فن کولر گازی در پنل داخلی و خارجی چه وظیفه ای دارد؟

اگر فقط می خواهید یک دفتر یا اتاق کوچک را راحت خنک کنید، نیازی به خرید سیتم های گران تر ندارید. مناطق بزرگ  فن 80 تهویه اگر می خواهید یک خانه بزرگ، یک فروشگاه تجاری یا فروشگاه کوچک یا یک طبقه اداری یا ساختمان بزرگ را خنک کنید، باید واحدهای کولرگازی دارای کندانسور آبی را خریداری کنید. متاسفانه سیستم های کولر گازی دارای کندانسور آبی به نگهداری بیشتری نیاز دارند، بنابراین مجبورید حداقل یک بار در سال به یک تکنسین برای تمیز کردن، تعمیر و نگهداری کولر گازی نیاز خواهید داشت. بهترین حالت طراحی داشتن حداقل سرعت هوا که در آن جریان آشفته است و ضریب انتفال حرارت بالایی دارد می باشدزیرا افزایش سرعت باعث افت فشار اضافیدر کندانسور و افزایش بی مورد قدرت فن میشود. آنها به اندازه کولرهای گازی دارای کندانسور آبی عملکرد خنک کنندگی را ارائه نمی دهدف اما مزایای بلند مدتی که دارند آنها را به انتخابی خوب تبدیل می کنند. فن 80 تهویه اگر هنوز مطمئن نیستید، ایده خوب این است که با یک متخصص مشاوره کنید. در این تحقیق سه آلیاژ پایه مس،برنج آدمیرالتی،برنج آلومینیم دار و مس نیکل ۵-۵ که بطور گسترده ای در لوله های کندانسور مورد استفاده قرار می گیرد تحت شرایط  فن 80 تهویه مختلف دما ،اکسیژن محلول و سرعت آب مورد مطالعه خوردگی قرار گرفتند.

لوله مویین و فیلتر درایر در حد عرق کردن سرد میشوند. در همه نیروگاههای امروزی از کندانسور استفاده میشود و کندانسور یک دستگاه اصلی و بسیار مهم در نیروگاه به شمار میرود. این کندانسورها به دلیل فن 80 تهویه ظرفیت کم فقط در کاربردهای کوچک و بیشتر در یخچالها و فریزرهای خانگی مورد استفاده قرار میگیرند. • کلیه کویل های کندانسورهای EC در فشار ۳۲ اتمسفر و در زیر آب تست فشار می گردند. بنابراین باید کویل های یخچال را همیشه تمیز نگه دارید. این فن، از طریق کویل ها هوای خنک را وارد میکند. فن کولر گازی در پنل داخلی و فن 80 تهویه خارجی چگونه کار میکند دارد؟ مبرد بسیار واکنش پذیر است و هنگامی که گرم می شود به سرعت به شکل بخار در می آید. در شماره 10 آموزش تعمیر یخچال به بررسی این مشکل میپردازیم که: اواپراتور برفک میزند، صفحه جلویی اواپراتور یخ میزند و در زمان دیفراست از لوله تخلیه بیرون نمی آید.

این کندانسور که در نوع برقی تولید فن 80 تهویه میشود کم مصرف بوده و از لوله های مسی در ساخت آن استفاده شده است خروجی دستگاه تقطیر را به شکل بخار دریافت کرده و نهایتا به شکل مایع(عرق) سرد به شما تحویل میدهد و از هدر رفتن خروجی دستگاه به شکل بخار جلوگیری میکند و بازدهی دستگاه شما که همان لیتر در ساعت دستگاه است افزایش پیدا میکند. این مشکل در دستگاه با فن 80 تهویه ایجاد صداهایی مانند تق تق یا همچنین صداهای بلند و ممتد خود را نشان می دهد. آموزش تعمیرات یخچال را از 0 تا 100 در آی پی امداد برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با داشن و آگاهی به رفع مشکل و تعمیر یخچال فریزر یا ساید بای ساید خود بپردازید. این صدا معمولا لحظاتی بعد از بستن در دوباره شروع می شود. این سنسور دمای یخچال را می خواند و اگر دما از مقدار مورد نیاز بالاتر باشد، سیستم خنک کننده را روشن می کند. در اواپراتور به محض برخورد فن با هوا، مایع خنک شده از فن 80 تهویه طریق سیم پیچ ها جریان پیدا می کند و این باعث خنک شدن هوای داخل اتاق می شود.

البته کندانسورهای میکروچنل دارای ایراداتی فن 80 تهویه هم هستند، از جمله به دلیل باریک بودن مجرای عبور مبرد در این نوع کندانسور در صورتی که عمل وکیوم و ذرهزدایی درست و کامل انجام نشود، امکان گرفتگی وجود دارد. اگر به هر دلیلی فن کندانسور به درستی کار نکند میتواند باعث بالا رفتن دما در کندانسور گردد این امر میتواند هم به موتورفن و حتی به کمپرسور آسیب برساند. در این نوع کندانسورها عمل تقطیر با پاشیدن و یا نازلینگ سیال خنک کننده به داخل محفظهای مملو از بخار و در اثر اختلاط این دو با هم صورت میگیرد. در مقاله آموزش تعمیرفن 80 تهویه  یخچال به نحوه عیب یابی و رفع مشکل طبق راهنمای تعمیرکار آی پی امداد پرداخته ایم. طریقه رفع عیب: کانال هوا و مسی ، دریچه کانال فن 80 تهویه هوا، واشر کانال هوا، باز و بسته شدن دریچه کانال هوا را بررسی کنید. برای بررسی سیم ها، کنترل ترموستاتیک را از بدنه یخچال جدا کنید و پیوستگی دو سر سیم را چک کنید. کنترل سرعت و فشار از طریق کنتور – کنتور به سادگی یک مکانیزم برای چک کردن را ارائه می دهد که سرعت حرکت مایع مبرد را از طریق سیستم فن 80 تهویه کنترل می کند. اگر مبرد خیلی سریع از طریق سیستم عبور کند، کولر گازی اتاق را به طور موثری خنک نمی کند.