ساری داغ کیارا آدوانی خیلی خوب است که از دست ندهید!

کیارا آدوانی ، بازیگر بالیوود ، همیشه با انتخاب های عالی خود ما را فریب می دهد! چه به نظر می رسد lehenga یا عکسهای تعطیلات ، او یکی از شیک ترین افراد مشهور در شهر است! این بازیگر زن همیشه با ظاهرش ضریب گرما را بالا می برد.

و در حال حاضر ، ما عاشق آخرین نگاه او هستیم که یک ساری داغ است! مانیش مالهوترا این خانم بازیگر را که درپوش طلا بر تن داشت ، مشاهده کرد. ساری براق و طلایی یک مجموعه از قبل پوشیده شده است که به نظر می رسد دامنی است که پالو دور کمرش پیچ خورده است. دامن متناسب و برافروخته ، پالویی چین دار بر روی کمر خود داشت که منحنی ها را برجسته می کرد!

Kiara Advani مد ساری داغ

او این ساری را با یک بلوز کوتاه طلایی تقلید کرده و از طرح تاپ برلت تقلید کرده است. او که از لوازم جانبی سنگین رد می شد ، با یک جفت گوشواره طلایی و یک کلاچ براق با کریستال های سیاه و سبز ، ظاهر خود را مدل داد. و وقتی نوبت به آرایش رسید ، او یک پوست درخشان را که براق کننده بدن روی گردنش بود را انتخاب کرد!

سارافون طلای کیارا آدوانی

او برای آرایش خود از چشمان سرمه شدید ، گونه های برجسته و لب های برهنه استفاده می کرد. و ، برای مدل موی خود ، او فرهای گلم را با یک قسمت کناری استفاده کرد.

ما عاشق این بودیم که کیارا در این نگاه ساری سکسی چه جلا خورده است ، در بخش نظرات زیر به ما بگویید

عکس ها: اینستاگرام