درآمد مشاور سئو

من می‌دانم که سرمایه‌گذاری بیشتر در بازاریابی زمانی که اقتصاد ضعیف است خلاف شهود به مشاوره SEO نظر می‌رسد، اما تاریخ دروغ نمی‌گوید و تجربه خودم آن را ثابت می‌کند. بازاریابی خود را قوی نگه دارید، سرنخ ها و فروش خود را نیز قوی نگه دارید. اما حدس بزنید حریف من چه کرد؟ مانند من در سال 2008 – آنها بازاریابی را مشاوره سئو منجمد یا کاهش می دهند.

مشاوره SEO

در حالی که ممکن است در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای محتوای جدید باشید، نباید آنچه را که قبلا دارید فراموش کنید. اگر مدتی است که محتوایی را منتشر نکرده اید، ممکن است کلمات کلیدی که استفاده می کنید مانند گذشته مرتبط نباشند. بسته به اینکه در زمان انتشار مقاله چقدر به سئو علاقه داشتید، ممکن است حتی بهترین تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای آن انجام نداده باشید. در هر صورت ممکن است، به محتوای قبلی خود بازگردید تا آن را با کلمات کلیدی جدید به روز کنید و حوزه های موضوعی جدیدی را بر اساس آن کلمات کلیدی به محتوای خود اضافه کنید. اگر بقیه مطالب شما همچنان مرتبط مشاوران سئو هستند، این می تواند یک تغییر به اندازه کافی آسان باشد.

راهنمای UX و SEO

سپس از این اصطلاحات برای پیدا کردن دیگران برای ارتباط استفاده کنید. اگر تازه شروع کرده اید، باید یاد بگیرید که مخاطبان هدف شما از چه عباراتی برای توصیف آنها در لینکدین استفاده می کنند. در مورد نوع ارتباطاتی که می خواهید و اینکه چگونه می توانند در کوتاه مدت و بلندمدت برای کسب و کار شما خدمات تخصصی مشاوره سئو سودمند باشند، مشخص باشید. با ایجاد یک کانال پروفایل، به احتمال زیاد از ترافیک وارد شده به پروفایل خود استفاده خواهید کرد. مجدداً، این ویدیو به نکات مهمی که مخاطبان شما دارند، نحوه کمک به آنها و یک فراخوان واضح برای اقدام اشاره می کند.

فراتر از دیجیتال بروید چند کاناله بروید

موفقیت استراتژی لینکدین شما بستگی به این دارد که چه چیزی برای مخاطب هدف شما بهترین کار را انجام می دهد. فقط از عواقب رقابت دو محتوای یکسان برای کلمه کلیدی یکسان آگاه باشید. شما باید انواع مختلف محتوا را چندین بار در روز پست کنید و سپس نتایج را اندازه گیری کنید. ویکی پدیا فقط یک پیام کوتاه در روز ارسال کنید، بعید است که اطلاعات خاصی دریافت کنید. هدف این است که آنچه را که کار می کند تکرار کنید، آنچه را که مفید نیست حذف کنید و استراتژی خود را متناسب با مخاطبان و کسب و کارتان تنظیم کنید. برای پشتیبانی از مهارت های رو به رشد خود می توانید با کاربران لینکدین ارتباط برقرار کنید.

مزایای درمان چیست؟

همچنین می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است (مگر اینکه یک حساب مشاوره سئو کیست؟ امن داشته باشد) و روندها را در طول زمان ببینید. یعنی هر چه بیشتر در لینکدین حضور داشته باشید، احتمال اینکه افراد داخل و خارج از شبکه شما را ببینند بیشتر است. هر زمان که در یک پست مشارکت می کنید، نظر و نام شما در فید لینکدین اتصالات شما ظاهر می شود. مطمئن شوید که یک فراخوان برای اقدام در پست لینکدین خود قرار داده اید تا از این ترافیک استفاده کنید. با این حال، اگر سئو وب سایت یک نگرانی اصلی نیست، این رویکرد ممکن است به تنهایی برای ترافیک اجتماعی مفید باشد.

ارتباط – تصمیم

در مثال بالا، می بینیم که اکثر این پروفایل ها از عبارت “SEO” نزدیک بالای عنوان استفاده می کنند، بنابراین ممکن است بخواهیم این را نیز فعال کنیم. در نهایت، مشخص کنید که کدام عبارات برای هدایت ترافیک به فهرست شما مناسب بهترین مشاور سئو در جهان هستند. (البته به خاطر داشته باشید که این نتایج جستجو بر اساس میزان ارتباط شما منحرف می شوند.) این “حجم جستجو” راهنمای شما برای تصمیم گیری در مورد استفاده از اصطلاحات در رزومه است. پس از ذخیره “حجم” اولیه، مشاوره رایگان سئو گزینه های اتصال را بررسی کنید تا نتایج فیلتر خدمات تخصصی مشاوره سئو شوند. شما می توانید این کار را با مشاهده کل اصلی یا با فیلتر کردن بر اساس شخص و شرکت انجام دهید.

یک رویکرد شخصی برای سئو دریافت کنید

حتی اگر مهارت های کامپیوتری متوسط تا پیشرفته داشته باشید، هرگز نمی دانید چه زمانی در مورد میزبانی وردپرس سوال یا نگرانی خواهید داشت. اگر این اتفاق بیفتد، باید مطمئن شوید که به کارکنان پشتیبانی پلتفرم میزبانی دسترسی دارید. وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری می شود، درآمد مشاور سئو میزبانی A2 گزینه های عالی را ارائه می دهد. صفحه پایگاه دانش میزبانی وب آن مقالات و آموزش های زیادی برای کمک به شما دارد. هاست A2 همچنین دارای نمایندگان زنده برای پشتیبانی از مشتریان از طریق چت زنده، ایمیل و تماس های تلفنی است.

منبع: مشاوره سئو : مشاور حرفه ای SEO [ تلفنی و آنلاین ] – ایران پیپر