ماشین اصلاح شارژی Jimmy 2600 بهترین و ارزان ترین ماشین اصلاح موجود در بازار است.

این دستگاه برای صاف کردن خط ریش و تراشیدن موهای بینی نیز مفید است. دیگر نگران رفتن به آرایشگاه نخواهید بود و با کمی آموزش و تمرین می توانید به روش های مختلف مو و ریش خود را حالت دهید. بهتر است تیغی که تهیه می کنید بتواند زن و خط زن را با هم اصلاح کند تا مجبور به تهیه دستگاه جداگانه نباشید. ماشین های اصلاح کیمی بسیار کارآمد، قدرتمند هستند، در حالی که هنوز قیمت مناسبی دارند. باتری قابل شارژ پس از 120 دقیقه شارژ می تواند 45 دقیقه دوام بیاورد.

ما با راهنمای خرید دیگری بازگشته‌ایم تا بتوانید درباره محصول دیگری بیشتر بدانید. محصول همان محصولی است که هنگام خروج از خانه روی مچ دست خود می زنیم و به مرور زمان آن را تشخیص می دهیم. بیایید در مورد ساعت و نحوه خرید یک ساعت دیجیتال خوب بحث کنیم. وقتی ساعت روی مچ شما نیست با آن چه کار می کنید؟آیا فقط یک وسیله تزئینی است؟ آیا وقتی دیر سر کار می آیید ترافیک را در نظر می گیرید؟ در هر صورت امیدوارم این مقاله عطش دانش شما را برطرف کند.

این باتری در 8 ساعت به طور کامل شارژ می شود و در 60 دقیقه شارژ می شود. آداپتور برق را می توان مستقیماً به ماشین اصلاح وصل کرد.بنابراین می توان از کابل برای تغذیه دستگاه استفاده کرد. توصیه می شود پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس تمیز کرده و با روغن موجود در جعبه، تیغه ها را چرب کنید تا طول عمر تیغه ها افزایش یابد. این ریش تراش GEMEi دارای عرض تیغه 25 میلی متر، طول برش 05 میلی متر، باتری 4 شانه ای قابل شارژ و در سایزهای 3-6-9-12 می باشد. این دستگاه در برابر آب مقاوم است و می توان از آن در حمام استفاده کرد.
همچنین شما را شیک تر نشان می دهد. هنگام استفاده از مدل های اسپرت تبدیل به واویلا می شود. تعداد فزاینده ای از شرکت ها هر روز محصولات جدیدی را عرضه می کنند. شرکت‌های ساعت مچی دیجیتال شامل Eskmi، Casio، G-Shock، Garmin، Apple، Santo، Edmax، Phil و سایر برندها هستند. ساعت دیجیتال خرید خوبی برای افرادی است که در فضای باز کار می کنند و بودجه کمی برای ساعت دارند. این روزها جوانان بیشتر به دنبال ساعت های کامپیوتری هستند.

این ابزارها و لوازم جانبی شامل برس های تمیز کننده، روغن برای کار با شانه و تیغه ها و روغن های روان کننده است. طراحی بدنه ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جای می گیرد. مدل GM-595 که یکی از بهترین ماشین های اصلاح موجود در بازار نیز می باشد، یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح است که ما امتحان کرده ایم. این مدل متعلق به برند جیمی است که قابل اعتماد است و عملکرد خوبی ارائه می دهد. علاوه بر ویژگی های دیگر، دارای خط زنانه و حتی سری مربوط به بینی است. ماشین اصلاح صورت ای جیمی مدل gm-2600 بسیاری از نمونه های ارائه شده، چند منظوره کار می کند. این تیغه از جنس استیل ضد زنگ است، بنابراین با خیال راحت آن را همانطور که هست تمیز کنید، زیرا ریش خود را با آن کوتاه می کنید.

یک خط زن با عرض 46 میلی متر و تیغه های فولادی ضد زنگ وجود دارد. یک اهرم در سمت چپ دستگاه به شما امکان می دهد ارتفاع برش را تنظیم کنید و یک کلید قفل در سمت راست ارتفاع برش را قفل می کند. هنگامی که کلید قفل اهرمی در موقعیت بالا قرار دارد، اهرم در جای خود قفل می شود. با فشار دادن کلید، یک اهرم قفل می شود و با فشار دادن اهرم، می توان ارتفاع برش را در پنج مکان خاص از 01 میلی متر تا 3 میلی متر تنظیم کرد. این دستگاه دارای شانه اصلاح شماره 2 با ارتفاع برش 6 میلی متر است.برای تنظیم ارتفاع، کلید قفل باید برداشته شود.