برندگان جلد کتاب کتابفروشی آکسفورد و جایزه کتاب هنری 2023 معرفی شدند

کتابفروشی آکسفورد برندگان هشتمین دوره جایزه جلد کتاب و اولین دوره جایزه کتاب هنری خود را در رویدادی که در 22 مه 2023 در مرکز هبیتات هند، دهلی نو برگزار شد، اعلام کرد. پارامیتا براهماچاری برنده شد جایزه جلد کتاب کتابفروشی آکسفورد 2023 برای کت کتاب “میمون سنگریزه”، در حالی که Satyabrata Rout برنده جایزه شد جایزه کتاب هنری کتابفروشی آکسفورد 2023 برای کتابش «صحنه نگاری: دیدگاه هندی».
منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه جاداوپور، “میمون سنگریزه” نوشته Manindra Gupta و ترجمه Arunava Sinha است. جلد آن توسط پارامیتا برهماچاری طراحی شده است که برای آن جایزه جلد کتاب 2023 را از آن خود کرد. از آنجایی که براهماچاری نمی توانست شخصا در این رویداد شرکت کند، جایزه از طرف او توسط Arunava Sinha و دکتر Devalina Mookerjee، سردبیر توسعه در انتشارات دانشگاه Jadavpur پذیرفته شد. . دکتر Alka Pande- هیئت داوران و Swagat Sengupta- مدیر عامل کتابفروشی Apeejay Oxford به آروناوا سینها جایزه، گواهینامه و جایزه نقدی INR 1 Lakh را به عنوان قدردانی اهدا کردند.

L تا R- سوگات سنگوپتا، آروناوا سینها، دکتر دوالینا موکرجی، دکتر آلکا پانده و مارتین آمدال بوتهیم

L تا R- دکتر آلکا پانده، تریشا نیوگی، مارتین آمدال بوتیم و ساتیابراتا روت

L تا R- دکتر آلکا پانده، تریشا نیوگی، مارتین آمدال بوتیم و ساتیابراتا روت

روت در سخنانی در این مراسم گفت: “جایزه کتاب هنری کتابفروشی آکسفورد حس اعتماد به نفس را در من به ارمغان می آورد. به عنوان یک معلم و تمرین کننده تئاتر، همیشه کمبود کتاب هایی را احساس می کردم که به اشتراک گذاری این تجربیات با ذهن جوان کمک کند. صحنه نگاری : چشم انداز هندی» مجموعه این تجربیات بیش از چهل سال کار در تئاتر است. من از Niyogi Books برای افشای نوشته های من و کتابفروشی آکسفورد برای در نظر گرفتن این موضوع نادر – «صحنه نگاری» – برای این معتبر سپاسگزارم. جایزه.”
هیئت داوران جایزه کتاب هنر شامل: سفیر سابق برزیل در هند، HE André Corrêa do Lago; معمار-هنرمند گوتام باتیا; نقاش Sanjay Bhattacharya; مدیر گروه Apeejay Surrendra- Priti Paul; و سرپرست موزه و رئیس هیئت داوران – دکتر آلکا پانده. هیئت منصفه همچنین «الهام گرفته از هند: چگونه هند طراحی جهانی را تغییر داد» اثر فیلیدا جی، منتشر شده توسط کتاب های رولی، به خاطر کار قابل تقدیرشان.
دکتر آلکا پانده، رئیس هیئت داوران، با اعلام برندگان گفت: «کتابفروشی آکسفورد در ایجاد دو جایزه مهم پیشتاز بوده است. یکی برای طراحی جلد کتاب و حالا جایزه کتاب هنری. طراحی جلد کتاب به سن رسیده است و اکنون روند خلاقانه ساخت کتاب را تشویق می کند و اکنون جایزه کتاب هنری برای اولین بار است.
در حالی که، پریتی پلمدیر گروه Apeejay Surrendra گفت: “ما در کتابفروشی آکسفورد از پاسخ بسیار قدردانانه و دلگرم کننده به ابتکار جدیدمان – اولین جایزه کتاب هنری کتابفروشی آکسفورد – خرسندیم. پس از برگزاری هشتمین دوره تثبیت شده جایزه جلد کتاب کتابفروشی آکسفورد، بر تعهد ما برای کشف و مشارکت نوآورانه در جنبه های مختلف تجارت کتاب و خرده فروشی کتاب تاکید می کند. ما بیش از ده ها جشنواره را در چندین زبان، سمینارها، کنفرانس ها و غیره در طول سال ها برگزار کرده ایم و تلاش ما برای کمک بیشتر خواهد بود.