فناوری به روز دستگاه های لیزر موی بدن

لیزر خانگی همدیکس هم علاوه بر قیمت مناسب، پیشینهی خوبی در تولید محصولات زیبایی مقاوم دارد. برند فیلیپس از قدیمیترین و معتبرترین برندهای تولید محصولات الکترونیکی است. برند مک استایلر از معدود برندهای خارجی است که همچنان در ایران نمایندگی دارد. برند مک استایلر نخستین بار در سال 2010، شروع به کار کرد. اما خرید دستگاه لیزر به شروطی وابسته است که رعایت آن، تجربه شما از لیزر خانگی را لذتبخش خواهد کرد. از لیزر های خانگی در این نواحی نباید استفاده کنیم . این دستگاه هم برای افرادی با پوست روشن و هم تیره مناسب است و شما با توجه به نوع پوستتان، عملکرد لیزر را روی یکی از پنج سطح نور آن تنظیم میکنید. در این صورت به شکلی حرفه موهای زائد را از بین میبرید و از آسیب به پوست جلوگیری میکنید. خرید دستگاه الکس دایود و لیزر دایود یک سیستم خنک کننده نیز دارد به دلیل اینکه با استفاده از آن پوست هنگام درمان آسیب نبیند و باعث سوختگی و تورم نشود. اما آن چیزی که مهم و واضح است این است که ادعای دو طرف تا زمانی که اثبات نشود و مدارک و شواهد نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد. تا اینجای مطلب بهترین مارک لیزر خانگی را معرفی کردیم و از پیشینهی برندها و قابلیت هر دستگاه گفتیم؛ اما نکات استفاده از دستگاه لیزر خانگی چیست؟

گمان نمیکنیم برند خوشنام همدیکس نیازی به معرفی داشته باشد. برای خرید دستگاه لیزر خانگی، علاوه بر قیمت مناسب، برند معتبر و کیفیت بالا، باید به کارایی دستگاه هم توجه شود. تصور کنید لیزر خانگی شما، هم از برند معتبری باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ همهی این خصوصیات معرف بهترین مارک لیزر خانگی است.

سیستم داخلی دستگاه های لیزر بدن به طور کل متفاوت هست و آموزش کار کردن با دستگاه لیزر قطعا با م دیگر فرق داره که این نیاز هست نسبت به دستگاه و قطعات آن به یادگیری کار کردن آن پی برد.

لیزر خانگی مدل A110 مناسب همهی افراد با رنگ پوستهای متفاوت است. بهترین مارک لیزر خانگی، علاوه بر همهی این ویژگیها باید پاسخگوی نیاز شما باشد. برای استفاده از این دستگاه نیاز است آن را به برق وصل کنید. از تریمر این ست هم میتوانید برای اصلاح موهای صورت یا ابروها استفاده کنید. باز هم برای پوست های تیره مناسب نیست و امکان دارد به پوست آسیب برساند و باعث سوختگی یا تورم پوست تیره شود. با مطالعه دفترچه راهنمای محصول و دنبال کردن دستورات آن، احتمال آسیب به صفر میرسد. اگر عينک و دستکش همراه محصول وجود داشت، حتما بايد از آن هنگام کار با دستگاه استفاده كرد تا آسیبی به چشمان شما نزند. کمپانی های تولید کننده لیزر خانگی ، سعی دارند تا لیزر خانگی را با قیمتی کمتر عرضه کنند. دستگاه لیزر، با تمرکز نور شدید و تولید گرما در این ریشهها، سبب آسیب به فولیکول آن و توقف رشد مو میشود.

در مقاله (نکات مهم لیزر موهای زائد و مراقبتها) به شکلی جامعتر از نکات مهم لیزر، مراقبتها و بایدها و نبایدهای بعد از انجام آن گفتیم. به همین دلیل است که می شود گفت مهم ترین مزایا و ویژگی این دستگاه نسبت به دستگاه های قبلی عوارض کمتر آن می باشد. قابل توجه کسانی که می خواهند از این دستگاه استفاده کنند. فولیکول های مو نو را جذب می کنند و یک رنگ متضاد بین پوست و مو ایجاد می کند.شخصی با رنگ پوست روشن با یک موی تیره بهترین گزینه برای درمان است. تفاوت بزرگ واصلی لیزر موهای زائد خانگی و کلینیکی دستورالعمل های حرفه ای پزشک است که این اطمینان را به شما می دهد که بهترین نتیجه را خواهید گرفت و ریسک های احتمالی که در خانه ممکن است برای شما به وجود بیاید دیگر نخواهد بود .در کلینیک های تخصصی لیزر موهای زائد چهار اصل و فاکتور باید رعایت شود که شامل موارد زیر است.

اما لیزر موهای زائد در خانه و یا کلیلنیک یک نوع درمانی است که ممکن است فرد دچار استرس و اضطراب شود.به همین دلیل توصیه می شود مادران باردار و یا شیرده در این دوران برای پیشگیری از این مشکلات این کار را انجام ندهند.و اگر خیلی اصرار به انجام این کار دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید. لیزر های درمانی و خانگی فولیکول های مو را از بین می برند. با این که این محصولات قیمت ارزانی ندارند، اما در مقایسه با تعداد جلسات درمانی خیلی ارزان تر هستند. قابل توجه است که قدرت کم پرتوهای لیزر آن باعث شده که افرادی که نیازمند این دستگاه هستند و مراجعه می کنند جلسات زیادی را بیایند و این یکی از معایب دستگاه است و کمی عذاب آور است. هنگام انجام درمان این دستگاه انرژی لیزر را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد بدون اینکه بافت مجاور پوست آسیب ببیند و موهای زائد آن را از بین می برد. امکان آسیب به بدن وجود دارد؟ خرید از سایتهای معتبر هم این امکان را به شما میدهد که در صورت خرابی یا ایجاد مشکل بتوانید از گارانتی محصول یا خدمات مشتریان استفاده کنید.

این لیزر دارای 330000 شات بوده و هم برای مصارف خانگی و هم آرایشگاهی قابل استفاده است. لیزر خانگی موهای زائد این دستگاه ها به راحتی در دست جای می گیرد، اما سنگین بوده و به ظاهر آن شبیه میکروفون فضایی است.طبق دستورالعمل، باید نزدیک ۱۰۰ موج لیزر به زیربغل برسد. دستگاه لیزر خانگی مانند کلینیک ها ،موهای زائد را مورد هدف قرار می دهند و پیا مو را هدف قرار داده و نابود می کنند.لیزرهای خانگی قدرت لیزرهای کلینیکی مانند لیزر الکساندرایت و جنل مکس را ندارند. تا به امروز استفاده از این دستگاه های لیزر خانگی اثر منفی بر روی جنین و مادران شیرده نداشته است. دستگاه لیزر بدن بابیلیس، یکی از پیشرفتهترین دستگاههای زمان خود است که قابلیت از بین بردن موهای زائد تا 90 درصد را دارد. این دستگاه با استفاده از نور پالس شدید ( (IPLفولیکول موهای بدن را از بین میبرد. بسیاری از افراد معتقد هستند که لیزر موهای زائد باعث سرطان می شود و بعضی از افراد دیگر این ادعا را دارند که این دستگاه ها هیچ ضرری برای سلامت بدن ندارند. هورمون ها، مانند وضعیتی که در بارداری و بعد از آن به شدت افزایش می یابند و باعث رشد بیشتر موها می شود و سبب ایجاد موهای جدید در مناطقی که قبلا درمان شده اند می شود.

در این سال ها اخیر افرادی که از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کردند و از آن راضی بودند بسیار افزایش پیدا کرده اما مانند هر تکنولوژی که به بازار می آید طرفداران و مخالفان بسیار سر سخت برای استفاده یا عدم استفاده از آن به وجود آمده است. یکی از مسئولین این دستگاه ها اشاره میکند که نوع خانگی آن در مقایسه با نوع کلینیکی آن می تواند خطرناک باشد، قدرت کمتری دارد بنابراین میزان استفاده از آن بیشتر است در دستور العمل آن آمده است که برای درمان، باید هر دو هفته از آن استفاده کنید، بعد از سه هفته رشد موها تا 60 درصد کاهش می یابد. سعی کنید هر دو تا سه هفته یکبار، از دستگاه لیزر استفاده کنید. در برخی از افراد نیاز دارند که سالی یک یا دو جلسه، لیزر موهای زائد را تکرار کنند. در دستگاه لیزر خانگی تا زمانی که دستگاه بوق بزند باید درجای خود ثابت نگه دارید و بعد از آن دستگاه را جا به جا کنید و دوبار همان کار را تکرار کنید.در این روش رفع موهای زائد باید هر هفته یکبار و یا هر دوهفته یک بار تکرار کنید که نتیجه طولانی دارند و ماندگاری کمی دارد.

این دستگاه نام برده در بین افراد بسیار محبوب است و استقبال بالایی از آن شده و یکی از نوین ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است برای هر نوع پوست و مو و هر رنگی. آيا امکان سوختگی پوست در استفاده از دستگاه لیزر خانگی وجود دارد؟ آيا استفاده از اين دستگاهها در دوران شیر دهی و بارداری برای خانم ها خطرناك باشد؟ اکثر خانم ها هزینه و وقت زیادی را برای رفع موهای زائد خود صرف می کنند. نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل ،پاها و خط بیکینی محل رشد موهای زائد است که با انجام لیزر می توانید از شر این موهای زائد خلاص بشوید. این برند در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد. فعالیت این برند از سال 1961 آغاز شد و برای نخستین بار اتوی مو را به بازار عرضه کرد. هر روزه محصولات جدیدی برای از بین بردن موهای زائد در بازار عرضه می شودکه یکی از آنها دستگاه لیزر موهای زائد است.

این برند همیشه، پیشرو در عرضه محصولات برتر سلامت خانگی است. خلاصه کلام دستگاه مک استایلر، تمام ویژگیهای بهترین مارک لیزر خانگی را دارد. دستگاه لیزر خانگی مک استایلر هم مقرون به صرفه است و هم کیفیت بالایی دارد. دستگاه لیزر مک استایلر دارای دو سری مجزا برای لیزر صورت و بدن است. با دو سری، یکی مخصوص صورت و دیگری مخصوص بدن موهای زائد را از بین میبرد. لیزر بدن فیلیپس شامل یک سری بزرگ مخصوص بدن و سری مجهز به فیلتر اضافی، مخصوص لیزر صورت است. همچنین استفاده از لیزر برای موهای ضخیم صورت آقایان، نقاط حساس، پوست تیره یا پوست آسیب دیده ممنوع است. همچنین موهای زائد گوش و بینی را می توانید با دستگاه موزن گوش و بینی رفع کنید. ابروها ،گوش ها آلت تناسلی ،نوک پستان محل تاتو و خال و همچنین کودکان از موارد ممنوعه برای لیزر هستند. لیزر موهای زائد کم خطرترین موارد زیبایی بعد از بوتاکس و تزریق ژل است که پزشکان انجام می دهند و یا با یک دستگاه لیزر خانگی می توانید موهای زائد خود را از بین ببرید.

۱- بدون هیچگونه موارد مصرفی انجام می شود. دستگاه های لیزر خانگی برای رفع موهای زائد از IPL استفاده می کنند که در واقع لیزر نیست و ترکیب اشعه مادون قرمز با پرتو نور رنگی است و یا طیف کامل رنگ می باشد. دستگاه های لیزر خانگی همه افراد را به یک شکل درمان می کند به جنس و نوع پوست فرد توجهی نمی کند اما دستگاه های لیزر کلینیکی متناسب با جنس پوست و مو در مان را انجام می دهند.زیرا هیچ فردی شبیه هم نیست و جنس پوست و مو ی هر فردی مخصوص به خود است. آیا استفاده از دستکش و عینک مخصوص در ليزرهاي خانگي لازم است؟ اگر لازم به انجام اين کار باشد، حتما کارخانه توليدکننده، يک عينک يا دستکش همراه محصولش ارائه ميدهد و راهنمایی های لازم و روش استفاده از آنها را در دفترچه يا سيدي آموزشي عنوان ميکند. این روش دائمی بوده و بعد از چند جلسه، رویش موهای بدن متوقف میشود. با این دستگاه بیماران با هر نوع تیپ پوستی می توانند از شر موهای زائد خود خلاص شوند و به راحتی پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. اما درمان موهای زائد کلینیکی نتیجه ای طولانی مدت دارد و تمام موها را از بین می برد.

خرید دستگاه پلاتینیوم یک دستگاه برای از بین بردن موهای زائد و دائمی بدن است. این دستگاه از فناوری هانس آلمان بارگانی رابین مدیکال سه گانه استفاده خواهد کرد و کاملا موثر موهای زائد را از روی بدن حذف می کند. درمان با لیزر معمولا طی دو جلسه تکرار، نتیجه را نشان می دهد و گاهی اوقات ممکن است تا 6 جلسه برای دریافت نتیجه قطعی طول بکشد. به طور معمول بین سه تا هشت جلسه، نتایج لیزر موهای زائد را مشاهده خواهید کرد. در ادامه با مطالب زیر همراه باشید تا با ویژگی چند دستگاه آشنا شوید. قبل از پاسخ به هر کدام از این سوالات، بهتر است با عملکرد لیزر در رفع موهای زائد آشنا شویم. عمر این دستگاه 250000 فلش است و مدت زمان استفاده از از آن برای پاها 8.5 دقیقه، بیکینی 2 دقیقه، زیر بغل 2.5 دقیقه و صورت فقط 1.5 است. عملکرد IPL به گونهای است که با قدرت بالا و کنترل تک لمسی، موهای ضخیم زیربغل یا بیکینی را در طولانی مدت ضعیف میکند. این لیزر قابلیت تنظیم قدرت در پنج سطح را دارد؛ در نتیجه مناسبترین انتخاب برای افراد مبتدی است.

دستگاه لیزر دایود طول موج های بسیار طولانی و با قدرت کمتری از خود خارج می کند. این طول موج هایی که نام برده شد، می توانند به عمق پوست های مختلف در رنگ های متفاوت برسند و ساختار های گوناگون آناتومیک را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه توانایی این را دارد که طول موج های لیزری را به طور هم زمان شلیک کند و تار های موی زائد را هدف قرار دهد و همین طور این دستگاه فناوری خنک کننده نیز دارد که نمی گذارد پوست بیش از حد گرم شود و آسیب ببیند و باعث سوختگی شود. اگر برای مدت زمان طولانی، نور دستگاه لیزر به یک بخش از بدن بتابد، احتمال آسیب و سوختگی در آن قسمت زیاد است. پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی، دفترچه راهنمای آن را با دقت بخوانید. به طور کلی این برند، معروف به تولید محصولاتی مقرون به صرفه با کیفیت بالا است. در تولید دستگاه لیزر هانس این ست، از فناوری IPL کمک گرفتهاند. این دستگاه با استفاده از فناوری و تکنولوژی های پیشرفته خود یک درمان بسیار راحت و ایمن و بدون درد را برای مراجعه کنندگان خود رقم می زند و زیبایی ابدی را به آنها هدیه می دهد.