جیمی الیور اولین کتاب کودک خود را می نویسد

جیمی الیور، سرآشپز-رستوران مشهور، امسال با کتاب جدیدی بازگشته است. با این حال، این بار یک کتاب دستور پخت نیست. در عوض این کتاب داستان قبل از خواب برای بچه ها!
جیمی الیور به تازگی از انتشار اولین کتاب کودک خود خبر داد. با عنوان “بیلی و ماجراجویی غول پیکراین ها داستان های جالبی است که الیور برای فرزندانش پتال و بادی در جوانی می گفت. الیور برای یادآوری و ادامه داستان از جایی که یک شب قبل آن را گذاشته بود، آنها را با دیکتافون ضبط می کرد و اینگونه بود که سال ها بعد، این داستان ها اکنون بخشی از کتاب جدید شده اند.
“من بسیار هیجان زده هستم زیرا #BillyAndTheGiantAdventure به طور رسمی امروز منتشر شد!! اولین کتاب من برای کودکان…من آن را برای کودکان 7 تا 11 ساله هدف قرار داده ام، اما شما بزرگترها نیز از خواندن این مطلب لذت خواهید برد، زیرا من کمی سرگرم شده ام. الیور در یک پست رسانه اجتماعی گفت: ارجاعات دهه 1980 در آنجا نیز وجود دارد.
الیور تقریباً چهار سال طول کشید تا روی این داستان ها کار کند. این کتاب توسط Puffin منتشر شده است و مونیکا آرمینو هنرمند اسپانیایی تصویرگری آن را بر عهده دارد. «بیلی و ماجراجویی غول‌پیکر» همچنین شامل دستور العمل‌های الیور برای بچه‌ها مانند فرنی، اسپاگتی بولونیزی و غیره است.
الیور، که خود نارساخوان است، همچنین اطمینان داده است که کتاب کودکانش برای کودکان مبتلا به نارساخوانی. “از آنجایی که خودم نارساخوان هستم، می‌دانم که خواندن کتاب چقدر می‌تواند دشوار باشد، بنابراین در کنار ناشرم، فونت را با دقت انتخاب کرده‌ایم تا مطمئن شویم متن تا حد امکان واضح است، و تصاویر زیبا و چشم‌نواز برای نگهداری هستند. توجه بچه های شما به علاوه من یک کتاب صوتی را ضبط کرده ام !! بنابراین اگر امشب به یک شب تعطیل نیاز دارید حتی می توانید من را بخوانید که داستان ها ها را برای آنها خوانده و به شما اجازه می دهم که کتاب صوتی را برای شما تعریف کنم برای این یک سوار شدن با راه انداز است! واقعاً امیدوارم به همان اندازه که من از نوشتن آن لذت برده ام، از کتاب لذت ببرید.» او در شبکه های اجتماعی گفت.
در همین حال، الیور یک کتاب دستور العمل جدید با عنوان ‘5 مواد تشکیل دهنده مدیترانه برای بزرگسالان، که در 31 آگوست منتشر خواهد شد. “سالها از من یک “5 ماده” جدید می خواهید و بالاخره آمد – این همه چیزهایی است که مردم در مورد اولین کتاب و بیشتر دوست داشتند. بیش از 125 کتاب خوشمزه وجود دارد. ، دستور العمل های آسانی که ترکیبات، طعم ها و ترکیبات مدیترانه ای را جشن می گیرند، با روح و سادگی کتاب اصلی در دل هر کدام. امیدوارم به شما کمک کند، امیدوارم شما نیز مانند من دستور العمل ها را دوست داشته باشید، و امیدوارم شما را به دریای زیبای مدیترانه می برد!! در 31 آگوست منتشر می شود.”