به گفته روانشناسان ، اشتباهات رایجی که در روابط مرتکب می شویم

روانشناسان در فن درک روابط روزمره انسانها به انتقادی ترین و تحلیلی ترین روش تسلط دارند. تحقیق در مورد روابط نزدیک ما در زندگی با مردم در بین روانشناسان معمول است زیرا آنها می توانند پارامترهای پیوندهای انسانی را به روشنی ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنند ، برای شناسایی و درک یک فرد روزمره زمان می برد. ما تقریباً هر روز از هفته با مشکلات روبرو می شویم و این باعث ضعیف شدن روابط ما نمی شود بلکه انسانی تر است.

خوشبختی به راحتی وارد رابطه نمی شود. فرد باید بجنگد و از راه آن کار کند. روابط کاملاً شبیه سایر موارد زندگی ماست. به این معنی که ، برای موفقیت ، باید خود را وقف کنیم و موانعی را که مانع پیروزی ما می شوند ، رد کنیم. روابط به همین ترتیب نیاز به فداکاری ، درک ، اعتماد ، صبر ، تعادل و از همه مهمتر عشق دارند.

روانشناسان رفتار چندین رابطه عاشقانه انسانی را تجزیه و تحلیل کرده اند. با گذشت زمان ، آنها فهمیدند که روابط همیشه عسلی به نظر نمی رسند ، بلکه تلخ و شیرین نیز هستند. یک رابطه از عشق و مشکلات و دعوا تشکیل شده است. غالباً ، فرد تعادل خود را از دست می دهد و بنابراین ، ناآگاهانه ، دعوا و مشاجره درمی آید. از این رو ، به گفته روانشناسان ، چند مشکل مشترک مشترک را ذکر کرده ایم.

فرض گرفتن شریک زندگی خود


در پذیرفتن شریک زندگی خود اشتباه جدی انجام ندهید ، زیرا این مسئله بعداً در روابط می تواند مشکل اساسی باشد. این واقعیت که شما می دانید شریک زندگی شما همیشه در کنار شما خواهد بود ، این واقعیت کم است. حتی اگر آنها همیشه در کنار شما هستند و سعی می کنند چیزهایی را مطابق با شما سازگار کنند ، فراموش نکنید که آنها نیز به عشق و توجه شما احتیاج دارند. آنها همچنین می خواهند شما آنها را درک کنید و همچنین احساسات آنها را بسیار مورد توجه قرار دهید. شریک زندگی شما مجبور نیست که سوال کند آیا شما اصلاً از او مراقبت می کنید یا نه.

لیز خوردن از مرزها


حفظ اسرار در یک رابطه بسیار ضروری است. بین دو شریک زندگی نوع دیگری از حرمت وجود دارد و آنها معمولاً بسیار انتظار دارند که دیگری در امور خصوصی یکدیگر رها نکند. اگر کسی آن را به صورت تصادفی ، هنگام مکالمه یا برخی شایعات به دیگران بیان کند ، بسیار دردسر ساز می شود. ممکن است شریک زندگی شما خیال کند که خیال می کند امور خصوصی یکدیگر را رها کنید. به نوعی اعتماد از بین می رود.

رابطه شما را زیر سال ببرید

اگر به طور مداوم رابطه خود را زیر سوال ببرید ، حتی بعد از همه کراواتی که دو نفر با هم می گذرانید ، یک مشکل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه شود و باید رفع شود. دور هم نشستن و تعجب اینکه شریک زندگی شما چه کاری انجام می دهد یا اینکه خلاف خواسته های شما برای جلب رضایت آنها ارزش دارد یا خیر. یک رابطه به اطمینان و امنیت نیاز دارد ، اما اگر آن عنصر دائماً فاقد آن باشد ، لازم است به زودی با شریک زندگی خود صحبت کنید.

جدی نگرفتن شریک زندگی خود


با دقت فکر کنید که چقدر شریک زندگی خود را در اولویت قرار می دهید. در چه رتبه ای و بر چه احتمالی. شرکا انتظار دارند که شما برای اولین بار آنها را بر اساس دلایل عاشقانه اولویت بندی کنید. با این حال ، اگر موفق به انجام این کار نشوید ، می تواند مشکلاتی را در روابط شما ایجاد کند ، زیرا بعد از جدی نبودن در رابطه ، شریک زندگی مطمئن خواهد بود که آنها را جدی نمی گیرید. تمرکز فقط بر روی اهداف زندگی خود مهم است ، اما این به هزینه یک رابطه قطع شده خواهد بود.

ارتباط نادرست مداوم


همیشه ارتباطات به عنوان تنها کلید حفظ رابطه در نظر گرفته می شود. برقراری ارتباط با احساسات خود به همسرتان به اندازه حفظ سلامتی روابط با خود و دیگران ضروری است. اگر مشکلی پیش آمد ، آن را به عهده خودتان بگذارید تا با آرامش بنشینید و آن را با شریک زندگی خود حل کنید. برقراری ارتباط با احساسات ، نظرات و دیدگاه های شما به شما کمک می کند تا بدانید که شخص مقابل نیز به چه چیزی فکر می کند. این امر باعث کاهش هرگونه سوerstand تفاهم و همچنین زمینه ایجاد یک رابطه بهتر ، سالم و ایمن ، بدون هیچ گونه ناامنی و احساس بد می شود.