بوریس جانسون از انگلیس می گوید “یک معامله خوب” هنوز با اتحادیه اروپا امکان پذیر است

لندن: نخست وزیر بوریس جانسون روز چهارشنبه گفت که معامله تجاری پس از Brexit هنوز امکان پذیر است ، زیرا او آماده دیدار برای دیدار با رئیس کمیسیون اروپا به بروکسل است اورسولا فون در لاین.
وی به پارلمان گفت: “معامله خوبی هنوز برای انجام است. من مشتاقانه منتظر بحث در مورد امشب با کمیسار فون در لاین هستم.”
اما جانسون با هدف گرفتن مجدد ، امید به دستیابی به موفقیت را تضعیف کرد تلاش های اروپا برای اطمینان از بریتانیا بعد از 1 ژانویه هنوز به قوانین رقابت پایبند است.
به اصطلاح شرایط بازی یک مانع اصلی در مذاکرات بوده است ، و همچنین میزان دسترسی اتحادیه اروپا به آبهای ماهیگیری انگلیس.
جانسون گفت که پیشنهادات بروکسل در مورد ماهیگیری به این معنی است که انگلیس “تنها کشوری در جهان است که بر آبهای ماهیگیری خود حاکمیت حاکمیت ندارد”.
وی در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی خود به نمایندگان مجلس گفت: “اینها اصطلاحاتی نیستند كه هر نخست وزیر این كشور باید آنها را بپذیرد.”
بریتانیا در 31 ژانویه ، تقریباً چهار سال پس از همه پرسی در مورد عضویت ، که باعث تقسیم این کشور و فلج کردن سیاست شد ، اتحادیه اروپا را به طور رسمی ترک کرد.
پایان یک دوره انتقالی ، طراحی شده برای اجازه دادن به هر دو طرف برای به دست آوردن شرایط رابطه جدید خود ، در تاریخ 31 دسامبر در حال نزدیک شدن است ، و توافق در مورد یک معامله را فوری تر می کند.
هر اتفاقی بیفتد ، انگلیس اتحادیه گمرکی اروپا و بازار واحد را ترک خواهد کرد. جانسون گفت معامله یا عدم معامله ، این کشور “بسیار موفق خواهد شد”.
با کنترل مجدد پول ، مرزها و قوانین انگلیس ، “ما از تمام فرصت های استفاده شده استفاده خواهیم کرد Brexit می آورد “، او گفت.
اما جانسون تحت فشار شدیدی از جانب مشاغل قرار دارد که خواهان وضوح بیشتر قوانین جدید هستند که از اول ژانویه اعمال می شود.