دستور العمل های چاتنی جونیور NTR با گوشت گوسفند و گوجه فرنگی را در روز تولدش ببینید

دستور العمل های چاتنی جونیور NTR با گوشت گوسفند و گوجه فرنگی را در روز تولدش ببینید
ستاره Tollywood Jr NTR عاشق آشپزی و امتحان کردن غذاهای مختلف است. هنگام میزبانی بیگ باس تلوگو، او چاتنی گوجه فرنگی و گوشت گوسفندی را برای شرکت کنندگان آماده کرد. در اینجا دستور العمل اصلی برای چاتنی گوجه فرنگی وجود دارد – پیاز، گوجه فرنگی، فلفل، دانه خردل سیاه، دانه زیره، حبه سیر، نمک، روغن و برگ کاری. برای پولائو گوشت گوسفندی – گوشت گوسفند، برنج باسماتی، گوجه فرنگی، پیاز، رب سیر زنجبیل، پودر فلفل، فلفل سبز، نمک، فلفل، دانه فلفل، پودر گشنیز، کشک، دارچین، میخک، دانه زیره سیاه (شاهجیره)، هل و برگ نعنا.
تالیوود ستاره جونیور NTR به عنوان یک غذاخور بزرگ شناخته شده است. این بازیگرهمه عزیزان می دانند که او نه تنها دوست دارد غذاهای مختلف را امتحان کند، بلکه عاشق پختن آنها نیز است.
چند سال پیش، وقتی که او میزبان بیگ باس تلوگو بود، طرفداران این موضوع را دیدند. این بازیگر یک بار وارد خانه شد، با شرکت کنندگان تعامل کرد و آنها را خوشمزه کرد چاتنی گوجه فرنگی و گوشت گوسفند pulao از ابتدا در حالی که برخی تعامل را به خاطر شوخی‌های او با هم خانه‌ها به یاد می‌آورند، بسیاری به یاد می‌آورند که مهارت‌های آشپزی جونیور NTR را دیده‌اند و می‌خواهند دستور العمل‌های او را امتحان کنند. با توجه به اینکه بازیگر در حال توضیح دادن بود دستور آشپزی در حین صحبت با شرکت کنندگان، او ممکن است اندازه گیری برخی از مواد تشکیل دهنده را از دست داده باشد. اما در اینجا استخوان های برهنه آن است:

چاتنی گوجه فرنگی

دستور آشپزی

گوجه فرنگی – 6
پیاز – 2
فلفل قرمز – 10
دانه خردل سیاه
دانه زیره سبز
حبه های سیر
نمک
روغن
برگ کاری

روش

پیاز را تقریباً به صورت نگینی خرد کنید. پشت گوجه ها را با چاقو یک ضربدر بزنید. مقداری روغن را گرم کنید، خردل سیاه و زیره را اضافه کنید تا پاشیده شوند. حالا سیر و فلفل را اضافه کنید و در تابه را بپوشانید تا نرم شوند. پیازها را اضافه کنید، دوباره بپوشانید تا نرم شوند. همین کار را با گوجه فرنگی ها تکرار کنید و هر از چند گاهی آن ها را هم بزنید تا خامی آنها از بین برود. پس از نرم شدن، مخلوط را خنک کنید، مقداری نمک اضافه کنید و بدون اینکه آب اضافه کنید، مخلوط کنید. داخل ظرف سرو بریزید و تادکا را با روغن، برگ کاری سرخ شده و دانه خردل سیاه اضافه کنید.

pulao گوشت گوسفند

دستور آشپزی

گوشت گوسفند
برنج باسماتی
گوجه فرنگیها
پیاز
خمیر سیر زنجبیل
پودر فلفل قرمز
فلفل های سبز
نمک
فلفل
دانه فلفل
پودر گشنیز
کشک
دارچین
میخک
دانه زیره سیاه (شهجیره)
هل
برگ نعنا

روش

گوشت گوسفند را کاملا بشویید. مقداری رب سیر زنجبیل، پودر چیلی، گارام ماسالا، نمک، فلفل، پودر گشنیز، روغن، کشک را به گوشت اضافه کنید و خوب با هم مخلوط کنید. مخلوط را بچشید تا مطمئن شوید که همه چیز مطابق میل شماست. آن را در اجاق گاز بریزید و بگذارید 2 سوت با شعله زیاد و 2 سوت با شعله ملایم بپزد.
برای پولائو مقداری برنج باسماتی را برای چند دقیقه خیس کنید. روغن را در یک ظرف بزرگ اضافه کنید. دارچین، فلفل، زیره، میخک، هل و پیاز خلال شده را اضافه کنید. آنها را تفت دهید تا پیازها قهوه ای شوند. نعناع، ​​گوجه فرنگی و فلفل سبز خرد شده را به مزه اضافه کنید. تفت دهید تا گوجه فرنگی ها نرم شوند. مخلوط را به گوشت گوسفندی پخته شده اضافه کنید. برنج را آبکش کنید. آن را به مخلوط گوشت گوسفند اضافه کنید و قبل از اضافه کردن یک و نیم فنجان آب به ازای هر فنجان برنج، همه را با هم مخلوط کنید. مخلوط را بچشید تا مطمئن شوید که مطابق میل شماست. تابه را با درب بپوشانید تا آب آن تبخیر شود. با رایتا سرو کنید.
در صحنه کار، Jr NTR آخرین بار در RRR SS Rajamouli دیده شد. او به زودی در کوراتالا سیوا دیده خواهد شد دوارا جدای از فیلمی با پراشانت نیل که در سال 2024 اکران خواهد شد.