بیاموزید که چگونه می توانید حلقه های سیاه را با آرایش پنهان کنید ، به روش صحیح!

وقتی نوبت به آرایش می رسد ، پنهان شدن سیاهی دور چشم می تواند مشکل باشد! آنها می توانند به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب ، الگوی خواب نامناسب و بسیاری از عوامل دیگر ظاهر شوند. برخلاف لکه های تیره و علائم آکنه ، پنهان کردن ناحیه چشم کاملاً استفاده از ترفندهای مناسب است. در اینجا نگاهی می اندازیم به تمام مراحلی که هنگام پوشاندن حلقه های تیره باید آرایش کنید:

پوست خود را آماده کنید
قبل از استفاده از هر چیز دیگری پوست باید مرطوب شود. برای این کار می توانید از یک مرطوب کننده یا یک کرم زیر چشم و همراه با آغازگر چشم استفاده کنید. این به ایجاد یک پایه صاف کمک می کند.

یک تصحیح کننده رنگ را امتحان کنید
قبل از استفاده از تصحیح کننده رنگ ، مطمئن شوید که ناحیه چشم را اصلاح رنگ می کنید. یک تصحیح کننده رنگ نارنجی به از بین بردن رنگ پوست تیره کمک می کند و در رنگ های پوست هند بسیار خوب عمل می کند.

از کانسیلر مناسب استفاده کنید
استفاده از سایه مناسب کانسیلر بسیار مهم است زیرا استفاده از کانسیلر روشن باعث می شود که تیرگی های زیر آن بیشتر نمایان شود. سعی کنید از کانسیلر گرم (و نه سبک) متناسب با رنگ پوست استفاده کنید.

آن را با پودر شل تنظیم کنید
با یک پودر شفاف ناحیه را کمی گردگیری کنید. این به شما کمک می کند تا درخشندگی را حفظ کنید و همچنین کانسیلر را در محل خود حفظ کنید.

آن را با پایه تمام کنید
هنگامی که ناحیه چشم را پنهان کردید ، اطمینان از همخوانی بقیه رنگ پوست با ناحیه چشم بسیار مهم است. از یک لایه سبک فونداسیون استفاده کنید و آن را به آرامی زیر چشم ها مخلوط کنید تا بدون نقص به پایان برسد!

با ورودی های آرایشگر ، سامایرا ساندو