ردیاب شخصی مدل GM100 – خرید جی پی اس سالمندان و کودکان

ردیاب شخصی ویگو دارای طراحی استاندارد نیز هست زیرا هم کوچک بوده هم هیچ صدا یا چرا غی برای جلب توجه روی آن قرار نگرفته است. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ردیاب همراه به منزلۀ تأمین امنیت کامل اشخاص و جلوگیری از آدمربایی نیست، زیرا در صورتی که سارق از وجود ردیاب مطلع شود، میتواند آن را جدا و عملیات ردیابی را دچار اختلال کند.

این جی پی اس ها دارای یک مانیتور می باشند که نقشه خیابان ها و راههای اصلی و فرعی یک کشور در آن ذخیره شده است که موقعیت فعلی خودرو یا شخص را بر روی یک نقشه به نمایش می گذارد. در ابتدا شرکتهای تکنولوژی در آمریکا بر روی یک طرح جامع کارمی کردند که بتوانند یک قطعه الکترونیکی را بر روی همه خودروها نصب کنند که از یک مجموعه سنسورهای خاص تشکیل شده و قادر به تشخیص ضربه و تصادف در خودروها باشد و بلافاصله بعد از تشخیص تصادف مکان خودرو را به یک مرکز خدمات اورژانسی ارسال کند تا در کمترین زمان کمکهای لازم به سرنشینان خودرو اعمال شود .

جی پی اس کوچک GM100 با وجود آهنربای پر قدرت و وزن کم، به راحتی زیر خودرو قایل نصب است. در اجرای این طرح برای تعین موقعیت خودرو از سیستم جی پی اس استفاده کردند که موقعیت خودرو را از ماهواره های جی پی اس دریافت کرده و توسط شبکه موبایل به مرکز کمک رسانی ارسال میکرد. همچنین ردیاب شخصی بدون نصب IR160 دارای فضایی برای ورود یک سیمکارت بوده و با تمام شبکه های مخابراتی کشور همخوانی دارد. با جی پی اس ردیاب شخصی دلتا ۲۰۲ میتوانید پرسنل و ویزیتور های خودتان را نیز کنترل کنید .

مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. در میان انواع ردیابهای آهنربایی خودرو، ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 قویترین و پیشرفتهترین نوع ردیابها است؛ ردیاب GM3000 توسط باتری داخلی پر قدرت خود امکان ردیابی خودرو بصورت آنلاین و همچنین شنود داخل کابین را به مدت یکسال فراهم مینمایند. 16 mm و وزن 33 گرم دارای قابلیت ردیابی دقیق و شنود می باشد.چون این ردیاب ابعاد کوچکی دارد از آن میتوان برای ردیابی کودکان ،حیوانات خودرو و اموال خود استفاده کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه جی پی اس شخصی لطفا از سایت ما دیدن کنید.