بهترین لپ‌تاپ برای خرید

بهترین لپ‌تاپ برای خرید

اگر برای خرید لپ‌تاپ به فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی مراجعه کنید، با تعداد زیادی محصول از برندهای مختلف مواجه خواهید شد. نوت‌بوک‌های تجاری، لپ‌تاپ‌های قدرتمند مخصوص گیمینگ، بهترین لپ‌تاپ‌ها مخصوص برنامه‌نویسی و … نمونه محصولاتی است که در بازار وجود دارد. بااین‌حال بهترین لپ‌تاپ برای خرید کدام است؟

به دلیل حجم‌ بالای لپ‌تاپ‌ها تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین لپ‌تاپ برای خرید بپردازیم. ازاین‌رو بهتر است پیش از خرید لپ‌تاپ جدید، این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین‌ها آشنا شوید. این لیست پس از بررسی بیش از هزاران لپ‌تاپ باقابلیت‌ها و امکانات مختلف انتخاب‌شده است. به همین دلیل این اطمینان را می‌دهیم که محصولاتی باکیفیت و باارزش خرید بالا در این مطلب جمع‌آوری‌شده‌اند. برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ برای خرید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1. Acer Swift 3

لپ‌تاپ Acer Swift 3 یک لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک، براق، نقره‌ای و باکیفیت است که مناسب اقشار مختلفی همچون دانشجویان، کارمندان، طراحان و … می‌باشد. این لپ‌تاپ طراحی جذابی دارد و جزء زیباترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. پردازنده مرکزی Core i7 اینتل یازدهم و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe نشان‌دهنده آن است که این لپ‌تاپ دارای مشخصات سخت‌افزاری باکیفیتی نیز می‌باشد.

به دلیل اندازه کوچکی که دارد، می‌توانید به‌راحتی آن را به هر جا که هستید، منتقل کنید. با داشتن قابلیت‌ها و کاربردهای متعدد، Acer Swift 3 یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار می‌باشد. عمر باتری آن بیش از 10 ساعت می‌باشد که در کنار صفحه‌کلید روان، انتخاب مناسبی برای برنامه‌نویسان خواهد بود.

برخی از کاربران عدم روشنایی مناسب صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ را جزء نکات منفی آن می‌دانند؛ اما به دلیل قیمت مناسبی که دارد، می‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد. بااین‌حال به دلیل عملکرد عالی که دارد، به این لپ‌تاپ لقب هرکول را داده‌اند.

مشخصات Acer Swift 3

·         سی‌پی‌یو:Intel Core i7-1165G7

·         GPU: گرافیک مجتمع Intel Iris Xe

·         رم: 16 گیگابایت

·         فضای ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD

·         صفحه‌نمایش: 14 اینچی، 1080p

·         وزن: 1.17 کیلوگرم

2. Asus Zenbook 13 (UX325) OLED

لپ‌تاپ ZenBook 13 نمونه‌ای از محصولات باکیفیت ایسوس و نشان‌دهنده قدرت و اقتدار این شرکت در زمینه تولید لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ از یک نمایشگر OLED بهره‌ می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رنگ‌های متنوع را دارد. صفحه‌کلید خوب و چشمگیری دارد که گزینه بسیار مناسبی برای تایپیست‌های حرفه‌ای می‌باشد. این لپ‌تاپ با داشتن طول عمر باتری بیش از 13 ساعت یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها در زمینه باتری است. ZenBook 13 مطمئناً جایگاهی را به‌عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ برای خرید به دست می‌آورد.

مشخصات Asus Zenbook 13 (UX325) OLE

·         سی‌پی‌یو: Intel Core i7-1165G7

·         پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe Graphics

·         رم: 16 گیگابایت

·         فضای ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD

·         صفحه‌نمایش: 13.3 اینچی، 1080p

·         وزن: 1.13 کیلوگرم

3. HP Envy 13

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند باقیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را دارید، پیشنهاد ما به شما لپ‌تاپ HP Envy 13 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به طراحی ممتاز، عملکرد شگفت‌آور و قدرتمند، عمر باتری مناسب و نمایشگر فوق‌العاده اشاره کرد. صفحه‌نمایش 1080p این لپ‌تاپ روشن و واضح است. این موضوع برای کسانی که استفاده زیادی از لپ‌تاپ دارند، قابلیت بسیار مناسبی خواهد بود. علاوه بر این صفحه‌کلید به‌کاررفته در این لپ‌تاپ به‌گونه‌ای است که تایپ کردن را برای کاربر لذت‌بخش می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ داشتن دو پورت USB Type-A است که جهت اتصال ماوس، وب کم و کیبورد استفاده می‌شود.

HP Envy 13 توانسته تمامی ایرادات نسل قبلی خود را برطرف کند. نسل‌ قبلی این لپ‌تاپ ایرادات زیادی داشت اما پس از بررسی‌های متعدد، شرکت اچ‌پی توانست محصولی باکیفیت و در خور شان کاربران خود تولید کند. اضافه شدن پردازنده نسل یازدهم اینتل و گرافیک یکپارچه ازجمله قابلیت‌های بروز شده در این لپ‌تاپ می‌باشد.

مشخصات HP Envy 13

·         یو‌اس‌بی: Intel Core i5-1135G7

·         پردازنده گرافیکی: Iris Xe Graphics

·         رم: 16 گیگابایت

·         فضای ذخیره‌سازی: 256 گیگابایت SSD

·         صفحه‌نمایش: 13.3 اینچی، 1080p

·         وزن: 1.3 کیلوگرم

4. Lenovo Chromebook Duet

در نگاه اول Lenovo Chromebook Duet یک لپ‌تاپ زیبا با طراحی منحصربه‌فرد می‌باشد. این لپ‌تاپ اندازه کوچکی دارد و از صفحه‌نمایش 10.1 اینچی که قابلیت پشتیبانی از رنگ‌های مختلف را دارد، بهره می‌برد. در تست‌های باتری به‌عمل‌آمده، این لپ‌تاپ به‌اندازه 13 ساعت دوام آورد. این موضوع نشان‌دهنده قدرت باتری و تمرکز بالای این شرکت در زمینه طراحی لپ‌تاپ‌های باکیفیت است.

یکی دیگر از قابلیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. به‌طوری‌که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، از مزایای یک لپ‌تاپ باکیفیت بهره‌مند شوند. اگر مسافرت‌های کاری زیادی دارید و یا می‌خواهید برای فرزندان خود لپ‌تاپ بخرید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید.

مشخصات Lenovo Chromebook Duet

·         سی‌پی‌یو: MediaTek Helio P60T

·         پردازنده گرافیکی: ARM G72 MP3

·         رم: 4 گیگابایت

·         فضای ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت eMMC

·         صفحه‌نمایش: 10.1 اینچی، 1200p

·         وزن: 0.9 کیلوگرم

5. Dell laptop XPS 9310 M3300

مجموعه دل باسابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید محصولات باکیفیت، یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های خود را با نام Dell laptop XPS 9310 M3300 به بازار عرضه کرده است. این لپ‌تاپ از زیبایی و طراحی خاصی بهره می‌برد و جزء لپ‌تاپ‌های پرفروش این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت دل برای نمایشگر این لپ‌تاپ یک صفحه‌نمایش 13.4 اینچی از نوع Ultra HD قرار داده است. این صفحه‌نمایش روشنایی و نور کافی را دارد. ازاین‌رو می‌توانید برای فعالیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. با داشتن پورت‌های متعدد، این امکان برای کاربر فراهم‌شده که لوازم جانبی خود را به لپ‌تاپ متصل کند.

از مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ معلوم است که دل محصولی فوق‌العاده را برای کاربران خود تولید کرده است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل دهم Intel Core i7 استفاده می‌کند. از طرفی پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel HD Graphics 620 است و از حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره می‌برد. علاوه بر این وزن این لپ‌تاپ 1.2 کیلوگرم است که جزء ویژگی‌های مهم و ارزشمند آن به شمار می‌رود.

مشخصات Dell laptop XPS 9310 M3300

·         سی‌پی‌یو: Core i7

·         پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 620

·         رم: 16 گیگابایت

·         فضای ذخیره‌سازی: 1 ترابایت

·         صفحه‌نمایش: 13.4 اینچ

·         وزن: 1.2 کیلوگرم

جمع‌بندی

لپ‌تاپ به دلیل قابلیت جابه‌جایی که دارد، بیشتر از رایانه‌های شخصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال تنوع برندها و محصولات مختلف، امکان خرید لپ‌تاپ باکیفیت را برای کاربران سخت کرده است. در این مقاله به معرفی بهترین لپ‌تاپ برای خرید پرداختیم. اگر قصد خرید لپ‌تاپ جدید را دارید می‌توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی سودکالا خریداری کنید. امیدواریم این مطلب موردتوجه شما قرارگرفته باشد.