داستان کاهش وزن: “من هر روز یک فنجان آب گرم آملا جیرا می خورم”

همانطور که می گویند ، وقتی به دیدن نتیجه عادت می کنید ، این علاقه شما می شود. بنابراین ، تغییرات تدریجی مانند مشاهده عدد در مقیاس توزین ، تفاوت در شکل ظاهری ، احساس نفخ یا بی حالی ، برای ادامه کار من کافی نبود.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که تمرکز خود را از دست نمی دهید؟ در ابتدا ، باید بگویم ، دشوار بود که کارهای روزمره را مدیریت کنم و به سلیقه های جدید عادت کنم. اما ، همانطور که تحقیق کردم ، مطالب زیادی خواندم و به دستورالعمل های سالم و خوشمزه کم کربوهیدرات رسیدم که بسیار جالب توجه بودند! به زودی نتایج نشان داده شد و این به یک روال تبدیل شد.

همچنین ، من تمام اعتبار کاهش وزن خود را به قدرت اراده خود نسبت می دهم که هرگز مرا در آن مهمانی های پیتزا و جلسات مشروبات الکلی با دوستانم تنها نگذاشت. در حالی که آنها پر از آب می شدند ، من از کاسه سالاد خود لذت می بردم.

سخت ترین قسمت اضافه وزن چیست؟

من نمی توانستم برخی از لباسهایی را که دوست دارم بپوشم و دیدن دختران دیگری که لباسهای زیبایی متناسب با اندازه من ندارند بسیار دردناک است. احساس کردم رویایی است که هرگز نمی توانم به آن برسم!

همچنین ، هنگام اضافه وزن همیشه احساس تنبلی و بی حالی می کردم.

چه شکلی خود را 10 سال پایین خط می بینید؟ من فقط می خواهم سالم و سالم بمانم. من می خواهم روی تمرینات تنفسی تمرکز کنم که باعث درخشش و پیر شدن پوست من شود. همچنین ، من می خواهم مردم را در مورد کاهش وزن و یوگا آموزش دهم. من قصد دارم در سالهای آینده یوگا را به عنوان یک کار تمام وقت انجام دهم.