تلقیح Mass Covid در فرانسه واکسن شکاک مورد نیاز است

پاریس: یک مشاور علمی دولتی روز پنجشنبه گفت: فرانسه می تواند در حدود یک سال به نوعی ویروس پس از کرون ویروس برگردد اگر حدود 80 تا 90 درصد از جمعیت آن علیه این بیماری واکسینه شوند.
اما ممکن است رسیدن به آنجا دشوار باشد زیرا فرانسوی ها از بدبین ترین افراد در مورد واکسیناسیون در دنیای غرب هستند ، نگرشی که توسط نظریه های مختلف توطئه ای که در آن انکار علم وجود دارد ، دامن می زند.
آرنو فونتانت ، متخصص اپیدمیولوژی ، به BFM TV France گفت که برای بازگشت به زندگی عادی تا پاییز سال آینده باید واکسیناسیون تا 90 را انجام دهد.
طبق نظرسنجی ایپسوس برای مجمع جهانی اقتصاد ، فقط 59٪ از پاسخ دهندگان فرانسوی اظهار داشتند که اگر واکسن COVID-19 در دسترس قرار گیرد ، در مقایسه با 67٪ در ایالات متحده و 85٪ در انگلیس دریافت می کنند.
رئیس جمهور امانوئل مکرون روز سه شنبه گفت که واکسن COVID-19 در صورت تصویب توسط نهادهای نظارتی ، می تواند به محض پایان سال در فرانسه تجویز شود ، و اضافه کرد که این اجباری نخواهد بود.
فرانسوا بایرو ، یکی از متحدان اصلی ماکرون ، اظهار داشت که وی موافق واکسیناسیون اجباری است به شرطی که کارایی و ایمنی آن تضمین شود.
نخست وزیر ژان کاستکس ممکن است در چارچوب اجرای برنامه واکسیناسیون در یک کنفرانس مطبوعاتی برنامه ریزی شده برای اواخر روز پنجشنبه ، زمانی که او جزئیات نحوه تدریجی فرانسه برای جلوگیری از دومین قفل ملی خود را روشن کند.
فرانسه با بیش از 2،17 میلیون مورد آلوده به COVID-19 ، رتبه چهارم بالاترین تعداد در جهان را دارد ، پس از ایالات متحده ، هند و برزیل. تعداد کشته شدگان آن ، 50618 نفر ، در رتبه هفتم جهان قرار دارد.