داستان کاهش وزن: “رژیم غذایی که برای کاهش 30 کیلو و همچنین مقابله با دیابت نوع 1 دنبال کردم!”

صبحانه من: یک تکه نان قهوه ای ، همراه با یک تکه پنیر و چای دارم. بعداً ، اگر یک اسموتی حاوی دانه های کتان داشته باشم ، مقداری میوه در نصف لیوان شیر.

ناهار من: چاپاتیس از عدس خیسانده شبانه (2) با هر سبزی تهیه شده در خانه و یک کاسه کشک تهیه می کرد.

عصر ، یک موز یا چای سیاه می خورم.

شام من: قبل از چرت زدن ، یک لیوان شیر زردچوبه و نصف قاشق کره بادام زمینی خانگی می نوشم!

وعده غذایی قبل از تمرین: قهوه سیاه

وعده غذایی بعد از تمرین: من اکنون مکمل سازی با پروتئین آب پنیر را شروع کرده ام ، اما هرگز در طی تغییر شکل خود چیز خاصی نداشته ام.

من هرگز رژیم خود را فریب نمی دهم. در حقیقت! من هر وقت بیرون می روم جعبه ناهار خودم را حمل می کنم ، حتی اگر قرار باشد در یک مراسم ازدواج شرکت کنم.

تمرین من: من به مدت شش روز در هفته تمرین می کنم ، 1.5 ساعت در باشگاه (با تمرکز روی تمرینات مربوط به شکم) می گذرانم و هر روز به مدت 5 کیلومتر می دوم.

دستورالعمل های کم کالری به شما قسم می خورم: هیچ چیز خاصی نیست. به شرطی که از قانون اعتدال پیروی کنید ، همه چیز قابل خوردن است.

رازهای تناسب اندام که از آنها رونمایی کردم: شام ها باید تا آنجا که ممکن است سبک نگه داشته شوند و کنترل قسمت ها باید صرفاً مهم باشد ، مهم نیست که غذا چقدر وسوسه انگیز به نظر برسد!

تعیین یک رژیم غذایی متعادل برای خود مهم است که تمام نیازهای شما به پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها ، چربی های ضروری و کربوهیدرات ها را برآورده کند.