شاهزاده جورج 9 ساله از ترس قلدرها این تغییر را به تاج گذاری انجام داد

ما هنوز از دیدنی ها عبور نکرده ایم تاج گذاری مراسمی که در 6 اردیبهشت شاهد بودیم شاه چارلز سوم پادشاه انگلستان شد. قبلا به نام The شاهزاده ی ولزپادشاه چارلز سوم پس از مرگ مادرش ملکه الیزابت دوم در 8 سپتامبر 2022 به تخت سلطنتی رسید.
طبق گزارش ایرلندی میرور، شاهزاده جورج نه ساله، بزرگ ترین نوه شاه چارلز سوم و پسر ارشد شاهزاده و پرنسس ولز، پدربزرگش را متقاعد کرد که در یونیفرم هایی که قرار بود صفحات افتخار بپوشند، تغییراتی ایجاد کند. شاهزاده جورج در چهار صفحه افتخار بود.
شاهزاده جوان از پدربزرگش درخواست کرد که شلوار و جوراب شلواری را عوض کند. میل آنلاین به نقل از یکی از درباریان سلطنتی می‌گوید: «او همچنین علاقه‌ای به پوشیدن جوراب شلواری و تبدیل شدن به سوژه‌ی ریبالدری در مدرسه نداشت.
اگر فرزندتان قلدر است چه باید کرد
هنگامی که پدربزرگ با این تغییرات موافقت کرد، به جای جوراب شلواری، شلوار در لباس‌های فرم پیاده‌سازی شد. اکسپرس گزارش داد: «در عین حال، او قبلاً تصمیم گرفته بود که شلوار خود را با یک شلوار دریایی عوض کند، و این باعث ناراحتی خیاط سلطنتی شد که احساس می‌کرد کفش‌های کماندار درباری او باید با جوراب شلواری پوشیده شود.»
شاهزاده جورج در مراسم تاجگذاری در مرکز توجه قرار گرفت زیرا در هنگام ورود و خروج از ابی وست مینستر به حمل لباس پدربزرگش کمک کرد. گزارش ها می گویند شاهزاده جورج “علاقه عمیق” به مراسم تاج گذاری داشت. جورج با وجود اینکه تنها 9 سال دارد، بسیار بالغ است و درک عمیقی از نقش های پدربزرگ و پدرش و همچنین نقش آینده خود دارد. این وظیفه نشانه شگفت انگیزی از آینده است که توسط پادشاه ترسیم می شود.”