برنده: چهار نوشیدنی خانگی تقویت کننده ایمنی که برای زمستان بهترین است

زمستان تقریباً در آستانه است و همه ما باید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم تا با شرایط تغییر این فصل روبرو شویم. برای انجام این کار ، دکتر آرچانا باترا که یک رژیم درمانی و یک مربی دیابت است ، چهار نوشیدنی را پیشنهاد می کند که سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد.

شیر زردچوبه یا شیر طلایی

این نوشیدنی طلایی خانگی هنوز اولین ترجیح مادربزرگ های ما برای بهبود هرگونه مشکل بهداشتی یا بهبود سیستم ایمنی بدن است. یک لیوان شیر گرم زردچوبه نه تنها شما را در طول یک شب زمستانی گرم نگه می دارد بلکه به مدیریت سطح قند خون نیز کمک می کند.

اسموتی های سبز
همه ما از فواید سبزیجات سبز برای سلامتی خود اطلاع داریم. سبزیجات آنتی اکسیدانی مانند اسفناج ، کلم بروکلی ، فلفل دلمه ای و غیره به رژیم غذایی خود اضافه کنید زمستان بهترین فصل برای آزمایش انواع اسموتی های سبز با افزودن سبزیجات فصلی در آن است. اسموتی های سبز همراه با تسریع در متابولیسم به شما در سوزاندن کالری های ناخواسته کمک می کنند.

آب چغندر – هویج

چغندر یک سبزیجات کاملاً شناخته شده است که دارای آهن ، پتاسیم ، منیزیم ، نیترات ، ویتامین A ، C و B6 در آن است. خواص ضد التهابی موجود در آن به از بین بردن آلودگی های پوست کمک می کند. ویتامین C موجود در آن به جلوگیری از آنفولانزا کمک می کند. نوشیدنی چغندر کم کالری به کنترل وزن و تقویت قدرت بدن کمک می کند. با باز شدن رگ های خونی سطح اکسیژن خون را افزایش می دهد و جریان خون را بهبود می بخشد. در زمستان می توانید هویج با بهترین کیفیت را از کشاورزان محلی تهیه کنید. هویج حاوی ویتامین A و بتا کاروتن است که برای سیستم ایمنی بدن ، پوست و چشم شما مفید است. برای افزایش فواید آن می توانید هویج را در آب چغندر اضافه کنید.

آب هویج-سیب-زنجبیل

این آب گوارا مملو از مولتی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و بتاکاروتن است. بنابراین به دفع سموم از بدن و بهبود سیستم هضم غذا کمک می کند. بدن را برای مبارزه با بیماری های مختلف همراه با سرطان آماده می کند. برای تقویت طعم می توانید مقداری عسل و فلفل سیاه نیز به آن اضافه کنید.