلیپو آنیلی ، رئیس انجمن پزشكان ملی ، با نرخ فعلی عفونت گفت ، به زودی پزشك کافی برای جابجایی وجود نخواهد داشت.
به تازگی در ناپل ، پرستاران شروع به بررسی افراد هنگام نشستن در اتومبیل های خارج از اتاق های اضطراری کرده و منتظر خالی شدن فضا هستند. آنلی گفت ، ایتالیا در مجموع 11000 تخت ICU دارد ، اما فقط متخصص بیهوشی برای 5000 بیمار است.
از روز دوشنبه ، 2849 تخت ICU در سراسر کشور پر شد – 100 برابر از روز قبل.
برای یک بیمار ویروسی کرونا با علائم جدی ، هفت تا 10 روز طول می کشد تا از عفونت به بیمارستان برسد. افرادی که بستری می شوند غالباً باید هفته ها بمانند ، حتی با ورود بیماران بیشتر. تا زمانی که میزان عفونت افزایش یابد ، ریاضیات غیر قابل تحمل است.