حمله تروریستی بارسلونا: سه نفر برای حملات تروریستی بارسلونا 2017 محاکمه می شوند | اخبار جهان

مادرید: سه نفر به دلیل ادعای نقش در سه شنبه به محاکمه رفتند حملات تروریستی در و در نزدیکی بارسلونا که منجر به کشته شدن 16 نفر و زخمی شدن 140 نفر در سال 2017 شد.
این سه نفر ، Driss Oukabir ، Mohamed Houli Chemlal و گفت بن ایذزا، متهم به شرکت مستقیم در حملات نیستند بلکه به تشکیل بخشی از سلول افراطی که آنها را انجام داده است متهم نیستند. آنها از سه سال گذشته در بازداشت پیشگیرانه بوده اند.
دادستان ها خواستار حبس از 8 تا 41 سال هستند.
شش نفری که این حملات را انجام دادند بعداً توسط پلیس تیرباران و کشته شدند.
در 17 آگوست 2017 ، یک وانت به بخشی از جمعیت شلوغ بارسلونا شخم زد لاس رامبلاس بلوار ، کشته شدن چند نفر و زخمی کردن بسیاری دیگر قبل از فرار با پای پیاده.
بعداً ، چند نفر از اعضای سلول قبل از اینکه توسط پلیس به ضرب گلوله کشته شوند ، حمله مشابه وسیله نقلیه را در شهر استراحتگاهی کمبریل انجام دادند. مهاجمان چاقو و کمربندهای مواد منفجره به همراه داشتند که بعدا جعلی بودن آنها ثابت شد.
دادگاه با ویدئویی آغاز شد که اعضای سلول ، از جمله یکی از متهمان – هولی Chemlal – را در حال تهیه مواد منفجره در حالی که آنها می خندیدند و شوخی می کردند و تهدید به انجام حملات تروریستی می کردند ، نشان داد.
هولی Chemlal پس از دستگیری به مقامات گفت كه در طول فیلم به او گفته شده است كه چه بگوید و او با آنچه آنها انجام داده اند موافق نیست.
وی روز سه شنبه از طرح س prosecالات دادستان امتناع ورزید اما به دادگاه گفت كه از حملات پشیمان است.
دو نفر از اعضای سلول ، از جمله یک امام که گمان می رود رهبر حلقه بوده است ، در اثر انفجار در یک خانه روستایی که در آن آنها مواد منفجره را آماده می کردند ، ساعاتی قبل از حمله خودرو جان خود را از دست دادند. در این انفجار هولی Chemlal زخمی شد.