شارمیلا تاگور بسیار برازنده اسرار زیبایی خود را به اشتراک می گذارد

شارمیلا تاگور به طور گسترده ای به عنوان زیبایی جاودانه در سینمای هند شناخته می شود. زیبایی متمایز تاگور ترکیبی از ویژگی های تیز او است، از جمله چشمان نافذ و گونه های بلندش، و رفتار برازنده و مطمئن او. استایل او اغلب کم رنگ و در عین حال پیچیده بود، و او همیشه به خاطر خط چشم بالدارش معروف بوده است.
شارمیلا تاگور علیرغم اینکه بیش از پنج دهه در کانون توجه بوده است، به زیبایی پیر شده است و به الهام بخشیدن به نسل ها با زیبایی و جذابیت خود ادامه می دهد. او نماد سینمای هند و گواهی واقعی بر این ضرب المثل است که زیبایی واقعی بی انتها است. ما با این هنرپیشه نمادین که همچنان ما را با شیطنت‌ها و زیبایی ابدی خود شگفت زده می‌کند، تماس گرفتیم و او از اسرار زیبایی و موارد دیگر بهره برد.
س. شما در هند یک زیبایی جاودانه محسوب می شوید. در طول این سال ها، برخی از رازهای شما برای رسیدن به این زیبایی چه بوده است؟
شارمیلا: من همیشه به مفهوم شیوه های زیبایی سنتی اعتقاد داشته ام. برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان، باید درک کرد که نمی توان یک شبه به آن دست یافت. برای داشتن پوستی لطیف و سالم باید تلاش های مداوم و یک روال مراقبت از پوست را رعایت کرد.
من که در یک خانواده مشترک بزرگ شده‌ام و در مورد توصیه‌های مراقبت از پوست از بزرگ‌ترهایم می‌شنوم، فقط به شکل خام گل‌ها، گیاهان دارویی و استخراج روغن‌هایی مانند روغن نرگس و کومکومادی، روغن ناگاموتا و باهومنجری، روغن چاندان و روغن بادامام برای پوستم تکیه می‌کنم. این لوازم باستانی زیبایی از گذشته تاکنون به من کمک کرده اند تا پوستی درخشان و به طور طبیعی درخشان داشته باشم.

س. برخی از رازهای زیبایی خانوادگی که توسط مادر/مادبزرگتان به شما منتقل شده و شما به دختر و نوه خود منتقل کرده اید چیست؟
شارمیلا: آیین‌های زیبایی هر نیم دهه تغییر می‌کنند و به سختی می‌توان از آن‌ها پیروی کرد. من به شدت به مادربزرگم نزدیک بودم و در بیشتر دوران کودکی‌ام بسیار مسحور و مجذوب پوست درخشان او بودم. راز زیبایی او استفاده از ترکیب های مناسب در رژیم زیبایی اش بود. برای داشتن پوستی درخشان از ترکیب روغن چاندان و بادامام استفاده کرد. داروی جادویی مراقبت از پوست او عصاره گل طبیعی نرگس و روغن کومکومادی بود. این مخلوط گیاهی نه تنها به رفع نگرانی های پوستی کمک می کند، بلکه یکی از رژیم های مراقبت از پوست برای پوستی شفاف است.
با الهام از مادربزرگم، همین کار توسط من و مادرم تکرار شد و اکنون به فرزندان خودم نیز رسیده است. به درستی گفته می‌شود که زیبایی باستانی واقعاً بی‌زمان است، و اصالت این مواد روزمره همچنان در روش‌های زیبایی مدرن امروزی اهمیت دارد.
س: در دورانی که امروزه آیین های زیبایی روزانه شامل رژیم ها و مراحل بی پایان است، توصیه شما به جوانانی که به دنبال انجام بهترین ها با پوست خود هستند، چیست؟
در عصر امروز، نسل جوان زندگی را به گونه‌ای متفاوت بررسی می‌کند. من همیشه زندگی در لحظه حال را ترجیح داده ام، تجربه همه چیزهایی که زندگی برایم فراهم کرده است. شیفتگی نسل به درمان های زیبایی جدید قابل تحسین است، اما در این محیط فوق العاده سریع، مراقبت از خود باید در اولویت قرار گیرد. پیروی از یک روال مراقبت از پوست برای نوازش خود ضروری است. گاهی اوقات دقت زیادی در ساده‌ترین چیزها وجود دارد، مانند برخی صابون‌هایی که از اسرار زیبایی باستانی الهام گرفته شده‌اند و انتخاب بهترین موادی را که نسل‌ها به دلیل خواص مراقبت از پوست و زیبایی شناخته شده‌اند، به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند.

س. درباره ارتباط خود با یک برند زیبایی برای اولین بار بیشتر بگویید؟ چگونه با رژیم زیبایی شما مرتبط است؟
شارمیلا: در عصر امروزی که روال های زیبایی بسیار فراتر از پاکسازی هستند، صابون های ITC Vivel VedVidya مزایای مواد ساده و در عین حال مفیدی را ارائه می دهند که ما را به ریشه های خود بازمی گرداند. این برند مدتهاست که وعده داده است که تغذیه پوست را تامین کند. خط تازه معرفی شده آنها از صابون های الهام گرفته از اسرار زیبایی باستانی طیف متنوعی از مواد با مزایای حسی و عملکردی را ارائه می دهد. من خوشحالم که بخشی از این محصول نوآورانه هستم و می توانم اسرار زیبایی را که توسط مادر و مادربزرگم به من منتقل شده است را در اختیارم بگذارم. من واقعاً با تعهد این برند به ارائه راه حل های بدون درز مراقبت از پوست طنین انداز هستم.
س. منبع ایده آل و الهام بخش خود را چه کسی می دانید؟
شارمیلا: من قطعاً به مادرم به عنوان یک الگوی قوی نگاه می کنم و این واقعیت که او همیشه الهام بخش من بوده است پنهان نیست. توصیه او این بود که هر کاری می خواهم انجام دهم اما با اطمینان.
س. وقت من برای شما چیست؟ به خانم های دیگر چه پیشنهادی دارید؟
شارمیلا: من از خواندن در مورد زیبایی هند و تاریخ آن لذت می برم. جدا از این، برای خانواده ام، به خصوص نوه هایم که برایم عزیز هستند، وقت می گذارم. با چندین دهه تجربه، توصیه من به زنان دیگر این است که مستقل باشند و در عین حال تعادل را در زندگی شخصی خود برقرار کنند و از پوست و سلامت خود مراقبت کنند، همانطور که برای دیگران مراقبت می کنند.
س. راز زیبایی بی انتها و درخشان شما چیست؟
شارمیلا: انضباط شخصی، غذای متعادل، تفکر سالم و چرخه خواب منظم، همگی به روشن شدن پوست کمک می کنند. من همیشه از محصولات طبیعی مراقبت از پوست مانند گل های تازه، روغن کومکومادی و تولسی استفاده کرده ام، زیرا معتقدم محصولات طبیعی در طبیعت ساده و در عین حال موثر هستند.
س. مواد طبیعی مورد علاقه شما که در روال زیبایی/سلامتی روزانه خود استفاده می کنید.
شارمیلا: به عنوان یک بازیگر، تکنیک مراقبت از پوست مناسب برای ما مهم است و من معتقدم این دستور العمل های آزمایش شده در زمان های گذشته همیشه سبز هستند مانند ترکیبی از عصاره گل، زعفران، گیاهان و تولسی. برای من سه ماده طبیعی مورد علاقه عبارتند از: گل نرگس، روغن کومکومادی و چاندان.
س. چرا مردم باید به اسرار/مواد تشکیل دهنده زیبایی باستانی اعتماد کنند؟
شارمیلا: این آیین‌ها زمانی کلید زیبایی همیشگی پادشاهان و ملکه‌ها بودند. چنین شیوه‌هایی در طول زمان با تکنیک‌های معاصر آمیخته شده‌اند. بنابراین، توصیه می شود که افراد به گذشته برگردند و دستور العمل های زیبایی آن دوران را کشف کنند. من مطمئن هستم که نسل امروزی می تواند تجربیات باستانی را احیا کند و از این طریق، به پوست تجربه تغذیه ای نرمی که شایسته آن است بدهد.