تماشا کنید: سفیر آلمان انواع مختلف انبه هندی را امتحان می کند و این را می گوید

فصل تابستان هند بدون دوز خوشمزه انبه ناقص است. پادشاه میوه ها با صدها گونه مختلف در مناطق مختلف هند، سرشار از طعم و مواد مغذی است و به عنوان دسر، غذای اصلی و حتی میان وعده از آن لذت می برند. اما بهترین راه برای لذت بردن از آن این است که آن را به همان شکلی که هست و حتی میل کنید سفیر آلمان در هند و بوتان، دکتر فیلیپ آکرمن، اخیراً از آن لذت برد و تجربه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
او این ویدئو را در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت: “فصل “आम” हैं बहुत ख़ास ?। مانگو ? شروع شد!”

وی در توییت خود به این نکته اشاره کرد که از ابتدای ورودش به هند مجذوب تنوع انبه بوده است و افزود: “اولین طعم را با همکارانم در این اقامتگاه تجربه کردم و انبه های سیندوری، کسار و مالگوآ را امتحان کردم.”
او در این ویدئو 1.33 دقیقه‌ای اضافه کرد: “چیزی که در این زمان از سال بسیار خوب است این است که فصل انبه در حال حاضر شکوفا شده است. چیزی که من در مورد آن خواهم آموخت تنوع بسیار زیاد این میوه در هند است. “
پس از این، انبه کسار از گجرات را چشید و واکنش نشان داد: “خیلی تازه. کمی لیمویی است. شیرین است اما کمی لیمویی.”
بعد، او انبه Malgoa را از جنوب خورد و آن را “کاملاً متفاوت” یافت. وی افزود: «خیلی نرم‌تر، بسیار نرم‌تر از نوع کسار است».
بعداً به انبه سیندوری نگاه کرد و واکنش نشان داد: “زیبا و گونه های گلگون”.
او این ویدئو را که 4.7 هزار بازدید داشته است، به پایان رساند و گفت، اکنون در فصل انبه قدم خواهد زد و دفعه بعد انواع دیگر را خواهد دید. وی افزود: راه طولانی در پیش است.
آیا شما هم همه این انواع را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
برای دستور العمل های خوشمزه، ویدیوها و اخبار هیجان انگیز مواد غذایی، در خبرنامه های روزانه و هفتگی رایگان ما مشترک شوید.