در اینجا دلیل این است که این الماس قرمز نازک بنفش به قیمت 20.6 کرور INR فروخته شد!

یک حلقه الماس فوق العاده نادر از رنگ قرمز مایل به بنفش 1.05 قیراط به تازگی با قیمت گزاف فروخته شده است. این رکورد در حراج معروف کریستی در ژنو ثبت شد زیرا با قیمت عظیم 2.77 میلیون دلار فروخته شد که تقریباً به 20 کرور INR ترجمه می شود.

قیمت انگشتر الماس فانتزی برش مستطیلی نادر از 1.05 قیراط ، یک خانه و رکورد جهانی قیمت هر قیراط برای یک الماس با رنگ خاص ایجاد کرد. این سنگ بر روی یک حلقه پلاتین و طلای که دو الماس به شکل قلب در کنار آن قرار دارد سوار شده است.

الماس های قرمز رنگ به دلیل اتفاق نادر آنها گران ترین در میان الماس ها شناخته شده اند. دلیلی که این رنگ را به الماس قرمز می رساند مدت هاست که مورد بحث بوده است اما چندین کارشناس سنگ شناس آن را به دلیل وجود اتم های گلایدن در ساختار الماس دانسته اند.

یک الماس در هنگام تشکیل تحت فشارهای زیادی قرار می گیرد که ساختار اتمی آن را تغییر می دهد و رنگ خاصی به گوهر می بخشد.

الماس قرمز بنفش فانتزی 1.05 قیراطی با وضوح VS2 توسط Tiara Gems و Jewellery DMCC متعلق به Ashish Vijay Jain مهاجر هندی مستقر در دبی خریداری شد.

“صنعت طلا و جواهر به سرعت در حال رشد است ، رقابتی تر می شود و باید نسبت به احساسات مصرف کننده حساس باشد. در میان همه گیر COVID-19 ، همیشه علاقه به سنگ های نادر وجود دارد که یک فرصت سرمایه گذاری است. ”

حراج جواهرات باشکوه کریستی در هتل Four Season des des Bergues در ژنو مجموعه ای متشکل از جواهرات تاریخی و مدرن از همه دوره ها و همچنین مشهورترین خانه های جواهرات را به نمایش می گذارد.

با ورودی از ANI