روسیه برای بررسی پرونده ناوالنی: فرستاده به سازمان ملل به شواهد نیاز دارد

نیویورک: واسیلی نبنزیا ، سفیر روسیه در سازمان ملل (سازمان ملل) به اسپوتنیک گفت: روسیه آماده تحقیق در مورد مسمومیت ادعایی الکسی ناوالنی شخصیت مخالف الکسی ناوالنی است ، اما ابتدا باید شواهد ببیند ، اما به آن دسترسی ندارد.
ناوالنی پس از اینکه در پرواز از تامسک به مسکو بیمار شد ، در تاریخ 20 آگوست در شهر اومسک بستری شد. پزشکان در اومسک او را تشخیص داد متابولیسم سو mal عملکرد ، که منجر به تغییر ناگهانی در سطح قند خون. مشخص نیست که چه چیزی باعث این امر شده است ، اما پزشکان امسک هیچ اثری از مواد سمی در خون و ادرار وی پیدا نکردند. ناوالنی بعداً به آلمان منتقل شد.
اندکی پس از ورود وی به یک کلینیک در برلین ، دولت آلمان با استناد به پزشکان نظامی ادعا کرد که وی با یک ماده عصبی از نوع نوویچوک مسموم شده است. سپس برلین گفت که نتیجه گیری آلمان توسط آزمایشگاه های سوئد و فرانسه انجام می شود. نه آلمان و نه سازمان منع سلاح های شیمیایی فرمول ادعا شده را به اشتراک نگذاشته اند سم با روسیه
“آنها [Germans] در شرایط سختی قرار دارند ما س fairالاتی منصفانه می پرسیم ، که آنها نمی خواهند به آنها پاسخ دهند. نبنزیا گفت: “ما آماده تحقیقات هستیم ، اما به مدارکی نیاز داریم که آنها از ارائه آنها امتناع می ورزند.”