بک لینک PBN [پی بی ان] شبکه خصوصی پی بی ان چیست ؟

اگر به خود اعتماد دارید، می توانید همین الان دست به کار شوید و بری راه اندازی پی بی ان اقدام کنید و از این راه کسب درآمد کنید.

با شرکت در کلاس سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

اگر میخواهید آموزش عملی ساخت شبکه وبلاگ شخصی خرید بک لینک pbn را زیر نظر برترین کارشناسان سئو تهران با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای تجره کنید میتوانید در دوره آموزش عملی ساخت شبکه وبلاگ شخصی آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

لینک سازی Pbn 2023

گفته شده خرید و فروش لینک، تبادل لینک بین چند وبسایت، استفاده از سیستمهای اتوماتیک لینکسازی و.. خرید لینک در سایت های پی بی ان ممکن است سایت شما را در معرض خطر جدی قرار دهد. بعد از خرید و استفاده رپورتاژ های pbn به ندرت پیش می آید به سمت رپورتاژ آگهی های خبرگزاری بروید. دقت داشته باشید در صورتی که از لینک سازی شبکه ای و تکنیک PBN به درستی استفاده نکنید گوگل شما را به عنوان سایتی که دستورالعمل هایش را اجرا نکرده است شناسایی میکند و ممکن است سایت شما را از لیست نتایج خارج کند و سایت تان را جریمه کند.

شرکت گوگل تابحال که در سال 2023 هستیم، هیچگاه موضع خود را در برابر استفاده یا عدم استفاده از بک لینک های PBN به طور مشخص بیان نکرده است. در حال حاضر در وب فارسی اغلب سایت هایی را که در سطر نتایج میبینید دارای این نوع بک لینک ها هستند. معمولاً مهمترین دلایلی که استفاده از تاکتیکهای نادرست در ساخت لینک سازی شبکه ای پیشنهاد نمیشود احتمال این است که سایت شما جریمه شود و با یک اقدام ضربه بخورد. اگر از شبکه وبلاگ شخصی و یا پی بی ان خود فقط برای یک وب سایت استفاده می کنید، فرصت های کسب درآمد محدود است.

آیا کسی واقعاً سایت را می خواند؟ شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد لینک سازی شبکه ای چیست و آیا تفاوتی با لینک سازی pbn دارد یا نه؟ چرا که لینک باکیفیت و طبیعی اثر بسیار قدرتمندتری دارد. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با لینکهای طبیعی و لینکهای غیرطبیعی در لینک بیلدینگ، مرورری بری مقالهی «سئو خارجی» داشته باشید. پس اگر میخواهید یک وبمستر واقعی باشید و از سایت خود برای مدت طولانی نتیجه بگیرید پیشنهاد میکنیم که از راههای غیراصولی استفاده نکنید. شاید این سوال پیش بیاید که آیا PBN بهترین استراتژی برای سئو وب سایت است یا خیر؟

بنابراین، آیا بک لینک PBN اکنون کار نمی کنند و موثر نیستند؟ آیا همه آماده اید که با ارائه محتوای عالی به خوانندگان و بک لینک های با کیفیت به سایر متخصصان سئو و صاحبان مشاغل، درآمدزایی کنید؟ اگر به روشهای قدیمی برای سایتتان بک لینک می سازید نمی توانید مثل گذشته نتیجه بگیرید. درنهایت هم پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که صاحب شبکه وبلاگ خصوصی آن دامنه را متوقف می کند زیرا دیگر برای آنها ارزشی ندارد و گوگل به اسپم بودن بک لینک ها پی برده است.

بک لینک Pbn

بک لینک پی بی ان (PBN) یا پی دی ان (PDN) چگونه ایجاد میشود؟ متأسفانه، سایت شما ممکن است بدون اطلاع شما درگیر یک PBN باشد، به خصوص اگر فعالیت های لینک سازی خود را به شخص ثالثی بسپارید ممکن است از این کار نتیجه عکس بگیرید. رپورتاژ آگهی، محتوایی است حدود ۶۰۰ الی ۱۵۰۰کلمه (گاهی بیشتر و گاهی کمتر) که در آن به نام برند یک کسب و کار به کمک برند منشن اشاره شده یا به سبکهای مختلف انکرتکست همراه لینک در آن وجود دارد، اما بک لینک، الزاما همراه محتوا نیست و میتواند یک کلمه تنها همراه لینک به سایت مقصد باشد.

خرید بک لینک Pbn

به فرض مثال در صورتی که شما یک سایت داشته باشید که از ده ها سایت دیگر به سایت ما ارجاع داده شود، اعتبار آن به طور چشمگیری بالا خواهد رفت و این بک لینک ها می توانند برای یک سایت بسیار موثر باشند.

استفاده از تکنیک ساخت PBN ایده جالب و کاربردی برای ارتقای سایت اصلی شما در فهرست جستجوی گوگل است ولی مطمئن باشید که متخصصین گوگل هم بیکار ننشسته اند و همه سایت ها را رصد می کنند تا سوء استفاده ای صورت نگیرد و در صورتی که متوجه شوند شما از PBN استفاده می کنید، مطمئناً با جریمه های سنگینی از جانب گوگل رو به رو خواهید شد.

در این خصوص باید گفت که هنوز هم امید هایی به PBN وجود دارد، البته در صورتی که روبات های گوگل نتوانند آن را پیدا کنند و شما بتوانید به خوبی یک PBN را طراحی و پیاده سازی کنید. اما الآن دیگر اینطور نیست و اکثر سایتهایی که از این روش استفاده میکردند، امروزه حتی در صفحه دهم گوگل هم دیده نمیشوند.

https://aromanews.ir/

یکی از سوالاتی که قطعا در ذهن شما شکل گرفته و میخواهید بهترین و درست ترین پاسخ را برای آن پیدا کنید این است که چگونه از PBN برای سئو و کسب درآمد استفاده کنیم؟

ما نمیتوانیم به شما پاسخ این سوال را بدهیم. این محتواها می بایست به صورت مداوم در سایت شما قرار بگیرند. همانطور که میدانید زمانی که شما میخواهید برخی از صفحات وب سایت خود را برای موتورهای جستجو سئو و بهینه سازی کنید، یکی از روشهایی که در این زمینه میتواند به شما کمک کند سئوی خارجی است. همانطور که گوگل شروع به هوشمندتر شدن و جریمه کردن PBN ها کرد، این وب سایت ها نیز راه خود را اصلاح کردند و بر سایر تکنیک های سئو کلاه سفید تمرکز کردند.

اگر شما خودتان قصد ساختن یک pbn را دارید ، باید دامنه های مختلفی را خریداری کنید ، از چند سرور مختلف هاست آنها را تهیه نمایید ( می توانید چند وبلاگ نیز ایجاد نمایید ) و سپس در بلند مدت اقدام به تولید محتوا و انتشار مطالب جدید برای هرکدام نمایید تا جایی که دامین اتوریتی و پیج رنک آنها افزایش یابد.

سپس برای هر یک از آنها اطلاعات از قبیل تماس و دسترسی تعیین نمایید. اما سپس وبسایتهای آنها توسط گوگل از فهرست نتایج خارج شد. در واقع شما زمانی میتوانید به این سوال پاسخ صحیحی بدهید که از بهترین روش ها برای پیاده سازی تکنیک pbn استفاده کنید و این زمانی محقق میشود که شما از روش های صحیحی برای این کار استفاده کرده باشید و در این راه مورد جریمه گوگل قرار نگرفته باشید.