شاه چارلز و ملکه همسر کامیلا در مراسم تاجگذاری طرح هایی از یک طراح ساکن بنگال غربی خواهند داشت.

یک طراح مد مستقر در منطقه هوگلی بنگال غربی برای طراحی قطعات برای فیلم آینده خبرساز شده است. تاج گذاری از شاه چارلز.
پریانکا مالیک، طراح مورد نظر به تازگی ایمیلی/تشکرنامه ای از خاندان سلطنتی بریتانیا دریافت کرده است که از او برای طراحی یک سنجاق پروانه ای نفس گیر برای اعلیحضرت تشکر می کند. شاه چارلز سوم.
و این همه چیز نیست، نه تنها چارلز سوم بلکه همسر ملکه، کامیلا همچنین یک لباس قرمز رز محور طراحی شده توسط پریانکا برای این رویداد بزرگ که با حضور چه کسی از رهبران و خانواده سلطنتی جهان برگزار می شود، خواهد پوشید.
پریانکا همچنین دعوتی برای پیوستن به تاجگذاری دریافت کرده است، مراسمی نمادین که ترکیبی از خدمات مذهبی و مجلل است.

پریانکا همه 29 ساله است و از روستای کوچکی در 50 کیلومتری کلکته است. او دارای مدرک تحصیلی از میلان ایتالیا، هاروارد و دانشگاه استنفورد ایالات متحده است. او همچنین عضو انجمن سلطنتی مشترک المنافع بریتانیا است.
لباس تاجگذاری پادشاه
مراسم تاج گذاری پادشاه بریتانیا آغشته به سنت و نمادگرایی است و لباس هایی که پادشاه در طول تاج گذاری می پوشد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لباس تاجگذاری پادشاه به “لباس تاجگذاری” معروف است و از چندین قطعه مختلف تشکیل شده است که هر کدام معنا و تاریخ خاص خود را دارند.
ردای تاجگذاری پادشاه از مخمل ساخته شده و با خز ارمینی تزئین شده است. با توری و گلدوزی و نگین طلا آراسته شده و با ابریشم اندود شده است. این ردای بر روی تونیک ابریشمی سفید پوشیده می شود که نماد پاکی و بی گناهی است.
پادشاه همچنین یک تاج طلایی به نام «تاج سنت ادوارد» بر سر دارد که نمادی از اقتدار و قدرت پادشاه است. تاج با سنگ های قیمتی تنظیم شده است و با صلیب ها و تزئینات تزئین شده است.
شاه علاوه بر ردای تاجگذاری و تاج، ردای سرمه ای نیز به تن می کند که نمادی از نقش پادشاه به عنوان مدافع ایمان است. روپوش از ابریشم و با نخ طلا و مروارید دوزی شده است.
پادشاه همچنین یک دزدی می‌پوشد که روی شانه‌هایش می‌آید و با سنجاق بسته می‌شود. این دزد از پارچه طلا ساخته شده و با تصاویر قدیسان و فرشتگان گلدوزی شده است.
در نهایت پادشاه یک جفت دستکش می پوشد که از ابریشم سفید و با نخ طلا دوزی شده است. دستکش ها نماد پاکی پادشاه و نقش او به عنوان واسطه بین خدا و قومش است.
همه این موارد از نظر نمادگرایی غنی هستند و برای تأکید بر اقتدار، قدرت و اهمیت معنوی پادشاه طراحی شده اند.