غذاهای خیابانی: دو شهر هندی در فهرست برترین مکان‌های جهان با بهترین غذاهای محلی قرار گرفته‌اند |

غذای خیابانی واقعیت واقعی یک مکان است. هر زمان که به یک مکان جدید سفر می کنیم، غذا اولین چیزی است که به ذهن ما می رسد و همه ما به دنبال غذاهای محلی آن مکان می رویم. غذاهای محلی منعکس کننده طعم ها، مواد اولیه، تکنیک های آشپزی و سنت های منحصر به فردی است که در طول نسل ها در یک منطقه خاص توسعه یافته است. امتحان کردن غذاهای محلی به شما این امکان را می دهد که طعم های اصیل را که در طول زمان تصفیه شده است و منعکس کننده ترجیحات و تاریخ محلی است، تجربه کنید.
همچنین بخوانید:غذاهای هندی در میان بهترین ها در جهان، پنجمین در رتبه بندی جهانی
به تازگی راهنمای آنلاین سفرهای بین المللی اطلس را بچشید لیست 100 شهر برتر جهان که به غذاهای محلی خود مشهور هستند را به اشتراک گذاشت و دهلی و بمبئی بخشی از این لیست هستند! هر دو شهر در این لیست به ترتیب در رتبه های 16 و 34 قرار دارند. همانطور که در وب سایت رسمی آن آمده است، این لیست با ترکیب رتبه بندی رستوران ها در گوگل و پایگاه داده خودش تهیه شده است.
همچنین بخوانید: 15 غذای خیابانی هندی که عشق و شادی خالص است
در بیانیه رسمی آمده است: «کاری که ما انجام دادیم به شرح زیر بود: میانگین رتبه‌بندی بهترین غذاهای محلی و منطقه‌ای که در یک شهر خاص سرو می‌شود، میانگین رتبه‌بندی غذاهای ملی سرو شده در آن شهر و میانگین رتبه‌بندی گوگل را با هم ترکیب کردیم. از بهترین رستوران های سنتی آن شهر.» به این ترتیب آنها این لیست از 100 شهر برتر جهان را برای غذاهای محلی تهیه کردند.
همچنین بخوانید: 14 شهر برتر هند که به خاطر غذاهای خیابانی معروف هستند
فلورانس ایتالیا، به عنوان شهر برتر برای امتحان غذاهای محلی رتبه بندی شده است و محبوب ترین غذاهای خیابانی این مکان عبارتند از: Fiorentia، Ribollita، Lampredotto و Trippa Alla Fiorentia و Pappardelle al Cinghiale. پس از این شهر رم، لیما، ناپل، هنگ کنگ، مکزیک، نیویورک، پاریس، توکیو و میلان قرار دارند. اینها 10 شهر برتر هستند که به خاطر غذاهای خیابانی معروف هستند.
همچنین بخوانید:
Taste Atlas غذاهای محلی دهلی نو را به عنوان “ترکیبی از غذاهای سنتی هندی، فروشندگان غذاهای خیابانی و تعداد فزاینده ای از گزینه های غذاخوری بین المللی” توصیف کرد. مشخصه آن ادویه های معطر، طعم های غنی و تأثیرات متنوع آشپزی است. برخی از غذاهایی که در دهلی باید امتحان کنید عبارتند از Chole Bhature، Butter Chicken، Aloo Tikki، Nihari و Pakora.
همچنین بخوانید: این نوشیدنی کره ای 2000 ساله دلیلی است که باید شراب را کنار بگذارید
از سوی دیگر، بمبئی به دلیل استفاده سخاوتمندانه از مواد محلی و ادویه های غنی شناخته شده است. Taste Atlas توصیه می کند وادا پاوپاو باجی، بهل پوری، ساندویچ بمبئی و راگدا پاتیس به عنوان برخی از غذاهایی که باید در بمبئی امتحان کنید.
بنابراین، کدام شهر مورد علاقه شما برای غذاهای خیابانی است، به ما اطلاع دهید.