سعی کنید این Diwali 2020 یک آینه رنگول درست کنید!

دیوالی اینجاست و شور و شادی جشن به لطف بیماری همه گیر ویروس کرونا که به ما فرصتی برای گذراندن اوقات با کیفیت در کنار خانواده و عزیزانمان داده و موارد ساده زندگی را گرامی می داریم بسیار عالی است. بگذارید این دیوالی سادگی و خوشبختی بیشتری در زندگی همه ایجاد کند. همانطور که همه ما هنگام قفل کردن به جشن های خانگی متوسل می شویم ، این دیوالی دوباره فرصتی برای جشن گرفتن جشنواره با ایده های منحصر به فرد ، نه چندان آماده و ساده است. رنگولی بخشی جدایی ناپذیر از تزئینات دیوالی است و هر ساله یکی از مشهورترین ایده های مسابقه در این زمان است. بنابراین اگر به دنبال ایده ای منحصر به فرد برای ساخت یک رنگول خیره کننده در سال جاری هستید ، ما یک ایده عالی برای شما داریم.

آینه رنگولی!

تزئینات آینه ای می تواند هر چیزی را به عنوان جشن به نظر برساند. سعی کنید این بار با رنگولگی خود با آنها بازی کنید. آینه های تزئینی در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود است. طرحی را انتخاب کنید که بتواند آینه ها را با هم خوب نشان دهد و بر این اساس آینه ها را بخرید. از شکل های مربع ، گرد یا نمادین پیزلی انتخاب کنید و آنها را در یک طرح خلاقانه رنگولی قرار دهید

در حالی که آینه ها در کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسند ، و تمام نوری که به آنها می تابد را منعکس می کنند ، از برخی رنگ های رنگی استفاده کنید تا در طراحی شما نیز روشنایی ایجاد کند. خلا یا طرح کلی طرح خود را با رنگ های رنگی زیبا پر کنید. این باعث بالا بردن طراحی می شود و رنگولوی شما مطمئناً برجسته خواهد بود.

همچنین می توانید گل هایی به آن اضافه کنید تا طراوت و شور و شادی در جشن داشته باشید. یکی از محبوب ترین گل های مورد استفاده در طراحی رنگولا گل همیشه بهار است – در تمام رنگ های زرق و برق دار آن. گل همیشه بهار از زرد تا نارنجی تیره می تواند هر دکوراسیونی را هندی و زیبا جلوه دهد. از شکل زیبا و گرد گل همیشه بهار استفاده کنید و به طرح رنگولای درخشان خود تیره رنگ اضافه کنید.

اگر نور آفتاب به اندازه کافی در آنجا بیفتد ، آینه رنگولی در ورودی درب شما مناسب ترین حالت است. در غیر این صورت ، می توانید آن را در هر جایی از خانه که نور کافی روی آن منعکس شود ، تهیه کنید. یکی از مزایای آویز آینه این است که حتی اگر به دلیل نوعی حرکت به هم بخورد ، هیچ اختلافی ایجاد نشده است و می توانید بلافاصله آن را برطرف کنید.

در اینجا برخی از طرح های ساده rangoli که می توانید امتحان کنید وجود دارد:

Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول

Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول

Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول
Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول
Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول
Happy Diwali 2020: طرح های منحصر به فرد رنگول