فنجان قاعدگی چیست

 

نامه عاشقانه به پریود من

 

به اشتراک بگذارید

GRAMPBELL

بیشتر امور با رشته های متصل همراه است ، اما رابطه ما با پریود تمایل به درد ، شرم و لکه های گاه به گاه دارد. در این پست مهمان ، #RealMooncupUser ، کمدین ، ​​Podcaster و مبارزات اعتراضی صورتی ، گریس کمبل ، به اوج و پایین آمدن قاعدگی خود نگاه می کند و تصمیم می گیرد وقت آن باشد که عشق خود را به دوران عادت خود نشان دهد.

 

اواخر مهمانی دوره

فنجان قاعدگی چیست از دیر رسیدن به کارها متنفرم. تمام زندگی من ، من هرگز به دلخواه دیر نشده ام. من زود همه چیز هستم ، حتی اولین قرار ملاقات ، یا کولونوسکوپی. بنابراین ، می توانید تصور کنید که من دیر به مهمانی دوره رفتم چقدر دلخور شدم. هر کس 13 ساله بود و هر کس اولین قاعدگی را داشت و من هنوز هم یک کودک بی خون و خونسرد بودم. همه دوستان دوره من بخشی از این مکالمه بودند که من مشتاقانه می خواهم بخشی از آنها باشم ، اما نمی توانستم. آنها در مورد آن صحبت کردند مثل اینکه این قسمت از EastEnders باشد که من آن را تماشا نکرده ام.

 

شما الان یک زن هستید

وقتی سرانجام دوره من فرا رسید ، من به تمام دنیا گفتم. من گاز گرفتم این اتفاق زمانی رخ داد که من 14 ساله بودم و قصد داشتم در تولید مدرسه Much Ado About Nothing روی صحنه بروم. من بازی بئاتریس را بازی می کردم ، این نقش یک عمر بود. برای نقش بئاتریس ، که خیلی روش داشتم ، هفته ها در “doths” و “thous” صحبت می کردم ، من یک لباس سفید پوشیده بودم. خونم روی لباس نشت کرد ، اما نمایش ادامه یافت و من اولین قاعدگی ام را روی صحنه رد کردم تا همه والدین ببینند.

 

نمایش حماسی بود ، البته من الان یک زن بودم و یک دوره داشتم ، می توانستم به هر چیزی که فکر می کنم برسم. به خانه رفتم و به خون نگاه کردم. آن قرمزی نبود که به من گفته شده باشد. لخته بود ، مثل مربا که مدت زیادی در آفتاب مانده بود. در برداشت های اول ، من دوره قاعدگی ام را دوست داشتم. او ناز بود ، و به وضوح دوست داشت که یک صحنه درست مثل من بسازد.

 

تابو دوره

با گذشت زمان ، من و دوستانم شرم مردم اطرافمان را جذب کردیم. شرمندگی که باعث شد احساس کنیم باید دوره های خود را پنهان کنیم. ما از افتخار به خون خود نگاه کردیم ، به این فکر کردیم که در بدن خود سوunction عملکردی داریم.

 

فکر کردم این مزخرفه مثل همه چیزهای دیگری که باعث شد احساس شرمندگی کنم. دست زدن فانی گارت. گوزهای واقعی چرا فکر می کنیم عملکردهای بدن ما غیرطبیعی است؟

 

چند سال بعد ، در یکی از اولین و آخرین مشاغلم در یک دفتر کار می کردم. روی میز من دو دختر و دو مرد بودند. از یکی از دختران ایمیل دریافت کردم:

“هی ، تامپون داری؟”

 

او درست کنار من نشسته بود ، به معنای واقعی کلمه می توانست خم شود و از من تامپون بخواهد. فکر می کرد اگر این حرف را با صدای بلند بگوید چه اتفاقی می افتد؟ ناراحتم کرد عمدتا به این دلیل که اگر مردان روی آن میز پریود می شدند ، تمام روز فریاد می زدند. آنها می توانند با تامپون دارت بازی کنند و با Mooncups پینگ پنگ بازی کنند. محصولات قاعدگی در یک کاسه در وسط میز ، مانند یک جعبه خیابان برابری وجود دارد.

 

چهارشنبه ها صورتی می پوشیم و اعتراض می کنیم

در چند سال گذشته ، من بخشی از یک تغییر شگفت انگیز در مکالمه در دوره های مختلف بوده ام. من اعتراض صورتی را آغاز کردم ، یک مجموعه فعال برای فمینیست ها ، و ما از نزدیک در کارزار # دوره های آزاد کار کردیم ، که برای پایان دادن به فقر دوره در انگلیس کار می کرد (از هر 10 دختر 1 در برخی از دوره های زندگی خود به محصولات قاعدگی دسترسی ندارد) زندگی می کند.) برای این کارزار ما اعتراضی ترتیب دادیم ، و هزاران دختر (و پسر) نوجوان در بیرون خیابان داونینگ حاضر شدند و آماده فریاد زدن درباره دوره های خود بودند.

 

من خیلی افتخار کرده ام به دوره من روز دیگر قبل از کلاس یوگا سمت راست خود آمدم و تصمیم گرفتم فقط با یک وصله دوره ای بسیار بلند ، یوگا را ادامه دهم و در حضور 30 ​​نفر انجام دهم. فکر کردم اگر کسی دیگر بخاطر پریود شدن من شرمنده شود ، شرم از آن من است نه من.

Mooncup من نیمه پر است

وقتی صحبت از محافظت از دوره می شود ، Mooncup یک فنجان قاعدگی است که واقعاً بازی را برای من تغییر داده است. بسیار زیبا ، تمیز و آسان برای استفاده است ، و باعث می شود بیشتر احساس ارتباط با بدن داشته باشم. این باعث شده است که به روش خاص و زرق و برق دار خود احساس کنترل بیشتری در روند خونریزی هر ماه داشته باشم. قبل از استفاده از یک فنجان ، من تامپون های بالایی را بالا می انداختم و هرگز به واژن خود در چشم نگاه نمی کردم. اما اکنون احساس می کنم من و بدنم در این چیز با هم هستیم.

 

Mooncup باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودم داشته باشم. این ارزان تر ، پایدارتر است و من هرگز مجبور نیستم از شخصی که در کنار من نشسته است ایمیل بزنم تا از او تامپون بخواهم. اوه ، و برای کسی با آن دوره فوق العاده اضافی به علاوه جریان اضافی سنگین ، Mooncup همیشه پشتیبانی من را ارائه می دهد.

 

من احساس امنیت ، امنیت می کنم و مثل این که دوباره در مهمانی زود باشم.

 

گریس کمبل: نامه عشق به دوره من

رسوایی شگفت انگیز: کتابی درباره «شرم» نوشته گریس کمبل توسط Hodder Studio RRP 14.99 پوند منتشر شد و هم اکنون برای سفارش در دسترس است.

 

با بدن خود بیشتر در ارتباط باشید و مالک قاعدگی خود شوید. درباره Mooncup® اطلاعات بیشتری کسب کنید و اطلاعات خود را از اینجا دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید در Mooncup Blog:

چه نوع شخصی از Mooncup استفاده می کند؟!؟

نکات برتر جام قاعدگی برای اولین بار کاربر Mooncup®

“10 چیزی که من در مورد Mooncups دوست دارم!” توسط لیلی فیلیپس

شرمنده نیست دوره زمانی.

 

کاپ قاعدگی—-ok uni 

 

کاپ قاعدگی چیست—ok uni 

 

فنجان قاعدگی–ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی—ok uni 

 

كاپ قاعدگي—–ok uni 

 

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان—ok uni

 

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی—-ok uni 

 

خرید کاپ قاعدگی—ok uni 

 

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها—-

 

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ پریودی

 

فنجان قاعدگی چیست

 

کاپ پریودی چیست

 

کاپ قاعدگی چیه

 

بهترین مارک کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده کاپ قاعدگی

 

روش استفاده از کاپ قاعدگی

 

لونت کاپ چیست

 

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

 

استفاده از کاپ قاعدگی

 

قیمت فنجان قاعدگی

 

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

 

سایز کاپ قاعدگی

 

كاپ قاعدگي چيست

 

عوارض کاپ قاعدگی

 

کاپ بهداشتی

 

کاپ پریود

 

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

 

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

 

کاپ های قاعدگی

 

کاپهای قاعدگی

 

روش استفاده کاپ قاعدگی

 

معایب کاپ قاعدگی

 

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

 

مراکز فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی خرید

 

فروش کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

 

کاپ قاعده گی

 

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

 

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

 

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

 

انواع کاپ قاعدگی

 

فنجان پریود

 

خريد كاپ قاعدگي

 

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

 

كاپ قاعدگي خريد

 

کاپ قاعدگی یا تامپون

 

قيمت كاپ قاعدگي

 

خرید فنجان قاعدگی

 

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

 

کاپ قاعدگی برای دختران

 

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

 

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

 

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

 

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی