قطعات جواهرات برای خرید Dhanteras 2020

آنچه که به عنوان قصیده ای برای خدای آیورودا آغاز شد ، اکنون به یک جشنواره تمام عیار تبدیل شده است. Dhanteras در سراسر کشور به عنوان مناسبت پرستش Lord Dhanvantri مشاهده می شود ، که گفته می شود مسئول انتقال دانش از آیورودا و تسکین درد و رنج ناشی از هر بیماری است ، اما در شرایط فعلی آن ، جشنواره همه چیز در مورد خرید جواهرات و ساخت جدید است. خریدها ، مخصوصاً گران. و اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که در روز فرخنده چه بخرید ، همه شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما با برخی از متخصصان جواهرات ارتباط برقرار کردیم و لیستی از قطعات جواهرات را تهیه کردیم که می توانید این Dhanteras را خریداری کنید.

سکه های طلا و Swastika
به گفته روچیتا بانسال ، مدیر خلاق و بنیانگذار ، IZHAAR ، می توان از روال قدیمی پیروی کرد و در روز بزرگ سکه خرید. “برای مدت زمان طولانی در تاریخ فرهنگی و مذهبی کشور ما ، ما قویاً معتقدیم که خرید چند چیز در دانترا می تواند دروازه های موفقیت و سعادت را باز کند و این مناسبت همچنین آغاز جشنواره چراغ ها است. اگر س youال کنید من ، خرید طلا و نقره در Dhanteras خوش یمن ترین در نظر گرفته می شود ، به عنوان مثال در این روز یک سکه طلا با تصویر الهه لاکشمی که روی آن نقش بسته است همان چیزی است که می توانید بخرید. همچنین می توانید جواهرات ، سکه های نقره یا یک علامت swastika را خریداری کنید. در Izhaar ، ما مجموعه ای از گزینه ها برای هدیه دادن Dhanteras را مرتب کرده ایم. از کاسه های میز نقره ای مرکزی ، سینی های فلزی زیبا ، بت های نقره ای الهه لاکشمی و لرد گانش ، شانک زیبا و موارد دیگر. ”

iStock-165418691 (1)

(سکه های طلا ، حسن نیت ارائه می دهد تصویر iStock)


جواهرات Meenakari
اگر عاشق جواهرات واقعی هستید و نمی خواهید ظروف یا سکه های معمولی بخرید ، می توانید به جواهرات زیبای میناکاری بپردازید. Meenakari ، یک هنر ایرانی در نقاشی سطح فلزات با مخلوط کردن رنگ های متنوع است. روحان شارما ، مدیر عامل RK Jewellers South Extension-2 عقیده دارد که خرید برخی از جواهرات meenakari در این روز فرخنده می تواند بهترین راه برای احترام به سنت باشد. روحان می گوید: “وقتی نوبت به جشن ها مخصوصاً دیوالی می رسد ، هندی ها دوست دارند آن را به طور کامل و رنگارنگ از جواهرات meenakari جشن بگیرند ، بهترین راه برای چشیدن عظمت غنای سنتی است.”

rk (1)

(Jhumkas in meenakari work from RK Jewellers)


جواهرات طلا و الماس
خوب ، یک روز بهتر برای هماهنگی روز خرید “گرانبها” شما با جشنواره فرخنده Dhanteras وجود ندارد. با نزدیک شدن به روز دانتراس ، اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در جواهرات خوب است. هنگام خرید جواهرات سنگهای قیمتی طلا ، الماس و رنگ بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

با حداکثر استفاده از این روز پرخرج ، خریدهای حداکثر بیشتر حول سکه های طلا ، زنجیره ها و سایر اقلام کوچک بلیط است که مخصوصاً به مناسبت روز خاص و اضافه کردن سرمایه گذاری خریداری شده اند. امسال اما کمی متفاوت با Prashant Surana ، مدیر عامل شرکت ، Entice ، KGK 1905 است. “به نظر می رسد روند امسال کمی به سمت خودآموزی متمایل شود. با گفتن این مهم ، توجه به این نکته مهم است که هیچ کس نمی تواند” جنبه سرمایه گذاری به دور از جواهرات و سرخپوستان. با توجه به این روند ، ما مشتریانی را می بینیم که در آویزهای طلا ، حلقه های طلا ، گوشواره ها و دستبندهایی با الماس و سنگهای قیمتی رنگی سرمایه گذاری می کنند. این Dhanteras ، علاقه به زیور آلات لباس روزمره بیشتر خواهد بود و بنابراین ، تقسیم قطعات سبک و لطیف بیشتر خواهد بود. برای کسانی که سنگ های قیمتی دوست دارند ، یاقوت و زمرد بهترین انتخاب است. همچنین می توان از گل رز طلای رنگی رمانتیک استفاده کرد ، زیرا این روزها بر صنعت جواهرات حاکم است. ” .

النگوهای Dhanvi-2

(النگوهای الماس از Dhanvi Diamonds)
جواهرات مدولار
روند دیگری که بر ایده های خرید Dhanteras حاکم است ، خرید جواهرات مدولار است. طبق گفته Milind Mathur ، مدیر خلاق و شریک ، Kohinoor Jewellers Agra ، مدولار محبوب ترین روند این روزها است. “این گونه جواهرات بسیار معاصر ، بادوام ، سازگار است و می تواند شما را در موارد مختلف مرتب کند. این نوع جواهرات شامل مونتاژ قطعات مختلف و سفارشی سازی آنها برای قابلیت استفاده چند منظوره است. اکثر قطعات جواهرات مدولار انعطاف پذیر هستند و می توانند دوباره مرتب شوند. با درج مبادله می شوند. آنها می توانند به روشهای مختلفی ترکیب شوند ، به فرد اجازه می دهد تا ظاهری متناسب با هر نوع روحیه ، سبک یا تنظیم ایجاد کند. ”

جواهرات مدولار

(جواهرات مدولار توسط Kohinoor Jewellery Agra)
جواهرات سبک و کاربردی


در حالی که امسال چیزهای زیادی تغییر کرده است ، اما جواهرات سبک قطعاً جایگزین جواهرات سنگین شده است. صنعت مد را طوفانی کرده است و دلیل خوبی هم دارد! “ایده اصلی این مفهوم ساخت جواهرات مد روز بود ، چیزی که می توانید روزانه از آن استفاده کنید ، که این مورد قبلاً نبود. بزرگترین مزیت جواهرات سبک وزن سهولت حمل آن بدون ترس از آن است. در هر لحظه به دنبال OTT باشید. یک گرایش جواهرات که هرگز از مد نمی افتد ، حلقه های قابل انباشت است. انگشترهای سبک و جذاب یک انتخاب ایده آل برای تنظیم لحن برای هر موقعیت است. آنها می توانند به طرق مختلف پوشیده شوند و تبدیل به بهترین گزینه شوند. برای هر زنی که دوست دارد با جواهرات خود آزمایش کند ، رویایی داشته باشد. ”

گوشواره های جواهرات نقره ای

(گوشواره های نقره ای از جواهرات Maniram’s)


جواهرات نقره کلاسیک است
ممکن است شما جواهرات طلا را به جواهرات نقره ای ترجیح دهید ، اما مورد آخر برای بسیاری از افراد خاص در Dhanteras یک انتخاب کلاسیک است. Anil Kumar Yadav ، بنیانگذار ، جواهرات Maniram ، احساس می کند برخی از مردم هنوز ترجیح می دهند جواهرات نقره استرلینگ 925 را که با الماس های معتبر آمریکایی و همچنین جواهرات نقره اکسید شده ساخته شده ، خریداری کنند. “به غیر از این جواهرات نقره مارکازیت ، جواهرات نقره مات و جواهرات نقره پوشیده شده با طلای رز که 70٪ واردات و 30٪ ساخت هند هستند نیز در این فصل تقاضای زیادی دارند. مردم عمدتاً دستبند ، گردنبند ، پین بینی ، گوشواره خریداری می کنند زمان ، “ادعا آنیل.

“مقالات 999 نقره خالص نیز در این فصل مانند ظروف ، سکه های نقره ، تال تشریفاتی ، کلاش ، آارتی ، آچوانی ، پایه آگارباتی (چوب بخور) ، دیه ها ، کریشان جهولا ، بتهای خدایان و الهه ها ، نمایشگاه ها ، جعبه های نگهداری جواهرات در روند است. و غیره “، نتیجه گیری آنیل.

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط شورای توسعه صادرات Gem & Jewellery