ردیاب GT011 ( ردیاب شخصی و حیوانات ) – فروشگاه آنلاین مینی بیاب

یعنی اگر حیوان شما وارد آن منطقه شد، به شما اطلاع رسانی شود. یک جی پی اس نیز درون آن تعبیه شده است که از طریق آن می توان مکان پرنده را ردیابی کرد. بسیاری از افرادی که به نگهداری حیواناتی مانند سگ و گربه مشغول هستند همیشه دغدغه امنیت و حفظ حیوانات خانگی خود را دارند، چرا که این افراد زمانی که در منزل نیستند از شرایط حیوانات خود اطلاع ندارند و همین مسئله دل مشغولی بزرگی را برای صاحبان حیوانات خانگی به وجود ردیاب حیوانات وحشی می آورد. اهمیت دستگاه ردیاب پرندگان از این جهت حائز اهمیت است که محققان دنبال این هستند که بدانند این پرندگان آوازخوان و کمیاب هنگام کوچ کردن از مناطق سردسیر به گرمسیر دقیقا کجا می روند و مواظب چنین پرندگان کمیابی باشند که شکارچیان آنها را شکار نکنند و نسل آنها منقرض نشود.

اگر در خانه کودک و یا فرد سالمندی دارید می توانید به استفاده از یک ردیاب شخصی برای حیوان خود بپردازید. بدین ترتیب شما به وسیله اپلیکیشن مخصوص موبایل یا با استفاده از سایت به صورت آنلاین می توانید لحظه لحظه از موقعیت حیوان خود آگاه باشید یا به صورت آفلاین با استفاده از اس ام اس موقعیت جغرافیایی حیوان خود را دریافت نمایید. در مورد دیگر حیوانات مزرعه مانند گاو و گوسفند به دلیل تعداد بالای آنها در گله، احتمالاً این سوال پیش می آید که آیا باید برای تک تک این حیوانات ردیاب متصل شود؟ و هر وسیله ای که برای شما ارزشمند و ممکن است مورد سرقت قرار گیرد استفاده نمایید.

شکار بی رویه حیوانات و استفاده از شاخ یا عاج حیواناتی چون فیل، کردگدن باعث شده است حتی محیط زیست جهانی دست به اقدامی برای جلوگیری از این شکارهای بی رویه زندو در اقدامی به نصب ردیاب جی پی اس به صورت گردنبند یا حتی نصب ردیاب مخفی در عاج کردگدن کرده است. در این صورت شاید به این فکر بیفتید که اعلامیههایی چاپ کرده و با قول دریافت مژدگانی، حیوان گم شده خود را بیابید. اگر صاحب ردیاب حیوان خانگی GPS هستید ، احتمالاً تعجب کرده اید که چرا ردیاب به پوشش شبکه موبایلی نیاز دارید. حالا که به طور کلی با ردیاب حیوانات و کاربردی که دارد آشنا شدید، وقت آن رسیده که در مورد قابلیتها و ویژگیهای ردیاب حیوانات بدانید.

استفاده از ردیاب حیوانات ساده تر از آن چیزی است که فکرش را کنید. بهتر است خرید ردیاب حیوانات را از مراکز معتبر انجام داده تا محصول گارانتی و پشتیبانی معتبری داشته باشد. آیا در تمام ردیاب های حیوانات لازم است که به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت شود و یا هستند ردیاب هایی که بدون پرداخت هزینه امکان ردیابی را میسر سازند؟ چرا که به هیچگونه نصبی نیاز نداشته و تنها کافی است یک سیم کارت ایرانسل و یا همراه اول درون آن نصب کنید. زمان تهیه ردیاب حیوانات به طراحی آن توجه کنید. ما برای شما پیشنهاد بسیار بهتری داریم، چرا از ردیاب حیوانات استفاده نمیکنید؟