دستور العمل پیتزای سالم: درست کردن پیتزای خوشمزه در خانه بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید

ویدوشی همچنین دستور العمل پیتزای سالمی را به اشتراک گذاشت که تمام هوس های شما را برآورده می کند و در عین حال سلامت شما را کنترل می کند. او دستور پخت پیتزای مرغ کبابی و سبزیجات را با ما به اشتراک گذاشت که ترکیبی از خواص غلات کامل، پروتئین بدون چربی و سبزیجات برای یک وعده غذایی متعادل و رضایت بخش است. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید…
را
عناصر

1 خمیر پیتزا سبوس دار
1/2 فنجان سس گوجه فرنگی
1 عدد سینه مرغ کبابی، ورقه شده
1/2 فنجان فلفل دلمه ای خلال شده
1/2 فنجان قارچ ورقه شده
1/2 فنجان پیاز خلال شده
1/2 فنجان پنیر موزارلای بدون چربی رنده شده

روش
گریل خود را از قبل روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. خمیر پیتزا را به شکل دایره باز کنید، سپس هر دو طرف را با روغن زیتون بمالید. خمیر را روی گریل قرار دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که پوسته ترد شود بپزید. خمیر را از گریل خارج کرده و روی آن سس گوجه فرنگی بمالید. مرغ خلال شده، فلفل دلمه ای، قارچ، پیاز و پنیر را اضافه کنید. پیتزا را به گریل برگردانید و 5 تا 7 دقیقه دیگر یا تا زمانی که پنیر آب شود و حباب بزند بپزید.

این دستور پیتزای سالم به راحتی درست می شود و می توانید آنها را مطابق با ذائقه خود سفارشی کنید. با جایگزینی مواد ناسالم با جایگزین های غنی از مواد مغذی، می توانید بدون به خطر انداختن سلامتی خود از یک شب پیتزای بدون احساس گناه لذت ببرید.