راه های آسان و قابل دستیابی برای پرتر به نظر رسیدن لب ها

لبهای چاق و مشخص همیشه ایده خوبی هستند. چه لب های طبیعی داشته باشید یا نه ، چند ترفند آرایش می تواند به شما کمک کند توهم یک جفت سرسبز را ایجاد کنید. در اینجا برخی از هک ها ذکر شده است که شما باید برای رسیدن به لب های پر از چربی ، آنها را بدانید.

– شلوار لب را امتحان کنید: براق کننده ها و مرطوب کننده های پر کننده لب همیشه اولین چیزهایی هستند که به ذهن شما خطور می کند وقتی به تکنیک موقت لیفت لب فکر می کنید. این فرمول ها با موادی که لب شما کمی سوزن سوزن می شود ، کمی ورم می کند و هضم پرتری به شما می دهد. از لاغر کننده لب استفاده کنید که به لاغر ماندن لبها برای حداقل 3-4 ساعت کمک می کند.


– روی لب های خود خط بزنید:
برای ایجاد توهم لب پرتر ، ابتدا باید مطمئن شوید که پوست لب های شما یکنواخت است. اگر لب هایتان دارای ناهمواری است ، می توانید از اصلاح کننده استفاده کنید ، بنابراین می توانید تمام پوست لب های خود را یکنواخت کنید. آرایش پایه را روی لبهای خود قرار دهید. از مقداری پودر شل برای تنظیم آن استفاده کنید و با استفاده از مداد لب برهنه صورتی رنگ فرم لب های خود را بیرون بیاورید. فقط کمی بالاتر از خط لب طبیعی خود را روشن کنید ، از بالای آن عبور نکنید تا از جعلی به نظر برسد. لبها را با مداد پر کنید و سپس از سایه تیره رژ لب در بالای آن استفاده کنید. از گوشه لب های خود شروع کنید و به سمت مرکز بیایید.

– آزمایش رنگهای تیره لب: درست مثل آستر بیش از حد ، استفاده از یک سایه تیره لب کار بزرگی است. از یک رژ لب کمی تیره تر ، کمی زیر کمان کوپید خود استفاده کنید و آن را به بیرون با نوک انگشتان مخلوط کنید. اطمینان حاصل کنید که قسمت تیره لب شما در مرکز آن باقی بماند. این خیلی خوب توهم لب های تیره و پر را ایجاد می کند.

– عاقلانه از هایلایتر استفاده کنید: ترفند در اینجا این است که با آوردن کانون لب به مرکز ، لبهای خود را پر و پرتر نشان دهید. برای این نوک آرایش ، هنگامی که رژ لب خود را استفاده کردید ، باید نوک انگشت خود را روی نوک انگشت خود بر روی کمان کوپید ، در مرکز لب پایین و در امتداد مرکز خط لب پایین قرار دهید. شما باید از یک رنگ کانتور تیره استفاده کنید و آن را مستقیماً زیر لب پایین خود بمالید و سپس آن را به بیرون مخلوط کنید.