مارسی: ریزش ساختمان در مارسی پنج مجروح کرد، آتش سوزی جستجو را با مشکل مواجه کرد

مارسی: فروریختن یک خانه مسکونی چهار طبقه ساختمان که در مارسی روز یکشنبه حداقل پنج نفر از سازه های اطراف را ترک کردند مجروحمقامات گفتند، اما آتش سوزی مانع از جستجوی نیروهای امدادی برای یافتن قربانیان شد.
بنوا پایان، شهردار مارسی به خبرنگاران گفت که فروریختن ساختمان در شهر بندری در جنوب فرانسه حوالی ساعت 12:40 صبح (2240 ​​به وقت گرینویچ) رخ داد و به بخش هایی از دو ساختمان اطراف آسیب رساند.
او گفت که تاکنون پنج نفر از دو خانه مسکونی مجاور ساختمان فروریخته در منطقه مرکزی لاپلین زخمی شده اند، اما آتش سوزی در آوار “در جریان است”.
پایان گفت: “(آتش سوزی) کنترل بسیار دشوار است… آتش نشانان دقیقه به دقیقه قضاوت می کنند که چگونه می توان این آتش را خاموش کرد زیرا احتمالاً افراد زنده در داخل هستند.”
ما باید برای داشتن قربانیان در این تراژدی وحشتناک آماده باشیم.»
خیابان های اطراف ساختمان فروریخته محصور شده و غبار خفه شده بود. آتش نشانان در حال تلاش برای عبور از میان آوارهای ساختمان بودند.
لیونل ماتیو، فرمانده آتش نشانان دریایی مارسی، گفت: “ما در تلاش هستیم تا (عملیات جستجو و نجات) را تسریع کنیم زیرا زمان بسیار مهم است.”
مقامات گفتند که هنوز مشخص نیست که چه تعداد ساکن در ساختمان فروریخته بودند.
اما نیروهای امدادی در حال رقابت با زمان برای تخلیه ساختمان‌های آسیب‌دیده مجاور هستند که در معرض ریزش قرار دارند.
شهردار گفت: «در حال حاضر در حال پاکسازی ساختمان های مجاور هستیم و مراقب هستیم که خطری برای افرادی که ممکن است زیر آوار باشند، نباشند.
– “صدای انفجار” – در ساختمان های اطراف، بیش از 30 نفر از ساکنان “متأثیر” شدند و پنج نفر مجروح شدند. همه افراد تخلیه شده در حال حاضر در مدارس و مهدکودک ها پناه گرفته بودند.
کریستوف میرمند، بخشدار منطقه ای به خبرگزاری فرانسه گفت که «ظن قوی» وجود دارد که انفجاری باعث سقوط و احتمالا نشت گاز شده است.
یک فروشنده غذای آخر شب که در خیابان کار می کرد، گفت: “همه چیز لرزید” در جریان چیزی که شبیه انفجار بود.
عزیز که از ذکر نام خانوادگی خود خودداری کرد، گفت: «ما مردم را دیدیم که می دویدند و همه جا دود بود.
ژیلز که در یک خیابان فرعی نزدیک ساختمان سقوط کرده زندگی می کند، به خبرگزاری فرانسه گفت که صدای سقوط “بسیار بزرگ” بود.
ژیل که همچنین از ذکر نام خانوادگی خود خودداری کرد، گفت: “این صدا مانند یک انفجار بود.”
یکی دیگر از فروریختن ساختاری بزرگ در مارسی در نوامبر 2018 رخ داد، زمانی که دو ساختمان ویران در منطقه کارگری Noailles فرو ریختند و هشت نفر را کشتند.
را تصادف استانداردهای مسکن شهر را روشن کند.
اما به نظر می‌رسد که مقامات در آخرین فروپاشی، در محله‌ای که به‌خاطر بارها و تفریحات شبانه‌اش معروف است، مسائل ساختاری را رد کرده‌اند.
میرمند گفت: هیچ کد خطری برای این ساختمان وجود ندارد و در محله ای که دارای مسکن نامرغوب است نیست.