فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

یکی دیگر از شیوه ها و تکنیک های مورد استفاده در لیفت شقیقه،تزریق ژل می باشد.در این تکنیک زیبایی تزریق ژل به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا بمیزان ۱ الی ۲ میلی لیتر فیلر انجام می شود.اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت بسیار عمیق باشد می بایست از حجم بیشتری از فیلر برای تزریق استفاده کرد. لیفت شقیقه بانخ یکی دیگر از روش های زیبایی است که در این روش از بخیه های موقتی برای عمل لیفت انجام می شود که این بخیه براحتی قابل رویت می باشند.در این شیوه زیبایی جراح و متخصص زیبایی به جای استفاده از روش جراحی،با استفاده از نخ های مخصوص لیفتتینگ و براحتی با دوختن ، پوست ناحیه شقیقه را بالا کشیده و باعث می شود که پوست منطقه شقیقه کشیده ترو در نتیجه صورت و چهره را زیباتر و پوستی سفت نشان می دهد.

با بالا رفتن سن و به مرور زمان، پوست به خصوص در نواحی بالای ابرو و شقیقه ها، کلاژن و الاستین خود را از دست میدهد. به مرورزمان لایه های پوستی علاوه بر تو رفتگی و ایجاد چین و چروک، کشش خود را از دست داده و اصطلاحا لیفت شقیقه دکتر خوب شل میشوند. 7. میزان ماندگاری لیفت شقیقه و پیشانی برخلاف تزریق ژل و چربی که تحلیل میروند، دائمی است اما باید توجه داشت که در طول دوره نقاهت ممکن است لیفت ایده آل نشان داده نشود. برای انجام جراحی لیفت گوشه چشم از شقیقه باید دقت داشته باشید تا جراحی را انتخاب کنید که تجربیات بالایی در حوزه ی جراحی های زیبایی صورت داشته باشد .

همچنین تا چند روز پیش از جراحی باید از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین، خودداری کنند. اگر عمل با بیهوشی انجام شود، فرد باید ۸ ساعت پیش از عمل ناشتا باشد. کوچکترین ناهنجاری و تغییر در چهره کاملا مشهود است و بر اعتماد به نفس و تعاملات اجتماعی افراد تاثیر بسیار زیادی دارد، بنابراین هنگام انجام جراحی های زیبایی باید دقت شود که تصمیم گیری در رابطه با ایجاد تغییرات در این نقطه مهم به چه فردی سپرده می شود. لیفت ابرو روشی زیبایی است که بسیاری از افراد برای کاهش چین و چروک های پیشانی ، بالا بردن پوست روی ابروها و تغییر مکان عضلات و بافت های زیرین پوست برای بازیابی ساختار، زیبایی و جوانی ، انتخاب می کنند.

کاندیدای مناسب جهت انجام لیفت شقیقه افرادی هستند که سن آنها بیش از ۲۲ سال می باشند، همچنین بیماری خاصی ندارند و داروی خاصی مصرف نمی کنند و دچار افتادگی پوست و چین و چروک اطراف چشم شدهاند. نخ های لیفتینگ مونو در واقع نوعی از نخ های pdo می باشند که برای از بین بردن چین و چروک دور چشم،گوشه لب و چشم و خطوط پیشانی بکار برده میشوند.نخهای مونو پس از ۴ الی ۵ ماه جذب پوست منطقه مورد نظر شده و می بایست دوباره تزریق شوند. لیفت شقیقه چشمهای خواب آلود و خمار را به چشم های باز تبدیل می کندو همچینین این عمل چین وچروک های کنارچشم ازبین می ببرد و بر روی افتادگی گونه ها تاثیر می گذارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کش لیفت شقیقه چیست لطفا از صفحه ما بخواهید.