شوق عطر و طعم: چرا دنیا کاسه بودا را دوست دارد!

یک ضرب المثل معروف می گوید: اگر طعم های خوب را ترکیب کنید ، غذا به ارکستر تبدیل می شود. و این نمی تواند واقعیت بیشتری نسبت به یک کاسه بودا داشته باشد. مخلوط سبزیجات ، غلات سبوس دار ، حبوبات ، برنج و یک یا دو پانسمان در یک کاسه گرد ، باعث طعم دادن به یک وعده غذایی یک ظرف رنگارنگ و پر از طعم می شود. کاسه بودا یا کاسه هیپی که اصطلاحاً به آن گفته می شود ، راهی ایده آل برای صرف یک وعده غذایی محسوب می شود ، می تواند شما را در بهشت ​​فودیا قرار دهد.

عکس

همانطور که افسانه کریکت هند ساچین تندولکار چند روز پیش کشف کرد. دختر ساچین یک کاسه بودا برای خانواده آماده کرد و آس کریکت آن را دوست داشت. او برای ارسال تصویری از کاسه ها به اینستاگرام رفت و نوشت: “او آن را نوشت:” سارا یک کاسه بودا برای ما درست کرد. این یک فیله ماهی سالمون لعاب دار فلفل و عسل با هویج خردل عسل خرد شده ، خیار ترشی و آووکادو قطعه قطعه شده روی تخت سبزیجات تایلندی دارد. تزئین شده با دانه های مخلوط ، گشنیز ، پیاز و لیمو. از داشتن چنین وعده غذایی سالم و خوشمزه ای لذت برد. بیش از همه پر از عشق بود. #foodiefriday ”

گفته می شود اصطلاح کاسه بودا توسط نویسنده معروف مواد غذایی مارتا استوارت ساخته شده است و تا آن زمان فقط از آنها به عنوان کاسه دانه یاد می شد. اما این از ریشه های آن نمی کاهد. کاسه های بودا مدت هاست که به فرهنگ هایی برمی گردند که راهبان آنها را از طریق جاده ها و مسیرهای خود حمل می کردند و مردم هر غذایی را که می توانستند در آن قرار دهند. در دوران معاصر ، آنها به معنای جمع کردن آنچه که در یخچال مانده است ، یک وعده غذایی راحت به دفتر یا یک ترکیب شرقی رشته فرنگی ، کینوا ، غلات و یک سس. کاسه ها در منوی رستوران های شهر نیز مورد تقاضا هستند. رهول باجاج ، مدیر یک اغذیه فروشی در بندرا می گوید ، “کاسه بودا را کاسه قدرت نیز می نامند زیرا بسته بندی خوبی و تغذیه دارد. ظرفی که ما سرو می کنیم پر از سبزیجات ، سبزیجات ، گردو ، کینوا است که روی آن یک سس دلچسب و یک تخم مرغ سرخ شده قرار دارد. شما یک وعده غذایی رنگارنگ و غنی از مواد مغذی دریافت می کنید که از نظر زیبایی جلب توجه می کند و همچنین مقیاس های سلامتی را نیز به دست می آورد. همچنین پر کننده است. ”

عکس

Gurmeet Arora ، بنیانگذار کافه سالم مستقر در بمبئی ، می گوید ، “کاسه بودا هند شامل دانه های سالم است که با سبزیجات و پروتئین های رنگارنگ پوشانده شده است – همچنین ادعا کرده است که منوهای ناهار و شام را در کافه ما داشته و به عنوان یک افسانه مورد استفاده قرار می گیرد.” روش جدیدی برای غذا خوردن. مردم عاشق پیچش هند به آن هستند. اگر اتفاقاً مراقب یک نوع وعده غذایی انتخابی باشید ، کاسه بودا همان چیزی است که شما نیاز دارید. این طعم های تمیز و سبزیجات زیادی دارد ، می تواند در کمترین زمان به یک وعده غذایی عالی تبدیل شود! ”

تعادل و خرد در کاسه شما

عکس



کیت لارنس ، سرآشپز مستقر در بمبئی ، مجموعه کاسه بودا را خراب می کند. “این یک راه حل سریع و آسان برای دریافت دوز روزانه مواد مغذی سالم و مغذی در یک کاسه است. ساختن کاسه بودا مانند کنار هم قرار دادن چهار م basicلفه اساسی است که بدن به آن نیاز دارد. ابتدا پروتئین را اضافه می کنید ، سپس مقداری برنج سبوس دار به آن اضافه می کنید و به دنبال آن سبزیجات انتخاب می کنید. همه اینها را با یک پانسمان خوشمزه جمع کنید. ”

او یک دستور العمل سریع برای امتحان کردن می دهد: “یک دستور سریع کاسه بودا که قسم می خورم می توان با اضافه کردن مقداری پنیر دلمه ای کبابی با نمک و فلفل ، برنج قهوه ای ، سبزیجات مختلفی که با برخی گیاهان تازه ریخته شده تهیه کرده و همه را با یک سس برگ کاری نارگیل سبک ، “او می گوید.

یک راهنمای گام به گام برای جمع آوری کاسه شخصی خود

  • ابتدا برنج قهوه ای را بپزید. همچنین می توانید با ارزن یا کینوا همراه شوید. کنار بگذارید
  • فلفل و برگ اسفناج خود را با چند غلاف سیر و نمک خرد شده تفت دهید.
  • همچنین مواد پایه پروتئین مانند پنیر و توفو را در روغن زیتون تفت دهید. همچنین می توانید از لوبیای پخته شده کلیه استفاده کنید.
  • سبزیجات خام – گوجه فرنگی ، هویج ، قارچ ، گل کلم یا آووکادو را بریزید.
  • زمان جمع آوری آن به دیوار است. با یک پایه سبز شروع کنید.
  • دانه ها و سبزیجات خام را روی این مواد اضافه کنید و آنها را کنار هم قرار دهید.
  • توفو یا پنیر را از بالا خرد کنید.
  • نخود ، چند زیتون و حتی آجیل کاج را در کنار آن قرار دهید.
  • پانسمان طعم دهنده مورد نظر خود را به این دلیل بپاشید. ما یک نوع فلفل قرمز یا فلفل دلمه ای را پیشنهاد می دهیم.
  • دانه های آفتابگردان یا بذر کتان را روی این مواد بپاشید.


نمونه ای از “غذای تمیز”


نمونه ای از “غذای تمیز” اصطلاح “کاسه بودا” توسط متخصص غذا ، مارتا استوارت در کتاب خود ابداع شد. این غذا معمولاً شامل یک وعده غذایی گیاهی با بخشهای کوچکتری از مواد سرد ، مانند سبزیجات ، غلات سالم مانند کینوا و برنج قهوه ای ، پروتئین هایی مانند نخود ، توفو و همچنین سبزیجات است. این کاسه ها یک اتفاق جالب در اینستاگرام است.