ماکرون گفت: فیلم ضرب و شتم پلیس سیاهپوست “غیرقابل قبول” است

پاریس: رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون گفت فیلم از چندین افسر پلیس ضرب و شتم تهیه کننده موسیقی سیاه بود “غیر قابل قبول“و” شرم آور “برای کشور است.
خبرگزاری شینهوا به نقل از رئیس جمهور اظهار داشت: “تصاویری که همه ما از تجاوز علیه میشل زکلر دیده ایم غیرقابل قبول است ، برای همه ما شرم آور است.” فیس بوک ارسال در روز جمعه.
وی افزود: “فرانسه هرگز نباید به خشونت و خشونت اجازه دهد ، فارغ از اینكه از كجا باشد. فرانسه هرگز نباید اجازه دهد نفرت یا نژادپرستی رشد كند.”
طبق گفته دادستانی پاریس ، سه افسر پلیس مشخص شده در این فیلم تعلیق شده اند و برای تحقیقات بیشتر در بازداشت به سر می برند.
در یک توییت روز جمعه ، ماکرون گفت که برای مبارزه موثرتر با انواع تبعیض ها نیز پیشنهادهایی لازم است.
وی گفت: “کسانی که قانون را اعمال می کنند باید به قانون احترام بگذارند. من هرگز قبول نخواهم کرد که خشونت بلاعوض برخی از افراد باعث حرفه ای شدن مردان و زنانی شود که شجاعانه برای محافظت از ما در زندگی روزمره ما کار می کنند.”
روز پنجشنبه ، زکلر به خبرنگاران گفت که او بدون ماسک صورت راه می رفت ، این خلاف اقدامات ایمنی Covid-19 این کشور بود و هنگام ظهور ماشین پلیس در استودیوی خود پنهان شد.
گفته می شود پلیس داخل وی را تعقیب کرده و به وی حمله کرده است.
بی بی سی گزارش داد که زکلر گفت که وی در طی پنج دقیقه ضرب و شتم مورد سو abuse استفاده نژادپرستانه نیز قرار گرفته است.
روز پنجشنبه یک فیلم دوربین امنیتی توسط سایت خبری آنلاین Loopsider منتشر شد که نشان می دهد سه افسر پس از ورود قربانی به استودیوی وی ، با لگد زدن ، ضربات مشت و استفاده از ضربات هوشیار خود را بر روی او قرار می دهند.
این حادثه منجر به بررسی مجدد نیروهای امنیتی کشور شده است.